Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

ברשותי פיאט בראבה והבוכנות של הבאגז לא תופסות אותו

שאני פותח את הבגאז אני חייב להחזיק אותו אם לא הוא יפול

השאלה שלי עכשיו כמה עולה בוכנות כאלה חדשות או אם אפשר לתקן אותם ואיפה?

תודה,אלון

פורסם

גם לי הייתה את הבעיה הזאת בבראבה.

אם תחפש טוב תוכל למצוא כאלה ב100 ש"ח לאחד.

אני הבאתי כאלה שלא תואמים והם חזקים מידי לבגאז' של הפיאט בראבה אבל זה לא משנה כי כל מה שאני צריך לעשות זה לתפוס אותו עד שהוא עולה כדי שלא יקפוץ.

בנוסף תוכל לחפש חלק מקורי משומש במצב טוב בפירוקיות.

אל תשלם יותר מידי תמיד יש את הפיתרון הזמני- מקל המטאטא, וואלה עושה את העבודה!

פורסם

אבא שלי קנה ממוסך מורשה VW שתי מרימי בגאז, שמתאימים לקורדובה,בורה ופאסט ב150 ש"ח למרים. אין מצב שבפיאט זה עולה 237.

פורסם
גם לי הייתה את הבעיה הזאת בבראבה.

אם תחפש טוב תוכל למצוא כאלה ב100 ש"ח לאחד.

אני הבאתי כאלה שלא תואמים והם חזקים מידי לבגאז' של הפיאט בראבה אבל זה לא משנה כי כל מה שאני צריך לעשות זה לתפוס אותו עד שהוא עולה כדי שלא יקפוץ.

בנוסף תוכל לחפש חלק מקורי משומש במצב טוב בפירוקיות.

אל תשלם יותר מידי תמיד יש את הפיתרון הזמני- מקל המטאטא, וואלה עושה את העבודה!

 

 

תיקון טעות, אחרי ששאלתי את אבא שלי כמה עלה לו המנופים, 120 ש"ח לשניהם!

פורסם

אלון .

סע לשיא מכללים באיזור התעשיה ימכרו לך כאילו תחליפיים בזול ,התקנה זה שטויות אני אתקין לך כשיהיה לי זמן.

 

אסף.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

רק תדאג שהחוזק שלהם מתאים.

 

בד"כ מצויין עליהם ביחידות של N (ניוטון) מה העוצמה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אם העוצמה שלהם נמדדת ביחידות של ניוטון, יש למישהו מושג איך אני יכול לדעת באיזה עוצמה צריכים להיות המרימים שאני רוצה לשדך למכסה המנוע שלי? (סיווק 99)

×
×
  • תוכן חדש...