Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שתי שיטות, כדור הרגעה וטיפות לעין, או לתפוס חזק את הראש. (תלוי איזה כלב 8))

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

או בכוח. (גם אם הוא עוצם עיניים, שאתה מטפטף לו על העין, שתעזוב אותו הוא יפתח את העישון וזה ייכנס)

או תוך כדי משחק תביא לו בשפריץ... :lol:

פורסם

תפוס את הראש שלו חזק ושמשהו לידך יפתח לו את העין ויטפטף.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הצלחתי, עם קצת מאבק וטיפה או שניים מפוספסות.

הפעם כדי לא לחזור על השגיאה עם הטיפות אוזניים דאגתי מראש להלביש עליו מחסום-פה, לא מתכוון לחטוף שוב נשיכה .

פורסם

תנסו לתת תרופות (כדורים/גלולות) לחתול בוגר.

הטריק לשים בתוך האוכל לא עוזר, הוא אוכל הכל מסביב ומשאיר כדור נקי על הצלחת.

הפטנט היחידי שהצליח לי, זה טריק עם מזרק מפלסטיק שעושים לו חריץ בקצה ושמים שם את הגלולה, ואז תופסים את החתול (למנייקים הקטנים יש שעון ביאולגי מובנה שאומר להם שהגיע זמן התרופה, ולא זמן משחקים, והם נאבקים במלוא הכוח) תוחבים לו את המזרק כמעט עד לגרון ומשחררים את הכדור, שנייה לאחר מכן משחררים את החתול ובורחים.

 

אני היחידי בבית שהצליח לעבוד על החתולה שלנו מבלי לצאת שרוט.

פורסם

היינו משתילים לו כדור בקוביית גבינה צהובה והוא בלע כמו גדול.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

הרבה יותר פשוט ..אני כותש את הכדור לאבקה ומערבב את התוצאה עם כף ממרח טונה-סלומון , שנטרף מיד.

אין יותר מאבקים מיותרים או בזבוז זמן, יעיל מאוד.

פורסם
הצלחתי, עם קצת מאבק וטיפה או שניים מפוספסות.

לא מתכוון לחטוף שוב נשיכה .

הכלב שלך נושך אותך? (והכוונה לא בתור כאילו במשחק)

 

זה אם כבר הנושא הבעייתי שלך.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

נכון- אין מצב שהכלב שלי ינשך אותי גם אם אני ממש מציק לו.

בפעם היחידה שהוא עשה תנועה שדמתה לנשיכה הוא יצא לטיול באוויר+ נחיתת אונס.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

זאת לא בעיה,

אני מודה שהיה לי משבר אמון אותו ערב, הרגשתי נבגד והיה לי עצוב.

אבל הוא הזהיר אותי אחרי מספר התחמקויות, חשף שיניים וגירגר, וכשלבסוף הכאבתי לו עם הצמרון כשניקיתי עמוק מידי, הוא סוף סוף ניסה לנשוך.

למזלי אני מאוד זריז והצלחתי לחמוק עם שריטה בלבד, השן לא חדרה לבשר.

מצד שני..היופי בכלבים שהם לא נוטרים טינה כמו בני-אדם, הם יכולים לריב עם כלבים או אנשים ושניה אח"כ לשכוח מזה.

קיבלתי את העובדה שהצקתי לו, והוא יתקוף גם אותי במקרה קיצוני ואחרי אזהרה מפורשת ואין לי עם זה בעיה.

 

ועידן..גם אם העולם יתהפך, אין מצב שאבעט בכלב שלי.

פורסם

נו מה הפלא, ככה מתנהגים לכלב?

 

אני מוכן להבין מכה שמגיעה בזמן הנשיכה כדי לגרום לכלב לעזוב או משהו בסגנון, אבל מעבר לזה אין סיבה.

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...