Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

כאשר בדקתי לראשונה את מצב המים באפאלוז שלי היא הייתה ריקה וגם קצת במיכל העיבוי באותו הרגע מילאתי במי ברז

וזה היה באוטו לכ4 ימים וכמה נסיעות קצרות שבאחת מהם לפעם הראשונה שמתי לב שהמים נזלו החוצה מהפקק של מיכל העיבוי קניתי מים ירוקים ושמתי אותם במכונית מאז יש לי איבוד מים ברמות מטורפות + בנסיעות ארוכות המד של החום עובר את חצי.

 

-קראתי כבר את האשכולות שנפתחו בנושא זה באפלאוז , אני רוצה להבין מה קרה האם פעם אחת של מי ברז גרמו לבעיה (קוריזיה או משהו) אם כן יש דרך להציל את המצב ?

-איך אני יכול לגרום להפסקת איבד המים?

*הרדיאטור חדש

*ראש מנוע עשו באוטו עד לא מזמן

יש בזה משהו...

פורסם

לגבי בדיקת תחת לחץ

-איפה עושים את זה?

-מה המחיר של הדבר הזה?

-מה הבדיקה תראה לי?

 

אם אתה מתכוון לפקק של הרדיאטור אז איתו אין בעיה ולא משם נוזל..

דוד שלי המסוכניק בדק אותו הוא אמר הפקק בסדר

יש בזה משהו...

פורסם

יקיר שלום רב !

אדי מתכוון לבדיקת לחץ ברדיאטור, על מנת לגלות, נזילות מים שלא מתגלות בעין בלתי מזויינת(בספק רב שזה הבעייה שלך).

ובמידה ולא מתגלה נזילות בבדיקה זו, יש לבצע בדיקת לחץ הפוך לכל צילנדר, על מנת לגלות חשש לחדירת קומפרסייה למים, בגלל פריצה בבלוק מנוע אכול.

אין קשא למלו מי הברז הנוכחי לבעיית חוסר מי קירור מסיבי במערכת, בעייתך קשור קרוב לוודאי , לאפשרות סבירה מאד, ומקובל מאד באפלאוז, בלוק מנוע אכול,(אפשרות סבירה מאד) המאפשר חדירת מי קירור לתא השריפה, הפיכתם לאדים, ופליטתם בצורת עשן לבן מצינור הפליטה.

האם נפלט עשן לבן מצינור הפליטה במנוע חם?

ברכה לבטלה, היה שיפוץ ראש המנוע כבר חזרתי ואמרתי?

אם כן מדוע אתה פתחת שרשור חדש, כאשר עדיין לא מיצתה את השרשור הקודם:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=266836

 

עשן לבן, תראה כאשר יגיע האפיפיור.

כוונתי לעשן לבן הנפלט מצינור הפליטה במנוע חם, ולא מהמנוע !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם אתה מתכוון שכשאני עוצר לאחר נסיעה ופותח מכסה מנוע , אני לא רואה שום סימן לעשן לבן..

יש בזה משהו...

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לאחרונה ברכב שלי האפלאוז יש ירידה מאד איטית במפלס המים במיכל הרזרבי, כחצי ס"מ ליומים נסיעה. בדקתי לחץ ואכן יש ירידה קטנה. החלפתי פקק ולא עזר. מבדיקה בלי להרים את הרכב לא מזהים נזילה. מה יכולה להיות הסיבה? טמפרטורת המים במד מים תקינה ואפילו נמוכה בימים הקרים

פורסם

ptukhi:

 

יתכן וישנו סדק קטנטן אותו אתה לא רואה, או ברדיאטור עצמו או באחד מצינורות המים שנמצאים בסביבת המנוע, דרכו בורחים מים.

לעיתים, דרוש שחום המנוע יהיה גבוה ומערכת המים עובדת כדי ליצור מספיק לחץ לצורך בריחת המים.

יש לעבור ויזואלית על כל הצינורות והרדיאטור לחפש סימנים של נזילות מים/קורוזיה.

אם לא מצאת אז יש לגשת למוסך לבדיקה מקצועית יותר.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

צביקה שלום.

