Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היו לי את כל המכשירים האלה (אני חובב גאג'טים)

ואני מוכרח לומר לך שפשוט אל תיגע באף מכשיר מאלה

N85 מכשיר מזעזע, איטי להחריד, איכות חומרים גרועה ביותר, תתרחק!!

N96 מכשיר גדול ומגושם, כבד, מעבד חזק יותר, איכות חומרים גם כו על הפנים, מחיר גבוה מאוד, תתרחק!!

N95 - נראה לי שעדיין מוכרים אותו, הוא מכשיר מצויין (חבל שאין לאורנג את ה N95 8GB לדעתי זה המכשיר הטוב בעולם)

5800 - צעצוע של מכשיר, בקיצור תתרחק!!

E71 - מכשיר מעולה!!!, אבל אם אתה לא רגיל למקלדת ומקשים קטנים כנראה שזה לא המכשיר בשבילך, אם כן זה מכשיר מצויין

הייתי מחכה לאייפון החדש שיצא, אבל שוב, יש כאלה שלא מתאים לך טאץ, אתה חייב לראות את המכשירים והחזיק אותם כדי לדעת מה מתאים לך.

 

אני אגיד לך מה אני הייתי עושה, הייתי לוקח איזה מכשיר שאני מקבל בחינם מאורנג, מוכר אותו, בכסף רוכש N95 8GB פותח אותו לSIM FREE, ונהנה ממנו לתקופה ארוכה (זה מה שאני עשיתי) ואני מרוצה עד השמיים (ויש לי גם איפון 3G ואני אומר לך שאין על ה N95 8GB)

 

בוא ואתן לך לדבר עם חבר שקנה 5 יחידות של N95 לכל המשפחה, ואין יום שהוא לא במרכז שירות עם אחד מהם.

אני מדבר על ה 8 גיגה.

 

N95 הוא מכשיר שעבר זמנו. לפני שנה אולי הוא היה בשיאו, היום ה5800 עושה לו בית ספר בלי להתאמץ.

 

בן אדם לא מתחתן עם חברה סלולרית כדי לקנות מכשיר יד 2 בלי אחריות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

אם אתה הולך למילואים ורוצה לקחת סרטים אתך, אז לא מספיק.

נ.ב. יש תוכנה (SMARTMOVIE) לסימביאן שמנגנת סרטי DIVX, מה שהופך את הסמארטפון שלך גם לנגן MP5

 

[/quote

 

 

תגיד לי מי רואה סרטים בפלאפון? ועוד במילואים? שייקנה מחשב נייד.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

גם אני לא מתרשם מיכולות ניגון סרטים במכשירים עם מסך קטן. זה סתם גימיק שאתה מראה אותו לאנשים כדי שיתלהבו מהמכשיר יחד איתך.

 

אגב ה5800 מכשיר מוזיקה מעולה. לקחתי אותו לחדר כושר ולאימון אופניים ומאוד נהניתי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תגיד לי מי רואה סרטים בפלאפון? ועוד במילואים? שייקנה מחשב נייד.

תן לי 5000 ש"ח כדי לקנות מחשב נייד עם מפרט נורמלי, לא נטבוק ולא קקמייקה אחרת, וגם בלי מערכת הפעלה. אז אני אקנה.

 

נ.ב. אני מקבל גם צ'ק מזומן, גם צ'ק בנקאי וגם העברה בנקאית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

איפה מצאת כזה נחשול לעלות עליו עד ל5000 ש"ח???

 

בכל אופן אני מבטיח לך שלא תראה סרטים בפלאפון לאורך זמן. יש נגני DVD ב400 שקל, אני הייתי מעדיף (למרות שלא תמצא אצלי לא זה ולא זה)

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

5800 טאץ' יחסית נוח אין צורך לשימוש בעט כול עוד לא גולשים באינטרנט או כתיבה כמו בכול מחשב כף יד.

יש לשים לב כתיבה בכתב יד בעברית מסיבה כול שהיא דורשת כתיבה אותיות בניפרד לעומת אנגלית שניתן לא לעצור בכלל.

בשימוש במקלד מלאה אין צורך בעט אותיות המקלדת זהות למחשב , יש לשים לב שצריך לסובב את המכשיר כול פעם.

מקלדת מיני מעוד לא נוחה אם עט או בלי עט.

 

בתפריט אין שימוש לעט בכלל , בנוסף בכול מקום שבו יש פס גרירה עדיף בלי עט.

 

הנגן במכשיר כמו כול נגן בנוקיה S60 מעוד לא נוח לדעתי , בנוסף כמו בכול נוקיה יש בעיה בלקרוא עברית ID TAGS בנגן.

לגבי מצלמה - ביום תמונות טובות בלילה אין מטרה לצלם בכלל , המצלמה מתפקדת כמקלט רעשים בISO גבוהה.

GPS מובנה - חמוד לא יותר כרגע אין תוכנה שעובת אם טאץ' אך היא בפיתוח , ניסיתי גרסה של N95 מראה מיקום אך התפריט לא עובד.

