Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

שאלתי היא כזו לפני כמה ימים הלכתי לעשות טסט לרכב שלי את כל הבדיקות הרכב עבר כמו גדול

אבל להפתעתי מסתבר שחתך הצמיגים לא תואם ולכן אני לא יכול לעבור טסט.

יש לציין שאני עם אותם צמיגים כבר לפחות 4 שנים ויש סיכוי טוב מאוד שגם מי שקניתי ממנו את הרכב עשה בהם שימוש כמה שנים ומעולם לא עשו לי בעיות בטסט בנושא הזה.

לא רק זה אלא שיש לי גלגלי מגנזיום מקורים של יונדאי (אני לא מבין גדול אבל ג'נט מתאים רק לגודל צמיג מסויים לא?).

בקיצור הגודל שכתוב ברשיון הוא 195/65 R14 ומה שיש לי הוא 195/60 R14.

הרכב שלי הוא יונדאי לנטרה 97 אוט' 2 ליטר.

 

שאלתי היא מה לעזעזל אני אמור לעשות עכשיו להחליף את הצמיגים?

 

נ.ב

במדבקה בדלת של הנהג (איפה שכתוב כמה צריך למלא אוויר רשום את הגודל של הצמיג שיש לי כרגע ולא 65)

 

תודה מראש לכל העוזרים

פורסם

1. יש לך טעות ברשיון הרכב, מידת הצמיגים לרכבך צ"ל 195/60R14 ולא כפי שמצויין ברשיון.

2. אתה צריך לבקש מהבוחן במסלול לבצע רישום שינוי מידה בהתאם. הבוחן צריך לפתוח אוטודאטה(ספר או תוכנה) ולבצע זאת.

3. כן. אתה צריך להחליף צמיגים. אתה נוסע ברכב שצמיגיו ישנים מאד(4 שנים לפחות, לדבריך) שהם סכנה לך ושאר משתמשי הדרך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה רבה על התשובה המהירה.

 

יש לי רק עוד כמה שאלות קטנות

1. איך אני מוכיח לבוח שזה אכן המידה הנכונה (ביום של הטסט הוא בדק אצלו אני לא יודע איפה)

2. מהוא האורך החיים הממוצע לצמיגים? וכמה בערך יעלה לי להחליף את כל ארבעת הצמיגים?

3. אם אני כבר מחליף את הצמיגים להשאיר אותם באותו הגודל או להתאים אותם למה שכתוב ברשיון (אם זה בכלל אפשרי בהתחשב בג'נט).

 

ושוב תודה רבה לכל מי שמשיב

פורסם

אין דרך יותר משכנעת ואמינה להראות לבוחן שזוהי המידה המקורית- הרי זוהי מדבקת יצרן הרכב.

הטעות כמו שנכתב מעליי היא ברשיון.

צריך לגשת לשנות את הרשום ברשיון הרכב-על סמך מדבקת היצרן.

לאחר מכן גש לרכוש רביעיית צמיגים. (צמיגים שנוסעים כבר מעל לארבע שנים,הם ממש ממש לא בהגדרת "בטוחים לשימוש")

אורך החיים הממוצע לצמיגים הוא 3-4 שנים(הגומי מתייבש), או אם אתה טוחן את הכביש אז תלוי בקילומטרז' שלך...

פורסם

מדבקה אינה נחשבת לצורך העניין כאסמכתה.

 

גש עם הבוחן אל העמדה בה הוא בדק זאת. ע"פ תוכנת האוטודאטה שברשותי, זו המידה הנכונה וכך גם צ"ל במכון.

אורך חיים של צמיג ללא שחיקה או פגם הוא כ-3-4 שנים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...