Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

הבעיה היא כזאת:

אם למשל אני בהילוך שני ב-2500 סל"ד ואני עוזב לאט את הגז אני מרגיש את המנוע מקרטע מספר פעמים באופן אגרסיבי, ואם אני שוב לוחץ על הגז הוא שוב מקרטע עד שהוא עולה בסל"ד

עד כמה שזכור לי האוטו לא קירטע בכזאת רמה לפני, זה רק לאחרונה ניהיה ככה.

יש לכם מושג ממה זה יכול לקרות?

 

בנוסף יש לי רעש חזק של נקישה בשיחרור קלאצ' בעיקר בהילוכים ראשון ושני. החליפו לי כבר תושבת מנוע תחתון ותושבת מנוע עליון שיושב מתחת למחשב רכב. יש עוד רעיונות מאיפה זה יכול לנבוע??

 

תודה...

פורסם

תתחיל בטיפול במנוע , החלפת מצתים , חוטי הצתה , מסנן אוויר ,כך תצמצם את האפשריות ויהיה קל יותר לאבחן , קרטוע יכול לנבוע ממע' ההצתה או ממע' הדלק.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

האם שימוש ב-44K יכול להועיל במצב כזה? או להיפך?

בעיקרון השיקול שלי הוא כזה:

סופ"ש הזה אני נוסע לאילת, וחשבתי לשים במיכל בנסיעה הזאת 44K

כך שבשבוע/שבועיים הקרובים לעשות כבר טיפול 10.000 הכולל החלפת פילטר דלק בנוסף לכל הסטנדרט

וכל זה לקראת חודש הבא שכבר צריך לעשות טסט לאוטו

האם השיקול הוא נכון? האם השימוש ב-44K מועיל יותר מאשר מזיק בכללי? (ישנן הרבה חוות דעת שונות לגביי המוצר הנ"ל)

 

* לגביי חוטי הצתה, איך יודעים אם יש צורך בהחלפתם? וכמה אמורה לעלות רביעייה איכותית (BOSCH למשל?)

פורסם
תתחיל בטיפול במנוע , החלפת מצתים , חוטי הצתה , מסנן אוויר ,כך תצמצם את האפשריות ויהיה קל יותר לאבחן , קרטוע יכול לנבוע ממע' ההצתה או ממע' הדלק.

 

שלום רב !

קח את ההמלצה, של ידידי דוד ברזילי ככתבו וכלשונו, הוסף גם החלפת מסנן דלק. בסבירות גבווה שבעייתך תפתר ללא כל צורך בשימוש בתוסף דלק כלשהו, שהנזק מהשימוש בו במקרה שלך יעלה מהתועלת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
האם שימוש ב-44K יכול להועיל במצב כזה? או להיפך?

בעיקרון השיקול שלי הוא כזה:

סופ"ש הזה אני נוסע לאילת, וחשבתי לשים במיכל בנסיעה הזאת 44K

כך שבשבוע/שבועיים הקרובים לעשות כבר טיפול 10.000 הכולל החלפת פילטר דלק בנוסף לכל הסטנדרט

וכל זה לקראת חודש הבא שכבר צריך לעשות טסט לאוטו

האם השיקול הוא נכון? האם השימוש ב-44K מועיל יותר מאשר מזיק בכללי? (ישנן הרבה חוות דעת שונות לגביי המוצר הנ"ל)

 

* לגביי חוטי הצתה, איך יודעים אם יש צורך בהחלפתם? וכמה אמורה לעלות רביעייה איכותית (BOSCH למשל?)

 

יכול להיות שיעזור תוסף.

אבל למה שלא תבצע טיפול 10,000 לפני הנסיעה? זה לא טיפול יקר ולא "יתקע" את הרכב במוסך יותר מ 3 שעות.

 

תוציא חוט חוט ותבדוק אותו מול הפלג (תצמיד אותו לפלג מבלי לקבע) עם הוא נוקש מספיק חזק הוא טוב

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

פורסם

מקווה שאתה לא מתכוון לנסוע עם רכב שמקרטע לאילת הא.... תבדוק חוטי הצתה ופלאגים, יכול להיות שחוט אחד קרוע ולכן גורם לקרטוע,מניסיון מר עם פיגו, תתחיל מזה ותמשיך עם מה שכתבו לך פה למעלה

צרפתי זה הכי אחי

פורסם
יכול להיות שיעזור תוסף.קראת את דעתי על שימוש בתוספים ?

אבל למה שלא תבצע טיפול 10,000 לפני הנסיעה? זה לא טיפול יקר ולא "יתקע" את הרכב במוסך יותר מ 3 שעות.

 

תוציא חוט חוט ותבדוק אותו מול הפלג (תצמיד אותו לפלג מבלי לקבע) עם הוא נוקש מספיק חזק הוא טוב

שלום רב !

ההמלצה המודגשת בוורוד, מלבד שהיא עצת אחיתופל, היא המלצה מיותרת, אם אחד מהצילנדרים לא היה מגיב{"נוקש"?),

הרכב לא היה סוחב ומקרטע בצורה סדירה ושוטפת ומורגשת, כך שאין צורך ומיותר לעשות זאת, והוא עלול לעשות נזק למערכת ההצתה לסליל ההצתה ולמודול.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...