Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותנו רנו קליאו 96 אוט ולאחרונה נורת המצבר דולקת ("חלש") מידי פעם ,לפני כשבוע הרכב לא התניע ולאחר בדיקה נמצא כי המצבר אינו תקין והוא הוחלף. לאחר ההחלפה מידי פעם הנורה ממשיכה לדלוק ולאחר בדיקת טעינה אצל 2 חשמלאים שונים נמצא כי הטעינה תקינה . מידי פעם ישנה בעייה כאשר מנסים להתניע את הרכב המפתח מסובב בסוויץ' ואין תגובה (הנורות בלוח השעונים דולקות אך ללא תגובה ) ולאחר ניסיון נוסף הרכב מתניע- האם אימובלייזר יכול לגרום לתופעה כזו ? ולנורת מצבר לדלוק.

האלטרנטור הוחלף לפני כשנה וחצי והמצבר לפני שבוע .

כשנורת המצבר דלקה בדקתי ועל המצבר נמדד מתח של 14v .

 

האם למישהו פיתרון לבעייה?

פורסם

ראשית, נורת "מצבר" כפי שקראת לה מעידה על טעינה לא תקינה ולא על מצב המצבר.

שנית, כדאי לעבור טוב על כל החיווט של צמת החוטים. אין לשלול אפשרות של קצר כלשהו.

ולסיום, תופעה של חוסר תגובה בניסיון להתניע בהחלט יכולה לנבוע מבעיה באימובילייזר (בייחוד אם מדובר בקודנית)

פורסם

לדעתי אתה, המוסכניכים והחשמלאים הולכים בכיוון שגוי.

 

תבדוק אם הבעיה שלך היא בסוויץ' !!!

 

1. שהסוויץ' דפוק המגע הרופף לא תמיד יתן לך סטרטר

2. שהסוויץ' דפוק ויש מגע רופף הרכב חושב לפעמים שהסוויץ' סגור ואז הנורות בלוח דולקות כאילו רק פתחת סוויץ' ולא הנעת

3. עובדה שהרכב מניע אחרי כמה משחקים והטעינה שלך תקינה.

 

מה אתה אומר ? שווה בדיקה ? :lol:

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

×
×
  • תוכן חדש...