Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איך אני יודע שמה שיגיע עם השליח זה המכשיר ההונגרי דווקא?

אם לשליח יש ריח של גולש :lol:.

 

סתם, אתה לא. יורוקום מביאים מכשירים מכל הבא ליד.

 

דווקא יש לי בבית שני 5800, אחד הונגרי, אחד (רחמנא ליצלן!) סיני. הבדלי איכות לא ראיתי, חוץ מזה שכשעשיתי עדכון תוכנה, הסיני איבד עברית, אז הייתי צריך להחזיר ע"י צריבת הקוד של ההונגרי.

 

חידה - נחשו איזה הונגרי ואיזה סיני :-P:

 

attachment.php?attachmentid=162289&stc=1&d=1246214914

 

נ.ב. טלפונים עוברים אצלי חיים לא קלים...

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

א) לא



 

ב) זה מה שאני מנסה להגיד כאן. בימינו בכלל לא משנה איפה הטלפון יוצר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
5800 טאץ' יחסית נוח אין צורך לשימוש בעט כול עוד לא גולשים באינטרנט או כתיבה כמו בכול מחשב כף יד.

יש לשים לב כתיבה בכתב יד בעברית מסיבה כול שהיא דורשת כתיבה אותיות בניפרד לעומת אנגלית שניתן לא לעצור בכלל.

בשימוש במקלד מלאה אין צורך בעט אותיות המקלדת זהות למחשב , יש לשים לב שצריך לסובב את המכשיר כול פעם.

מקלדת מיני מעוד לא נוחה אם עט או בלי עט.

 

בתפריט אין שימוש לעט בכלל , בנוסף בכול מקום שבו יש פס גרירה עדיף בלי עט.

 

הנגן במכשיר כמו כול נגן בנוקיה S60 מעוד לא נוח לדעתי , בנוסף כמו בכול נוקיה יש בעיה בלקרוא עברית ID TAGS בנגן.

לגבי מצלמה - ביום תמונות טובות בלילה אין מטרה לצלם בכלל , המצלמה מתפקדת כמקלט רעשים בISO גבוהה.

GPS מובנה - חמוד לא יותר כרגע אין תוכנה שעובת אם טאץ' אך היא בפיתוח , ניסיתי גרסה של N95 מראה מיקום אך התפריט לא עובד.

בנוסף לכול S60V5 כמות תוכנות קטנה מעוד , THEMES חלקם מנתקים אפשרויות בסיסיות של המכשיר (תמיכה חלקית בטאץ') מצאתי לנכון להשתמש רק בWALLPAPER ללא טפט.

 

בסך הכול מכשיר שנותן תמורה מלא למחיר (1586 שקל) באורנג'

 

לגבי איכות פלסטיק יש הבדל בין "MADE BY NOKIA" לבין "MADE IN HUNGARY" למי שכן יודע יש הבדל של 250 שקל

בין שניהם הונגריה נחשב יותר טוב.

 

אז אין מה להיתייחס להודעה הנ"ל?

פורסם

לקחתי בסוף את ה5800.

מחר נספר לכם איך הוא. ת'אמת. עשיתי השוואה למצלמה של הN85. המצלמה של ה5800 מעפנה.

אבל לדעתי צריך פשוט להתרגל. נתחיל מחר.

 

אגב אני ישמח. להפוך את השרשור לשרשור קישורים מועילים לפלפונים.

כמו מי שהעלה את הקישור להפוך לפנס.

 

קישורים למשחקים חינם.

לתוכנות. ועוד יתקבלו בשמחה.

 

תודה אלי

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

ד"א למי שרשם שאומניה איתי מדי-אני בטור בעלים של אומניה כחצי שנה (מיום שיצא באורנג') יכול להגיד עליו הרבה דברים,אבל איתי? הוא ממש לא! וזה בהשווה לHTC דינמונד,N96,ASUS...

יש לו תפריט די נוח (למראת שהייתי 4 שנים לפני זה עם סימביאן),מצלמה טובה,זיכרון פנימי גדול,עובד עם IGO מצוין.

אבל כל הקטע עם אינטרנט,WIFI ממש לא מובן,אני עוד אצטרך לשבת על זה כמה ימים.

משחקים-לא מצאתי הרבה,לפי דעתי לסימביאן יש מבחר גדול יותר.

