Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest ספורטמוטורי
פורסם

אני אישית הייתי דואג יותר מעצב העובדה שהאוטו היה ליסינג.

 

זה אומר שמי שנהג באוטו לרוב היה כבד על האוטו ולא מעניין אותו אם יש באמפרים או פסי האטה " יאללה האוטו לא שלי",וכמו כן בכדי לחסוך בטח לא היו משתמשים בחלקים מקוריים ובשמן זול בקיצור,אני הייתי מוסיף 10000 שקל והולך על דגם מפואר מפרטי ולא מתקרב לליסינג.

 

תגיד לאבא שלך "מה שזול עולה ביוקר".

פורסם

לא חושב ש2 כריות האוויר זה מה שמדאיג אותך. מה שאתה רוצה זה סאנרוף, מנוע 2.0 וג'אנטים 17" בחתך נמוך.

אמנם ההבדל לא כזה גדול אבל אולי לאביך ההבדל הוא כן משמעותי וזה לא כזה פשוט לרכוש רכב שעולה אפילו " עוד 5-8 אלף שקל".

פורסם

לרוב המגיבים מעליי- אתם לא יודעים מדוע אבא שלו בחר ללכת על הגירסא הזו.

אני אישית עומד בפני קניית רכב בעצמי, ואבא שלי שעוזר לי בהחלטה התנגד בהתחלה ללכת על הדגם היותר מפואר (מאזדה 2), בטענה שמצידו אין הבדל בין 2 כריות ל-6 כריות אוויר, ושכל תוספות הבטיחות כמו בקרת יציבות, או פינוקים כמו בקרת אקלים וכו' הם בולשיט בהתחשב בעובדה שהוא במשך יותר מ 40 שנה נהג על מכוניות שבקושי היה בהן מיזוג.

 

ובכן, יכול להיות שפותח השירשור אכן סתם מחפש את ה"צעצועים" שמגיעים עם דגם ה 2000 סמ"ק, אך יתכן שהוא מכיר את אביו יותר טוב מאיתנו, ויודע שאביו לא מודע בכלל להבדל המשמעותי בין הדגמים.

פורסם
לרוב המגיבים מעליי- אתם לא יודעים מדוע אבא שלו בחר ללכת על הגירסא הזו.

אני אישית עומד בפני קניית רכב בעצמי, ואבא שלי שעוזר לי בהחלטה התנגד בהתחלה ללכת על הדגם היותר מפואר (מאזדה 2), בטענה שמצידו אין הבדל בין 2 כריות ל-6 כריות אוויר, ושכל תוספות הבטיחות כמו בקרת יציבות, או פינוקים כמו בקרת אקלים וכו' הם בולשיט בהתחשב בעובדה שהוא במשך יותר מ 40 שנה נהג על מכוניות שבקושי היה בהן מיזוג.

 

ובכן, יכול להיות שפותח השירשור אכן סתם מחפש את ה"צעצועים" שמגיעים עם דגם ה 2000 סמ"ק, אך יתכן שהוא מכיר את אביו יותר טוב מאיתנו, ויודע שאביו לא מודע בכלל להבדל המשמעותי בין הדגמים.

 

יש הבדל גדול בין הדילמה שלך שהיא הוספת 10% מתקציב הרכישה וקבלת איבזור עשיר יותר לבין הוספת 30% לקבלת רכב חזק ומאובזר יותר.

 

במקרה הספציפי שלך, גם אני הייתי משדרג לדגם המפואר, במקרה של המזדה זה כמו החלטה בין רכבים שונים ועלויות שונות.

×
×
  • תוכן חדש...