Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים!

לא מזמן רכשתי DELL STUDIO XPS 13, שמגיע לטמפרטורות לא נעימות (אפילו לאחר עדכון הBIOS).

מכיוון שאני משחק עליו הרבה ומפעיל אפליקציות כבדות, חשבתי לרכוש משטח קירור.

 

אני רוצה אחד כזה שיהיה שקט ויעיל (מבחינת קירור).

למישהו יש ניסיון עם אחד כזה כדי להמליץ לי?

 

תודה מראש

תומר

172

פורסם

עד כמה שהבנתי הבעיה היא בכרטיס המסך שמתחמם.

בלי קשר - המשטחים האלו זה חרטא.

 

שים את המחשב על משטח אחיד כדי שיהיה באויר והמאוורר שלו יהיה אפקטיבי.

פורסם

כעקרון החום המאסיבי נמצא בפינה השמאלית עליונה של המחשב, על יד הרמקול,

אבל בכללי כל המחשב מתחמם.

 

אתה אומר זאת באופן גורף? כולם חרטא? אין מוצר איכותי שמקרר באמת?

172

פורסם

גם לי יש נייד שידוע בקירור הלא אפקטיבי שלו (ACER ASPIRE 5560). מה שאני עושה כאשר אני משתמש ביישומים כבדים (כשאני לא אני פשוט מאט את מהירות המעבד וכרטיס המסך) הוא להרים את המחשב ע"י שלושה ספרים לגובה של כמה סנטימטרים ומניח משטח של קוביות קרח מהפריזר (או קופסת קרח כמו ששמים בצידנית) מתחת לפתח כניסת האוויר של המאוורר. עם המצב באמת קטסטרופה אני גם שם מאוורר קטן ומפזר אוויר מתחת למחשב.

 

שלב הבא לחבר לו רדיאטור.. :-D

 

חשבתי גם לקנות משטח קירור אבל זה באמת סתם בולשיט, חפשתי משהו ב EBAY אבל זה פשוט משטחים עם עוד מאווררים.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

המשטחים האלו דווקא מאוד עוזרים.

 

אני קניתי משהו ב10 דולר כולל משלוח מאיביי, והמחשב לא מתחממם יותר. (בעבר הוא היה קורס עקב חום).

 

 

כמו כן, המחשב גם עובד מהר יותר.

פורסם

אני טוחן את הדל שלי בצורה די רצינית (30-40 שעות ברציפות עם CPU על 100%) ולמעט העובדה שהטאצ' פאד "קצת" חם אין בעיות של ממש, גם בימים החמים ביותר של השנה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אין בעיות כי הקירור טוב מלכתחילה או אין בעיות בזכות משטח קירור כזה או אחר ?

 

צחי, באיזה משטח מדובר ? לאיזה טמפרטורות המחשב שלך היה מגיע לפני ?

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

מעניין איך הניידים שלכם מתחממים כל כך.

ה X61 שלי שוכב על הדוקינג סטיישן במשך רוב ימיו ואף פעם לא הגיע למצב שהוא מתחמם.

פורסם

קירור מקורי לחלוטין. ברוב המקרים אני אפילו לא טורח להגביהה את המחשב מעל השולחן בצורה כלשהיא.

ככה זה כשיש שלוש שנים אחריות 8)

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

במקרה שלי בעיית הקירור היא לא ספציפית ליחידה שאני קניתי אלה ידוע ב 5560 (כמובן שרק אחרי שנה שנתיים צצו מאמרים על כך באינטרנט). חוץ מהחימום וזמן סוללה קצר אני מאוד מרוצה, הבעיות הללו פחות מפריעות לי מכיוון שהוא משמש אותי בעיקר כתחליף לשולחני.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

Zalman NC2000

 

פתרון קירור מצויין.

 

גם אני בהתחלה הגבהתי את המחשב ע"י 4 פקקים אשר תרמו לאוורור טוב יותר של בסיס המחשב, אך כמות המאמץ שדרשתי מהנייד שלי גרמה לי לקנות משהו ייעודי לכך.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
מעניין איך הניידים שלכם מתחממים כל כך.

ה X61 שלי שוכב על הדוקינג סטיישן במשך רוב ימיו ואף פעם לא הגיע למצב שהוא מתחמם.

 

משחקים קורעים את הGPU של כרטיס המסך ומאחר שהוא פאסיבי ללא מאוורר - הכל מתחמם איתו.

וזה לא צריך להיות משחק בסגנון של FAR CRY.

מספיק משהו פשוט.

 

עבודה משרדית לא מחממת.

פורסם
אין בעיות כי הקירור טוב מלכתחילה או אין בעיות בזכות משטח קירור כזה או אחר ?

 

צחי, באיזה משטח מדובר ? לאיזה טמפרטורות המחשב שלך היה מגיע לפני ?

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=330273478285

 

זה המשטח שקניתי.

 

לא יודע לכמה מעלות הוא הגיע, אבל הוא קרס לי איזה פעם פעמיים ולכן הזמנתי את המשטח.

×
×
  • תוכן חדש...