Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקווה שלא טעיתי בפורום.....

המערכת המקורית של הרכב התקלקלה לי

לקחתי אותה למוסך מורשה ואף אחד לא רוצה לעזור. גם בשירות המרכזי של פורד אמרו לי שלא מתקנים אלא רק מוכרים חדש.

אני רוצה לדעת אם יש מקום שמתקן מערכת כזאת או אפילו לרכוש אחת כזאת מפירוק או משהו דומה.

אשמח אם תעזרו לי כי כבר יותר מחודש אני בלי מוזיקה באוטו.

תודה רבה

קובי

פורסם

לחפש בפירוקים אתה יכול לבד :-)

אני במקומך הייתי פשות קונה מתאם פלטיק וקונה HU אחר :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש לך ארבע אפשרויות (ואם היית עורך חיפוש היית מוצא אותן בעצמך):

 

1. לרכוש מפירוק - אין לך ברירה אלא לכתת רגליים ולהתחיל להסתובב בפירוקיות.

2. לשלוח למעבדת אלקטרוניקה, כדאי אחת שמתמחה באודיו לרכב. חיפוש יניב לך מספר שמות וטלפונים.

3. לרכוש מתאם לקונסולה המרכזית ולהכניס רדיו סטנדרטי במקום המובנה.

4. לשלם סכום מופקע ולקבל מכשיר חדש מהחברה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

היה לי מונדיאו כמעט 7 שנים. דגם 2003 ודגם 2007.

הר"ד המובנה ממש לא הרשים אותי בלשון המעטה.

אני במקומך ללא היסוס הייתי רוכש מתאם ור"ד איכותי אפילו יד שנייה.

לא הייתי מתעסק עם תיקונים, ולבטח לא הייתי רוכש מכשיר מקורי חדש.

נהג ותיק

פורסם

זהו שאני מעדיף לתקן, גם מבחינת תקציב וגם שהאיכות מספיקה לי מאוד

עשיתי חיפוש והתקשרתי להרבה מקומות ואף אחד לא ידע/יודע לטפל במערכת הנ"ל

אני אשמח אם למישהו יש מידע או יודע מקום שאני אוכל לשלוח אותו לתיקון

תודה

פורסם

אני ממליץ לך שתקנה מתאם עם חיפוי פלסטיקה שתמאים לרכבך ותתקין רדיו דיסק באיכות טובה עם מגוון אופציות כמו :

בלוטוס , יציאת AUX - חיבור נגן Mp3 או יציאת USB . תוכל לרכוש מכשיר איכותי בלא יותר מ 1000 ש"ח.

 

תיקון יכול להחזיק לשנה ואז שוב בעיות וחבל על הכסף.

אם בכל זאת אתה רוצה לתקן נסה כאן :

 

http://yaronbar.atartov.com/

פורסם

ואני גם אתערב כאן כדי לא לפתוח נושא חדש, אני מחפש מערכת מקורית של מונדאו.

כבר כמה חודשים אני חופר את כל האינטנרט. אם יש הצעות למערכות בסגנון GPS 2DIN אשמח! המערכת הנ"ל כוללת גם בקרת אקלים וכו', אין כזה דבר של חברות אחרות.

 

20-mon10219.jpg

פורסם

אם זה כולל בקרת אקלים אז כנראה שמדובר במערכת מקורית של פורד, ואכן לא תמצא תחליפי.

מאחר והמונדיאו הוא רכב די פופולרי באנגליה, הייתי מציע לחפש באי-ביי רכבים בפירוקיות ולבקש הצעת מחיר לרדיו כזה. יש לבדוק תאימות למחשב הרכב שלך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, בגלל זה ציינתי כי חפרתי בכל האינטרנט ומאנגליה הזמנתי כבר מס' דברים עבור הרכב, אך המערכת הנ"ל אין במכירה. בוא נגיד יש אחת אך לא שולחים לארץ.

אני כבר מוכן להרכיב משהו דומה בעיצובו לחלק זה ללא בקרת אקלים, כלומר במקום המערכת הקיימת, הדרישות שלי הן נמוכות: GPS IGO עם כניסת AUX, רצוי כמובן גם SD.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
אני ממליץ לך שתקנה מתאם עם חיפוי פלסטיקה שתמאים לרכבך ותתקין רדיו דיסק באיכות טובה עם מגוון אופציות כמו :

בלוטוס , יציאת AUX - חיבור נגן Mp3 או יציאת USB . תוכל לרכוש מכשיר איכותי בלא יותר מ 1000 ש"ח.

 

תיקון יכול להחזיק לשנה ואז שוב בעיות וחבל על הכסף.

אם בכל זאת אתה רוצה לתקן נסה כאן :

 

http://yaronbar.atartov.com/

 

עדכון

אחרי חודש שהמערכת היתה אצל ירון אלקטרוניקה הוא לא תיקן

הוא סיבן אותי במשך חודש שצריך להגיע חלק וכל הזמן אמר לי "שבוע הבא" / "עוד שבועיים" יגיע החלק. וככה הוא סוחב אותי מאז

אני אקח ממנו את המערכת. חשבתי שהוא קצת יותר מקצועי מהאחרים. כנראה שלא

ניסיתי גם להזמין מEBAY כי יש שם כמה שמוכרים אבל אף אחד מהם לא שולח לארץ וגם אחרי ששואלים אותם אם יכולים לשלוח לארץ אם אחד לא עונה להודעות.

כנראה שאני ימשיך לחפש ו"אנדרוחה" אם אתה מוצא 2DIN משהו טוב אני אשמח לדעת

אני יעדכן אם יהיו התפתחויות. תודה

פורסם
וגם אחרי ששואלים אותם אם יכולים לשלוח לארץ אם אחד לא עונה להודעות.

כנראה שאני ימשיך לחפש ו"אנדרוחה" אם אתה מוצא 2DIN משהו טוב אני אשמח לדעת

אני יעדכן אם יהיו התפתחויות. תודה

אחד דווקא ענה לי אם אני רוצה אני יכול לשלוח מישהו שיאסוף את המערכת :lol: (בהרבה מקרים שווה לנסוע לחו"ל, להנות, לנוח ולקנות דברים) אבל זה לא הפתרון.

×
×
  • תוכן חדש...