Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

c 100%

רישיון B תופס לטרקטורון נקודה!

ריינגרים וכו גם כן.

 

אבל למה הרישיון שלך עד 3500??

רישיון B זה 4 טון לא?? ככה אני יודע שאני בכל אופן.. או לפחות נראה לי.. :?

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

רישיון נהיגה דרגה 1



 

 

תק' (מס' 3)

 

 

תשס"ה-2005

 

 

179.*רישיון נהיגה דרגה 1 הוא רישיון לנהוג –

(1) בטרקטור למעט טרקטור משא, גם אם צמוד אליו גרור שמשקלו הכולל המותר אינו עולה על 10,000 ק"ג, אם נתקיימו בו התנאים האמורים בתקנה 189(א);

(2) במכונה ניידת הנעה על גלגלי זחל או מכונה ניידית אופנית, שמשקלה הכולל המותר אינו כולה על 14,000 ק"ג, למעט מלגזה;

(3) במלגזה שכושר הנשיאה שלה עד 20,000 ק"ג;

(4) בטרקטורון;

(5) ברכב שטח;

 

תק' (מס' 3)



 

 

תשס"ז-2007

 

 

(6) בטרקטור משא, ובלבד שלא ינהג בו בכביש אלא לשם חצייתו או כאשר הנסיעה היא בכביש שבתחום מושב או קיבוץ.

 

תק' (מס' 3)



 

 

תשס"ה-2005

 

 

179א.* (בוטלה).

 

רישיון נהיגה דרגה B



 

 

תק' (מס' 3)

 

 

תשס"ה-2005

 

 

180.*(א) רישיון נהיגה דרגה B הוא רישיון לנהוג –

 

 

תק' (מס' 3) (תיקון מס' 2) תשס"ז-2007

 

 

(1) ברכב מנועי שמשקלו הכולל המותר אינו עולה על 3,500 ק"ג ושמספר מקומות הישיבה בו לא יעלה על 8, למעט הנהג;

(2) ברכב כאמור בתקנה 179;

(3) באמבולנס, ברכב לכיבוי שריפות, ברכב חילוץ וברכב אחר שאישרה רשות הרישוי כרכב ביטחון, ובלבד שהמשקל הכולל המותר של רכב כאמור אינו עולה על 3,500 ק"ג ושלבעל הרישיון ניתן היתר כאמור בתקנה 190(2);

 

תק' (מס' 3) (תיקון) תשס"ה-2005

 

 

(4) בטרקטור משא.

(ב) בעל רישיון נהיגה לפי תקנה זו רשאי לנהוג ברכב כאמור בתקנת משנה (א)(1) גם אם צמוד לרכב גרור שמשקלו הכולל המותר אינו עולה על 1,500 ק"ג.

 

 

 

מכאן עולה שאתה רשאי לנהוג גם בטרקטורון ובטרקטור

 

בעבר רשיון ב היה עד 4 טון .עכשיו עד 3500 ק"ג בלבד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

רישיון נהיגה דרגה 1



 

 

תק' (מס' 3)

 

 

תשס"ה-2005

 

 

179.*רישיון נהיגה דרגה 1 הוא רישיון לנהוג –

(1) בטרקטור למעט טרקטור משא, גם אם צמוד אליו גרור שמשקלו הכולל המותר אינו עולה על 10,000 ק"ג, אם נתקיימו בו התנאים האמורים בתקנה 189(א);

(2) במכונה ניידת הנעה על גלגלי זחל או מכונה ניידית אופנית, שמשקלה הכולל המותר אינו כולה על 14,000 ק"ג, למעט מלגזה;

(3) במלגזה שכושר הנשיאה שלה עד 20,000 ק"ג;

(4) בטרקטורון;

(5) ברכב שטח;

 

תק' (מס' 3)



 

 

תשס"ז-2007

 

 

(6) בטרקטור משא, ובלבד שלא ינהג בו בכביש אלא לשם חצייתו או כאשר הנסיעה היא בכביש שבתחום מושב או קיבוץ.

 

תק' (מס' 3)



 

 

תשס"ה-2005

 

 

179א.* (בוטלה).

 

רישיון נהיגה דרגה B



 

 

תק' (מס' 3)

 

 

תשס"ה-2005

 

 

180.*(א) רישיון נהיגה דרגה B הוא רישיון לנהוג –

 

 

תק' (מס' 3) (תיקון מס' 2) תשס"ז-2007

 

 

(1) ברכב מנועי שמשקלו הכולל המותר אינו עולה על 3,500 ק"ג ושמספר מקומות הישיבה בו לא יעלה על 8, למעט הנהג;

(2) ברכב כאמור בתקנה 179;

(3) באמבולנס, ברכב לכיבוי שריפות, ברכב חילוץ וברכב אחר שאישרה רשות הרישוי כרכב ביטחון, ובלבד שהמשקל הכולל המותר של רכב כאמור אינו עולה על 3,500 ק"ג ושלבעל הרישיון ניתן היתר כאמור בתקנה 190(2);

 

תק' (מס' 3) (תיקון) תשס"ה-2005

 

 

(4) בטרקטור משא.

(ב) בעל רישיון נהיגה לפי תקנה זו רשאי לנהוג ברכב כאמור בתקנת משנה (א)(1) גם אם צמוד לרכב גרור שמשקלו הכולל המותר אינו עולה על 1,500 ק"ג.

 

 

 

מכאן עולה שאתה רשאי לנהוג גם בטרקטורון ובטרקטור

 

בעבר רשיון ב היה עד 4 טון .עכשיו עד 3500 ק"ג בלבד

רשום שם שאני יכול בטרקטור משא... טרקטור משא זה לא טרקטורון... אחד התנאים שצריכים להיות בשביל שזה יהיה טרקטור משא זה שיהיה הגה (ובטרקטורון יש כידון)...

משם עולה שלא רשום שאפשר בטרקטורון ולא רשום שאי אפשר לנהוג בטרקטורון.

×
×
  • תוכן חדש...