Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה זה רכבי VAG?


eladns
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות הסברה הרווחת בארץ (ואולי גם בפורומים בחו"ל?) כי מדובר בVolkswagen Audi Group - אין כך הדבר.

 

VAG משמעו Volkswagen AG כאשר צמד האותיות AG משמעו בגרמנית Aktiengesellschaft.

פירוש הדבר הוא שפולקסווגן הינה חברה רשומה. כמו המונח בע"מ בארץ הקודש,LTD בארה"ב או plc בבריטניה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ואני תמיד חשבתי שזה vw audi group

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
למרות הסברה הרווחת בארץ (ואולי גם בפורומים בחו"ל?) כי מדובר בVolkswagen Audi Group - אין כך הדבר.

 

VAG משמעו Volkswagen AG כאשר צמד האותיות AG משמעו בגרמנית Aktiengesellschaft.

פירוש הדבר הוא שפולקסווגן הינה חברה רשומה. כמו המונח בע"מ בארץ הקודש,LTD בארה"ב או plc בבריטניה.

 

 

המושג Aktiengesellschaft משמעותו מניות משולבות. (הרגע דיברתי עם אחת מהעבודה שלי דוברת גרמנית).

 

המשמעות היא שהחברה שייכת לבעלי המניות ונסחרת בשוק המניות.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

גילעד, בהקשר להודעתך השניה:

המשמעות היא שיש בעלי מניות, היא לא בהכרח חייבת להיות חברה שנסחרת בבורסה.

מספיק שיש יותר מבעלים אחד לחברה, וכבר יש פה חלוקה כלשהי של מניות.

 

בהקשר להודעתך הראשונה + הודעתו של קאמארו:

לגבי ההבדלים בין LTD/GMBH ל AG/PLC - טעות שלי (נבעה משותפות עם חברה בריטית ואוסטרית שהתהדרו בסיומות הללו).

כנראה שאין בארץ מונח המבדיל בין חברה רשומה לבין חברה רשומה עם מספר בעלי מניות או אפילו חברה רשומה הנסחרת בבורסה (או לפחות לא עושים במונח הזה שימוש).

 

 

TheHunter -

מאותה ויקיפדיה:

Volkswagen Group (Volkswagen Aktiengesellschaft) is a German automobile manufacturing group, currently the third largest automobile maker in the world,[4] and the largest in Europe.

 

Aktiengesellschaft = AG

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

GMBH = חברה פרטית.

AG = תאגיד ציבורית.

 

שניהם בשימוש בגרמניה בשוויץ ובאוסטריה בהתאם כמובן לחברה המדוברת.

 

בקשר לשאלת פותח השרשור, מדובר בקונצרן שכולל את פולקסוואגן, אוודי, סקודה וסיאט ועוד כמה ספיחים "קטנים" כמו למבורגיני, בוגאטי, משאיות מאן ועוד הרבה, אבל כשבפורומים מדברים על "רכבי VAG" אז מדברים על 4 הנ"ל שציינתי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בקשר לשאלת פותח השרשור, מדובר בקונצרן שכולל את פולקסוואגן, אוודי, סקודה וסיאט (ועוד כמה ספיחים קטנים).

 

פורשה היא נספח קטן? ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...