Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

במהלך הטיול בצפון קנינו גים ושמנו בפגאז' כנראה שהקלקר לה היה אטום כל כך והיה ריח ממש חריף של דגים .

באותו יום הוצאתי את השטיח שמעל הגלגל רזרבי וניקתי אתו עם סקוץ סבון ועם מטאטא0מטאטא כדי לשפשפף)

השארנו לייבוש

כלום לא עזר,אולי טיפ טיפה ירד אבל אחרי חצי שעה זה חזר

ביזבזתי דואדורנט שלם על הבגאז והבפנים

עכשיו הריח הוא גם בפנים

פשוט סירחון מה ניתן לעשות?

הבנתי שעם לימון משו

מה הכוונה?לקחת לימון,לחתוך לשתיים ולהתחיל ללשפשף ואז מה?

פורסם

קרה לנו באוטו. אתה מכיר את הפחיות ריח האלה? קנינו 3 כאלה, שמנו 2 בבאגז ( איפה שהדגים היו..) ו-אחד בפנים האוטו.

לפתוח את הפחית עד הסוף ואפילו לשבור את הסטיקים של הריח הזה בפנים. לנסוע ככה כמה ימים עם חלונות פתוחים וזה עובר ..

פורסם

יש ריח אחד חזק יותר מהדגים....אלכוהול :twisted:

 

בחופשה בכרתים קנינו באחד הכפרים יין מקומי חזק במיוחד. אותו יום היה חם מהרגיל, הבקבוק נשאר על רצפת האקסנט השכורה והמגעילה שלנו כשחנינו בצל, בעודנו אוכלים(ושותים) באיזו טברנה...

 

כשחזרנו לאוטו, אדמו עינינו. היין תסס בבקבוק, העיף את הפקק ולכלך את כל פנים הרכב. אמנם רוב הכתמים ירדו, אך הריח העז ליוה אותנו כל החופשה, במשך מספר ימים. מזל שלא עצרו אותנו לבדיקת רשיונות :lol:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

נקות עם מים ומעט חומץ, לשטוף לייבש אחרי זה

לרסס עם מבשם כביסה טוב ולאורר הרבה

כל השאר עניין של זמן

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

אוורר את האוטו.

ישנם תכשירים לניקוי הריפודים נסה אותם הם מבטלים את הריח משהום שהם בסיסיים והריח חומצי.

נסה את החומר של STP הוא טוב.

אל תשכח לבדוק אותו על חלק נסתר בריפודים לפני שתעבור על כולם, רק כדי להיות בטוחים שהוא לא גורם נזק.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

לפחות אתה יכול להתנחם שאלה רק דגים, ולא דבר כזה .

:shock:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

dorshoshani

 

לפני כמה חודשים קרתה לי אותה תקרית רק עם סוג אחר של אוכל :)

אם השטיח מתפרק מהרכב נסה לשטוף אותו עם אבקת כביסה או מרכך אפשר גם לבדוק אם יש מקום של ניקוי יבש שיהיה מוכן לקחת על עצמו את האתגר.

 

אצלי פתרתי את הבעיה בצורה אחרת.

בכל תחנת דלק מוכרים ריחנים של airwick מהסוג שמתקינים על המזגן.

קנה אחד בריח ים כי כי הוא הכי מזכיר ריח של סבון רגיל.

 

תשפוך טיפה באזור נסתר של השטיח לראות שהוא לא גורם לו נזק בצורה כלשהיא (אצלי לא) אם לא קרה כלום תשפוך את כל השאר על השטיח.

תשדל להמנע ממגע עם החומר הזה בפלסטיקים ברכב כי הוא איכשהוא מוריד מהם את הברק שלהם.

שודד בנקים בפוטנציה8)

×
×
  • תוכן חדש...