Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תנסה לפרש את הדברים שלי, עובדה שאתה לא הבנת למה התכוונתי.

 

 

בכל מקרה - ביו דיזל זה דלק שעשוי משמן ממוחזר. ההרכב הכימי שלו מאוד תקיף, דבר שממיס את כל הפיח שמצטבר אצלך במעברים ובתא בדלק.

 

כל הזבל הזה מוריד מהביצועים של האוטו, מגביר את הרעש וכך הלאה.

 

אחרי 2-3 תדלוקים מלאים בביו דיזל אתה מחליף את הפילטר, והאוטו חוזר כמעט 100 אלף ק"מ אחורה מבחינת המצב של המנוע ושאר מערכות נלוות.

פורסם

זה לא טיפול, זה ביו דיזל, ממלאים את זה במקום הדלק, זה דלק כמו סולר, רק פשוט במקום להיות מנפט הוא משמן צמחי ממוחזר (עם עוד כמה מרכיבים).

פורסם
אל תנסה לפרש את הדברים שלי, עובדה שאתה לא הבנת למה התכוונתי.

 

 

בכל מקרה - ביו דיזל זה דלק שעשוי משמן ממוחזר. ההרכב הכימי שלו מאוד תקיף, דבר שממיס את כל הפיח שמצטבר אצלך במעברים ובתא בדלק.

 

כל הזבל הזה מוריד מהביצועים של האוטו, מגביר את הרעש וכך הלאה.

 

אחרי 2-3 תדלוקים מלאים בביו דיזל אתה מחליף את הפילטר, והאוטו חוזר כמעט 100 אלף ק"מ אחורה מבחינת המצב של המנוע ושאר מערכות נלוות.

 

לפי התיאור שלך אתה לא מבין כלום בביו דיזל נהפוכו הביו דיזל סותם את כל צנרת הפליטה של הרכב ומקצר באופן משמעותי את חייו של המנוע, לכן.....

×
×
  • תוכן חדש...