Jump to content

kobebas80

  • הודעות

    23
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kobebas80

  1. מישהו??!! אולי מישהו מכיר מקום שמוכרים פירוקים של מערכות מקוריות?!?! הפכתי את המדינה ולא מצאתי.
  2. עדכון אחרי חודש שהמערכת היתה אצל ירון אלקטרוניקה הוא לא תיקן הוא סיבן אותי במשך חודש שצריך להגיע חלק וכל הזמן אמר לי "שבוע הבא" / "עוד שבועיים" יגיע החלק. וככה הוא סוחב אותי מאז אני אקח ממנו את המערכת. חשבתי שהוא קצת יותר מקצועי מהאחרים. כנראה שלא ניסיתי גם להזמין מEBAY כי יש שם כמה שמוכרים אבל אף אחד מהם לא שולח לארץ וגם אחרי ששואלים אותם אם יכולים לשלוח לארץ אם אחד לא עונה להודעות. כנראה שאני ימשיך לחפש ו"אנדרוחה" אם אתה מוצא 2DIN משהו טוב אני אשמח לדעת אני יעדכן אם יהיו התפתחויות. תודה
  3. מעוניין לרכוש מפירוק/יד שניה מערכת מקורית של פורד מונדאו 2004. משנת 2004-2007 זאת אותה המערכת. דגם המערכת היא CD6000
  4. זהו שאני מעדיף לתקן, גם מבחינת תקציב וגם שהאיכות מספיקה לי מאוד עשיתי חיפוש והתקשרתי להרבה מקומות ואף אחד לא ידע/יודע לטפל במערכת הנ"ל אני אשמח אם למישהו יש מידע או יודע מקום שאני אוכל לשלוח אותו לתיקון תודה
  5. ביקשתם להקפיץ אז הנה
  6. יש לי פורד מונדאו 2004 והספויילר הקדמי (השחור שנמצא מתחת לטמבון) נהרס לי איפה אני יכול לקנות אחד כזה חדש או משומש ?? בדקתי במוסך מורשה ורצו ממני משהו כמו 2200 ש"ח שזה מוגזם אשמח אם תעזרו לי תודה קובי
  7. שלום זה אולי הפעם ה3 שאני מפרסם פה לגבי הבעיה שלי ולא קיבלתי עזרה אני שוב יספר. יש לי מערכת מקורית של פורד מונדאו 2004 ולפי מה שהבנתי המגבר הפנימי שלו התקלקל. הפכתי את המדינה בנסיון למצוא מקום שיתקן לי את המערכת אבל אף אחד לא עזר לי פניתי למוסך המורשה ואמרו לי שהם מוכרים רק חדש בבקשה שמשהו יגיד לי לאן אני יכול לפנות כדי לסדר כי אני לא ידוע מה לעשות תודה רבה קובי
  8. מישהו אולי יכול לעזור??!
  9. מקווה שלא טעיתי בפורום..... המערכת המקורית של הרכב התקלקלה לי לקחתי אותה למוסך מורשה ואף אחד לא רוצה לעזור. גם בשירות המרכזי של פורד אמרו לי שלא מתקנים אלא רק מוכרים חדש. אני רוצה לדעת אם יש מקום שמתקן מערכת כזאת או אפילו לרכוש אחת כזאת מפירוק או משהו דומה. אשמח אם תעזרו לי כי כבר יותר מחודש אני בלי מוזיקה באוטו. תודה רבה קובי
  10. מקפיץץץץץ מישהו בבקשה.... יש לי חור ענק בדשבורד ואני חייב לקנות משהו תודה
  11. שלום בעבר כבר שאלתי את אותה השאלה אבל הפנו אותי למקום שיש בו רק מערכות דומות לפורד פוקוס. אני מעוניין במערכת שתחליף את המקורית שיש לי ברכב (שהתקלקלה... ) ושתכס בדיוק לאותו מיקום אני מעוניין במערכת 7" כולל GPS אם אתם מכירים אתרים בחו"ל שמוכרים כאלו מערכות אני אשמח לדעת. בארץ המערכות האלו מאוד יקרות ולכן אני מעדיף לרכוש בחו"ל. תודה קובי