בנוסף לכול S60V5 כמות תוכנות קטנה מעוד , THEMES חלקם מנתקים אפשרויות בסיסיות של המכשיר (תמיכה חלקית בטאץ') מצאתי לנכון להשתמש רק בWALLPAPER ללא טפט.

 

בסך הכול מכשיר שנותן תמורה מלא למחיר (1586 שקל) באורנג'

 

לגבי איכות פלסטיק יש הבדל בין "MADE BY NOKIA" לבין "MADE IN HUNGARY" למי שכן יודע יש הבדל של 250 שקל

בין שניהם הונגריה נחשב יותר טוב.

אודי A4

דימה.

פורסם

יש לי כרגע בבית סגור ! 5800. (הייתי צריך לקחת מכשיר כל שהוא ביד)

הוא תוצרת פינלנד. (זה עדיף על הונגריה או לא? )

 

אגב משהוא שמע ביקורות על הN97?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני רכשתי שבוע שעבר את ה5800 לאחר שימוש של שנה וחצי בN95.

במילה אחת - מכשיר מדהים.

לא מבין מה אתם מתבכיינים, חוץ מהמצלמה שהיא קצת פחות טובה מזאת של הN95, ה5800 טוב ממנו בהכל.

אני ממש מאוהב במכשיר.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

מתעלק, אורנג' עכשיו הציעו לי 5800 ב26 ש"ח לחודש רק ברזל ללא עוד קו.

שווה?

הF480 עולה 39 ש"ח לחודש.

 

המכשיר מיועד כמתנה לחברה שלי שמאוד רוצה את הסמסונג.

ההיתלבטות היא האם לקחת לה מכשיר מאורנג' שאותם היא לא אוהבת עקב הרבה פשלות בעבר ולהישאר שם או לעבור לפלאפון ואז או לקחת משם מכשיר או רק קו ולשים אותו במכשיר מאורנג'.

 

מה שחשוב לה זה "לוק" המכשיר ושיהיה טאצ'.

פורסם
IPHONE!

לא צוחק.

יש לי גם איפון, גם 5800,

לא להיט בכלל ה 5800, יש לו מסך ברזולוציה טובה ויכולת וידאו לא רעה עקב כך, זהו.

הא עוד דבר, יש לו רדיו פנימי, פלאש למצלמה, ומצלמה קידמית, וגם יכול לשמש כמודם למחשב (ככה בדיוק אני כותב את ההודעה הזו ד"א) ודבר אחרון יש לו רמקולים חיצוניים סטריאופונים.

פרט לזה לא יכול להגיד עליו שום דבר טוב, הממשק גרוע, לא ניתן להשתמש בעזרת האצבע בלבד, האיפון משאיר לו אבק בחווית משתמש ובתוכנות צד שלישי

לדעתי תחכה לאיפון.

 

יש לך דור שלישי או שני? מה ההבדלים בניהם בגדול? ההפרש במחירים מגיע כמעט ל-2K ש"ח, האם שווה את התוספת?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
מתעלק, אורנג' עכשיו הציעו לי 5800 ב26 ש"ח לחודש רק ברזל ללא עוד קו.

שווה?

הF480 עולה 39 ש"ח לחודש.

 

המכשיר מיועד כמתנה לחברה שלי שמאוד רוצה את הסמסונג.

ההיתלבטות היא האם לקחת לה מכשיר מאורנג' שאותם היא לא אוהבת עקב הרבה פשלות בעבר ולהישאר שם או לעבור לפלאפון ואז או לקחת משם מכשיר או רק קו ולשים אותו במכשיר מאורנג'.

 

מה שחשוב לה זה "לוק" המכשיר ושיהיה טאצ'.

 

 

לאורנג' יש הרבה פאשלות? חכה שתעבור לפלאפון... :oops:

 

יש לי 5800, ושיחקתי קצת עם ה-OMNIA וה-TOUCH WIZE של סמסונג.

 

האומניה מסובך ואיטי מדי לטעמי.

ה-TOUCHWIZ לדעתי הוא העדיף מבין שלושתם.

ה-5800 אחלה של מכשיר, למדתי להתרגל אליו, למרות שלי אישית, משכיר טאץ' זה אסון, כי אני מתעסק בטלפון 90% מהזמן במהלך נהיגה וזה בעייתי. אבל בגדול מדובר במכשיר שהוא סבבה.

פורסם

הפלאפון שלי מהעבודה הוא מפלאפון, האישי הוא אורנג בתוכנית וועד עובדים חזק מאוד.

בפשוט בפלאפון יש לה מישהו בכיר מאוד שידאג לה לכל צורך שהוא.

 

ברור שזה נבלה וזו טרפה, ולא שסלקום יותר טובים :evil:

המחיר של ה5800 שהציעו לי טוב? איך אני יודע שמה שיגיע עם השליח זה המכשיר ההונגרי דווקא?


×
×
  • תוכן חדש...