Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי...

לאחר קריאת אין ספור אשכולות בפורום הנ"ל וחיפוש מדוקדק החלטתי להעלות שאלה ספציפית.

לפני מס' ימים התחדשתי ברכב חדש מהזמנה מיוחדת:

HONDA CIVIC 5D EXECUTIVE GT- LIMIDET EDITION. (מיוצרות 47 כאלה-אחת אצלי)

 

אני חייב לציין שאין לי כל ידע נרחב בתחום אך תמיד היו מותקנות לי מערכות מוזיקה ומולטימדיה מהמובילות והטובות בתחום.

בהונדה החליטו להתקמצן על מערכת האודיו ואני חייב לציין שהאיכות הינה בינונית מינוס.

 

התקציב הוא 4000 ש"ח למשהו שייתן רמת איכות טובה וצליל נקי.

כרגע אני לא מעוניין לנתק את הHU אלא להשתמש בה ופשוט להוסיף מגבר ורמקולים שייתנו את התוצאות.

 

4000 זה הגג שאני מוכן להשקיע אבל אם מישהו ימצא לי משהו בפחות זה יהיה מצויין.

 

תודה רבה לכל העוזרים

פורסם

מגבר 4 יציאות בריא סטייל SUNDOWN / RS4 יצא 2000 ש"ח +- (חשוב שיהיו כניסות HI INPUT) - בסעיף הזה אתה יכול לחסוך לא מעט אם תלך על מגבר מיד שניה או מגבר זול יותר.

 

סט קומפוננט - הרץ היי-אנרג'י - בסביבות 1300 ש"ח. (ערך לכסף.)

 

סאב P3 של רוקפורד בגודל 10 - בסביבות 700 ש"ח כולל תיבה. (לדעתי נשמע פגז ביחס למחיר)

 

המחירים הם מ"ציון מערכות היי-אנד" בתחנה המרכזית הישנה בת"א.

 

התקנה + קיט איכותי = +- 500 ש"ח. (כי לא מומלץ להתקין אצל ציון)

...CASKA for life

×
×
  • תוכן חדש...