Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בפעם הראשונה בחיי אני חושב לקנות מערכת לרכב (לא רק רדיו דיסק+רמקולים). קיבלתי מחנות את ההצעה הבאה, ואודה לכם אם תוכלו לתת לי חוו"ד בשתי רמות:

  1. תוצרת ודגם (טוב, לא טוב) - אני לא מבין כלום בסטריאו לרכב
  2. מחיר שהוצע

כשאתם נותנים חוו"ד שימו בבקשה לב לעובדות הבאות:

  • אני "חתוך" בכסף, ז"א אין לי יותר ממה שהמערכת שהוצעה עולה כך שהאלטרנטיבות צריכות להיות באותה רמת מחיר פחות או יותר
  • זו המערכת הראשונה שלי
  • אני כבר לא ילד שעכשיו מפציץ באסים אלא רוצה לשמוע בעיקר מוזיקה סולידית - אבל באיכות גבוהה מזו שהייתי רגיל לה עד היום....

מגבר: פרמייר PA840 מחיר 700 ש"ח

סט קומפוננט 6.5": Phoenix Gold V65C Rayval מחיר 350 ש"ח

סאב 10" של פולק אודיו - 700 ש"ח

 

אה, שכחתי לציין - יש לי פולקסווגן בורה שבאה עם סט קומפוננט אחד מקורי של היצרן ודיסק של פיוניר..

 

תודה רבה לכל העונים והמסייעים....אל תתביישו בבקשה....:-P

פורסם

מגבר אינפיניטי REF475A

קומפוננט- מורל פולס 6.5

סאב קיקר C12

 

מערכת יותר איכותית באותו מחיר כמעט (1900-1950)

 

איזה ר"ד יש לך ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
מגבר אינפיניטי REF475A

קומפוננט- מורל פולס 6.5

סאב קיקר C12

 

מערכת יותר איכותית באותו מחיר כמעט (1900-1950)

 

איזה ר"ד יש לך ?

 

של פיוניר, קצת ישן אבל עושה עבודה טובה לטעמי DEH2850MP

 

יש עוד הצעות?

פורסם

תבדוק (ולא אצל בעל אינטרסים) איזה קומפוננט בא מהחברה ובאיזו תצורה (סט שלם - טוויטר+מיד+קרוס)

יכול להיות שהסט המובנה יספק אותך בהגברה וכך תחסוך עוד קצת

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
תבדוק (ולא אצל בעל אינטרסים) איזה קומפוננט בא מהחברה ובאיזו תצורה (סט שלם - טוויטר+מיד+קרוס)

יכול להיות שהסט המובנה יספק אותך בהגברה וכך תחסוך עוד קצת

 

למי לא יהיה אינטרס? הרי כל מתקין ירצה גם למכור לי משהו...., לא?

פורסם

שלום, וברוך הבא לתחום ולפורום.

 

בזמנו עברתי תהליך דומה לשלך, וההמלצה הכי טובה שאני יכול לתת היא לנצל את התקציב באופן אופטימלי ע"י רכישת מוצרים מיד שניה. יש מספיק חברי פורום אמינים וותיקים שמוכרים ציוד משומש, וזה יתן לך גמישות רבה יותר בבחירה. כמו כן, לפני שאתה מחליט מה אתה צריך, מומלץ לשמוע סטים שונים ולהגדיר לעצמך איזה סאונד מתאים לך יותר. בשביל זה יש מפגשי פורום, לדוגמה זה שיתקיים בר"ג בעוד 3 ימים.

 

למידע ורעיונות נוספים, מומלץ להעיף מבט כאן.

 

בהצלחה. 8)

פורסם

מהסיבה הפשוטה שאם תיפול על מישהו לא מבין\לא הכי ישר שיש - הוא ישר ישלול את מה שמותקן ויציע לך ככה וככה

בפורום וואג תוכל לברר עם בעלי רכבים דומים

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...