Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב שהוכרז טוטאלוסט מחברת הביטוח.


תמיר אורן
שימו לב! השרשור הזה בן 5580 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בבעלותי רכב מסוג קליאו B ספורט 2001.

 

אתמול אחר הצהריים עברתי תאונה עם הרכב שלי.

הנזק שנגרם לרכב כלל החלפה של טמבון קידמי, פנס קידמי ימני, כנף קידמית ימנית וביטנה.

משום שלרכב זה קשה למצוא חלפים, צריך לקנות את כל החלפים בחברה מה שהעלה את עלות התיקון ל16K ולהשבתה מיידית של הרכב.

 

משום שברכב זה הושקע המון זמן וכסף, וכל החלקים המכאניים והקוסמטים תקינים אני מעוניין לרכוש את הרכב חזרה מהביטוח כל מנת למכור אותו לחלפים.

 

האם כל אחד יכול לרכוש את הרכב שלו מהביטוח לאחר טוטאלוסט, או שמא צריכה להיות סיבה מוצדקת?

אשמח גם לדעת מה התהליך לרכישת הרכב חזרה מהביטוח.

משום שלא נשארו רכבים רבים כאלה בכביש, ישנה דרך לערער על החלטת הביטוח ולהחזירו לכביש גם אם עלות התיקון עוברת ביותר מ50% ממחירון הרכב?

 

מיותר לציין שהרכב מבטוח בביטוח מקיף, ועומד בכל התקנות של השבתת הרכב לאחר תאונה.

 

מפאת זמן, ורגישות הנושא, לא ביצעתי חיפוש והעדפתי לבקש עזרה.

 

תודה מראש לעונים

תמיר.

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עוד אופציה: להביא שמאי מטעמך שיתן מחירים שלא יחצו את קו 50 האחוזים. אולי על בסיס מחירים מפירוק או משהו בסגנון.

(בדרך כלל שמאים נוהגים לנפח או להמעיט בנזק על פי אינטרס חברת הביטוח)

 

אני במקומך הייתי גם הולך עם הרשימה שהכין השמאי המקורי, לחברה לאמת שאלו אכן המחירים.

 

נתקלת בבעיה המרכזית של רכישת רכב מעל המחירון , ברגע שהוא מושבת 50 אחוז ערך מתייחס למחירון היבש וזו הצרה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נמכרו הרבה רכבים כאלה בארץ ומאלה שכן נמכרו חלק ניכר מהם ירד כבר מהכביש, לכן אי אפשר למצוא לו חלפים בפירוקיות ומשום שמבחינת מרכב חיצוני אין כמעט שום דבר שחופף לקליאו רגילה, קרסו (המוסך המרכזי) החליט למכור את החלקים של הרכב הזה ביקר.

וזאת גם הסיבה שכמעט כל קליאו ספורט שעושה תאונה ישר מורדת מהכביש.

 

אשמח אם לקבל גם תשובות לגבי דרך רכישת הרכב מהביטוח.

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אפשרות לקנות את הרכב אם הוא בגדן של אובדן הלכה אבל אם הוא טוטלוס הוא רק לפירוק, במקרה שהוא בגדר אובדן להלכה יש לך סיכוי לקנות אותו מהביטוח כל עוד הוא לא עבר לידי המאגר, אורדן וכו' כי אז הסיכוים שלך קלושים לעומת כל הסוחרים שיש שם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיכוי קלוש, בגלל הסוחרים בחוץ?!?!

אבל בגדול אני הוא בעל הרכב, זאת לא זכותי המלאה לרכוש אותו למטרות פירוק בלבד?

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא בעל הרכב ולא כלום. אתה בעליו בדיוק עד לשניה שקיבלת את דמי הביטוח. בשניה הזאת הוא הופך רכוש חברת הביטוח.

אלא אם זה איזה מקרה יוצא דופן או האל יודע מה, אף חברת ביטוח לא תמכור את הרכב שהורידה מהכביש לאדם פרטי.

יש לחברות מספיק צינורות (סוחרים, מגרשים) שהן עושות איתם עסקים שנים.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם הושקע ברכב כסף רב על בולמים מיוחדים, צמיגים מיוחדים, צנרת, גיר חדש וכ'ו, אז אני לא יכול לקחת את זה חזרה?

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שאתה יכול!

אבל אז תצתרך להתקין חזרה את הצנרת, הבולמים, הצמיגים והגיר המקוריים כדי לקבל את כל השיפורים שלך.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי, טוב מחר אני אדע מה נסגר בסוף, כמובן שאני אלחם על זה.

אוקסודוס שמתי לב שהגבת לי בשני הפורומים אז תודה.

 

מחר אני אעדכן לגבי מה שנסגר בסוף.

תודה לכל המגיבים.

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי קרה אותו הדבר. הייתה כוונה להורידו מהכביש, כי עלות התאונה עברה את חצי שוויו. אבל, הרכב בסך הכל במצב נהדר. אהבתי אותו מאד. מעבר לכך, שהמנוע מעולה, השקעתי ברכב בטיפולים, בחלפים, באבזור, בצמיגים.

 

אז ביקשתי מסוכן הביטוח שלי שבתיאום עם שמאי לא יכריזו על הרכב כטוטאל-לוס. כתוצאה מכך, בתיקון במוסך לא החליפו את חלקי הפך (פגושים, למשל) אלא פשוט תיקנו - זה יצא הרבה יותר זול מאשר לרכוש חלקים אצל היבואן (הרכב שלי נדיר יחסית בשוק).

 

החיסרון היחיד - לתקן לקח הרבה יותר זמן מאשר להחליף. אז הרכב שלי היה במוסך למעלה מחודש. מצד שני, קיבלתי רכב חלופי אז זה לא ממש הטריד אותי.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5580 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...