מוסיקה-הדבר הכי מעצבן במכשיר הזה הוא מוסיקה! האוזניות מתחברות מהצד של המכשיר עם חיבור מיוחד של סמסונג,לא כמו בנוקיות עם פלג 3.5 מלמעלה. איכות על הפנים,ובדקתי המון תוכנות שונות ,עם אקווליזרים ופיצ'רים שונים,רמת הווחיום חלשה.

 

בקיצור-אם מישהו מחפש מכשיר חזק,מתקדם,עם מסך מגע טוב,ממשק (שד"א אפשר להחליף לממשקים אחרים כמו של איפון או דיאמונד) נוח,מהיר אומניה זה אופציה נהדרת.

מי שמחפש טלפון שהוא נגן מוסיקה טוב,שילך על אייפון,או נוקיות כמו 5800,N96.

ומי שמחפש טלפון חכם שהוא סוס עבודה עם הרבה אפשרויות-N71

מכווה שעזרתי (SOUNDMAN,אני יודע שכבר רכשת את המכשיר,אבל שישמש כמידע לדורות הבאים)

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
האוזניות מתחברות מהצד של המכשיר עם חיבור מיוחד של סמסונג

כבלים ומטענים מיוחדים זה בעיה של הרבה טלפונים קוריאניים. לדוגמא, למכשירי SKY (פנסוניק קוריאני) שהיו בפלאפון, היה מטען שונה לכל דגם. סמסונג (לא זוכר דגם) שיש לאבא שלי אפשר לחבר ל-USB רק עם כבל מיוחד שבא עם המכשיר. אם אין, או שנאבד/התקלקל, חדש עולה הון תועפות. SK 1400 ישן שהיה לי פעם, אז נאבד לי מטען. לא מצאתי מטען מקורי, אז קניתי תחליפי ב-50 שקל, ותוך חודש הלכה לי הסוללה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ד"א למי שרשם שאומניה איתי מדי-אני בטור בעלים של אומניה כחצי שנה (מיום שיצא באורנג') יכול להגיד עליו הרבה דברים,אבל איתי? הוא ממש לא! וזה בהשווה לHTC דינמונד,N96,ASUS...

 

 

הבהרה:

השוואתי את האומניה למכשירים פחות מתקדמים כמו 5800 וסמסונג טאץ'.

יחסית אליהם הוא איטי.

 

מאוד יכול להיות שהוא יותר מהיר מה-דיימנוד ו-N96 (שהוא גרוע בפני עצמו), ומה-ASUS.

פורסם
הבהרה:

השוואתי את האומניה למכשירים פחות מתקדמים כמו 5800 וסמסונג טאץ'.

יחסית אליהם הוא איטי.

 

מאוד יכול להיות שהוא יותר מהיר מה-דיימנוד ו-N96 (שהוא גרוע בפני עצמו), ומה-ASUS.

סמסונג טאץ' הוא עם מערכת הפעלה סגורה-כלומר לא ניתן להוסיף/לשנות תוכנות שונות למכשיר,לכן סביר להניח שיהיה מהיר.

 

בקשר לאיטיות של מכשירים חכמים (Smartphones) הרבה אנשים לוקחים אותם בלי לדעת את רוב הפונקציות וחשיבות של מערכת הפעלה פתוחה-אם זה סימביאן או ווינדוס מוביל. רוב התוכנות לא נסגרות לגמרי בלחיצה על מקש END,אלה ממשיכות לרוץ ברקע,דבר שתוקע את המכשירוצריך או לצאת מהם בצורה מסודרת,או להישתמש בתוכנות שעוזרות לנהל זיכרון כמו TASK MANAGER בWIN MOBILE,או HANDY TASKMAN בסימביאן. לדוגמה,בסימביאן,גם כשיוצאים מסודר מאנשי הקשר או יומן שיחות,התוכנות האלו ממשיכות לתפוס זיכרון.

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

יש לי את ה- 5800 ולמען האמת הוא מתחיל לבאס אותי.

ה- WIFI שלו לא עובד כמו שצריך וכל הזמן מתנתק.

 

אגב אם מישהו רוצה לרכוש את המכשיר הוא מוזמן, מצבו חדש לחלוטין וכמובן שכל הערכה שלו קיימת ובמצב מושלם.

המעוניינים מוזמנים לפנות ב- ה.פ.


×
×
  • תוכן חדש...