 

במידה ויש לבצע בדיקת לחץ הפוך לכל צילנדר, על מנת לגלות חשש לחדירת קומפרסייה למים, בגלל פריצה בבלוק מנוע אכול.

איך יודעים שהבלוק אכול ? האם יוצא מיים מהבלוק ? האם יוצא מים ממקום אחר ?

האם שיפוץ ראש מנוע עוזר במקרים כאלה ? לפי הבנתי שיפוץ ראש זה החלפת אטם + השחזת ראש עליון ( האם אני טועה ) ?

תמיד חשבתי שאלומיניום הוא נגד/דוחה קרוזיה , אז למה הפרופילים של החלונות שלנו בבית שעשוים אלומיניום לא מחלידים ?

אם לא אשאל איך אלמד ?:lol:

 

בברכה

JUN

פורסם
ptukhi:

 

יתכן וישנו סדק קטנטן אותו אתה לא רואה, או ברדיאטור עצמו או באחד מצינורות המים שנמצאים בסביבת המנוע, דרכו בורחים מים.

לעיתים, דרוש שחום המנוע יהיה גבוה ומערכת המים עובדת כדי ליצור מספיק לחץ לצורך בריחת המים.

יש לעבור ויזואלית על כל הצינורות והרדיאטור לחפש סימנים של נזילות מים/קורוזיה.

אם לא מצאת אז יש לגשת למוסך לבדיקה מקצועית יותר.

 

האם ניתן לראות כאשר פותחים מכסה מנוע? או יש להסתכל מתחת לרכב?

פורסם
צביקה שלום.

 

במידה ויש לבצע בדיקת לחץ הפוך לכל צילנדר, על מנת לגלות חשש לחדירת קומפרסייה למים, בגלל פריצה בבלוק מנוע אכול.

איך יודעים שהבלוק אכול ? האם יוצא מיים מהבלוק ? האם יוצא מים ממקום אחר ?

האם שיפוץ ראש מנוע עוזר במקרים כאלה ? לפי הבנתי שיפוץ ראש זה החלפת אטם + השחזת ראש עליון ( האם אני טועה ) ?

תמיד חשבתי שאלומיניום הוא נגד/דוחה קרוזיה , אז למה הפרופילים של החלונות שלנו בבית שעשוים אלומיניום לא מחלידים ?

אם לא אשאל איך אלמד ?:lol:

 

בברכה

JUN

שלום רב !

בדיקת לחץ הפוך, היא בדיקה קצת מסוכנת, ומומלץ להשתמש בה כשלב אחרון לפני פירוק בטוח של ראש מנוע.

על מנת לדעת עם בלוק אכול האפשרות היחידה היא פירוק ראש מנוע, ובדיקה חזותית של מעברים מים אכולים בבלוק, בעזרת בדיקת לחץ הפוך, לא ניתן לאבחן זאת, אלא רק אם קיימת תופעה של חדירת קומפרסייה למים.

על מנת לבדוק חשש לפריצת קומפרסייה למים, יש תחילה לבדוק האם קימים בועות מים חזקות ברדיאטור , וגלישת מים עצמאית מפתח מלוי המים, ברדיאטור בעיקר במנוע חם, או פושר.

רק כאשר הגעת בוודאות למסקנה שקיימת אפשרות של חדירת קומפרסייה למי הקירור, יש לוודא מאיזה צילנדר, יש לבצע בדיקת לחץ הפוך לכל צילנדר בניפרד, וכך ניתן לגלות מספר פרמטרים: האם קיימת בריחת קומפרסייה למים, ובאיזה צילנדר.

ו/ או בריחת קומפרסיה , בגלל שסתום פליטה שרוף(רחש בריחת אוויר מיציאה אחורית של צינור פליטה),האם בגלל בריחת קומפרסייה בגלל שסתום יניקה עקום, ו/או שלא אוטם היטב(רחש אוויר בקרבורטור, או בסעפת יניקה).

או במכסה מלוי שמן במקרה של בריחת קומפרסייה מהרינגים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...