  12. עוד משהו שקרה לי, אחרי שהכנסתי לרדיו דיסק את הקוד המתאים כדי להפעיל אותו (בפורד יש קוד שמקישים ברדיו לאחר שמחליפים מצבר כדי לפעיל את הרדיו-דיסק. ללא הקוד הוא לא פועל) הרדיו-דיסק המקורי עובד אבל לא שומעים כלום ברמקולים . כאילו הם לא מחוברים....מוזר מאוד...
  13. קודם כל שמתי לב שזה קורה רק שהאוטו קר אחרי נסיעה של 4-5 דקות אין את הרעש יותר זה לא ממש רעש זה כמו טיקטוקים ממש ממש עדינים מכיוון אמצע-ימין (אם יושבים בכיסא הנהג) לגבי האלטרנטור, לפי מה שאני יודע החליפו אותו לפני כשנה ככה. תודה קובי
  14. לגבי החלונות הסתדרתי כמו שאמרת. היה לי את ספר הרכב ושם היה כתוב מה צריך לעשות. זה סידר גם את הרמת החלונות בהפעלת האזעקה, תודה רבה. לגבי הרעשים המוזרים שרשמתי. שמתי לב שזה לא קורה שהרכב חם. מקודם התנעתי והרעשים לא היו. נראה לי שזה קורה שהרכב קר. מחר בבוקר אני אבדוק שוב
  15. מקפיץ.....זה מאוד חשוב לי תודה
  16. היי לפני כמה ימים הלך לי המצבר של הרכב. הרכב התניע רק עם כבלים וזה גם בקושי. אפילו אורות חניה לא יכולתי להדליק. אתמול התקנתי מצבר חדש וגיליתי 3 בעיות שלא היו לי. 1)האזעקה לא מעלה אווטמטי את החלונות ברגע שאני נועל את הרכב 2) כל החלונות של הרכב הם אוטומטיים ועכשיו אין אפשר להעלות אותם בלחיצה אחת. אגב, בלחיצה אחת החלון כן יורד בלי בעיה. 3) פתאום הרכב התחיל להשמיע טקטוקים מוזרים מכיוון המנוע או משהו באזור. בדרך כלל שומעים את זה יותר בטורים יותר נמוכים. מישהו יכול להגיד לי מה זה יכול להיות. תודה רבה קובי
  17. תודה דיברתי היום עם TG-PARTS ואמרו לי שעולה 800 ש"ח כולל מעמ מפירוק ובצבע לבן. (שאני צריך כסוף) נראה לי שהמחיר יותר מדי גבוהה. מישהו פה אולי מכיר את המחיר האמיתי של מראה כזאת מפירוק? תודה קובי
  18. אני מקפיץ אולי עוד מישהו יכול לשלוח לי לפרטי הצעות בקשר לנושא? תודה קובי
  19. שלום יש לי פורד מונדאו 2004 כסופה לפני כשבוע משאית הורידה לי את המראה השמאלית של הרכב. ביררתי אצל המוסך המרכזי פה (אילת) ורצו על מראה חדשה 1550 ש"ח שזה יותר מדי בשבילי אני מעוניין במראה מפירוק או משהו דומה. אני גר באילת ככה שהאפשרויות שיש לי מאוד קטנות. מישהו אולי מכיר או מוכר מראה כזאת.? אשמח אם תפנו אותי ולא משנה איפה בארץ תודה רבה קובי
  20. הי קניתי שבוע שעבר פורד מונדאו 2004 אני רוצה לדעת איפה אני יכול להשיג (או בארץ או אתרים מחו"ל) מערכת DVD+GPS שתחליף את המקורית שיש באוטו. מערכת שתראה כמו מקורית. ראיתי איפשהו שמישהו התקין מערכת כזאת בפורום אבל לא מצאתי מי מישהו יכול לעזור לי? תודה
×
×
  • תוכן חדש...