Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ועידן..גם אם העולם יתהפך, אין מצב שאבעט בכלב שלי.

 

בגלל זה יש מצב שתקבל נשיכה.

יש לי כלב ששוקל 35 ק"ג וחושב לפעמים משום מה שהוא חכם ממך (הוא לא).

חשוב מאוד להבהיר לו חד משמעית מי השולט בבית.

בעיטה במקום פותרת המון.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עידן, לא מכיר את הכלב שלך אבל אולי הוא כן חכם ממך (אי לא מכיר גם אותך):lol:

 

בכל אופן אתה צודק שאתה אמור להבהיר לו מי הבוס.

זה מה שעשיתי עם הכלבה שלי שחשפה עלי שינים וגירגרה עליי, ברגע שעשתה את זה חטפה טיסה ארוכה מהמיטה ועד המקום שלה. מאז אין בעיה.

פורסם

אין לי בעיה להכות עם עיתון מגולגל או להביא לו לאפה ביד , אבל בעיטה חזקה שלי יכולה לשבור צלע , לקרוע איברים פנימיים או להסתיים בזעזוע מוח אם פגעה בטעות בראש.

לא מוכן לקחת צ'אנס , וכן..אני מוכן לספוג נשיכה גם במחיר הויתור הזה.

פורסם
בגלל זה יש מצב שתקבל נשיכה.

יש לי כלב ששוקל 35 ק"ג וחושב לפעמים משום מה שהוא חכם ממך (הוא לא).

חשוב מאוד להבהיר לו חד משמעית מי השולט בבית.

בעיטה במקום פותרת המון.

עידן

 

עצוב מאוד ועצוב עוד יותר שאתה מתגאה בזה.

 

אני, אישית, התביישתי לקרוא את זה.

פורסם
אין לי בעיה להכות עם עיתון מגולגל או להביא לו לאפה ביד , אבל בעיטה חזקה שלי יכולה לשבור צלע , לקרוע איברים פנימיים או להסתיים בזעזוע מוח אם פגעה בטעות בראש.

לא מוכן לקחת צ'אנס , וכן..אני מוכן לספוג נשיכה גם במחיר הויתור הזה.

 

אל תהיה ילד, אני שולט בכח שלי.

זה כמו שהורה יגיד שהוא לא סוטר לילד שלו כי הוא מפחד שיעופו לילד שיניים.

גם בעיטה נותנים במידה.

 

עצוב מאוד ועצוב עוד יותר שאתה מתגאה בזה.

 

אני, אישית, התביישתי לקרוא את זה.

 

מי שמתבייש נשאר יבש!

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ברור לך שבעיטה יכולה גם לגרום לכלב להיות תוקפני עוד יותר?

 

בפעם הבאה שאתה תעשה תנועה שתראה לכלב כהתחלת בעיטה, הוא עלול לנסות לתקוף כדי למנוע ממך לבעוט בו וזה עוד יותר מסוכן כשזה בסביבת ילדים כשהם משחקים ופתאום הכלב תוקף כי הוא חשב שהולכים להרביץ לו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הוא לא תוקפני - זה בדיוק הקטע.

בפעם הראשונה שהוא היה הוא קיבל מסר חד וברור.

אני מאמין במשפט: חוסך שבטו שונא כלבו.

תסתכלו בתמונות- כך נראה כלב סובל?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

במקרה שלך הוא לא תוקפני, ויצאת בזול, אם היה תוקפני והבעיטה היתה מחמירה את המצב, הית מעיף אותו מהבית או שולח לאילוף?

 

הישראלי המצוי היה מעיף את הכלב מהפחד ומחוסר רצון לטפל בבעיה שאותה הוא החמיר.

 

אם אני אקח את הכלב שלי כדוגמה, לפני האילוף לא היתי מרביץ לו אבל היתי רב איתו הרבה וזה היה מגיע למצב שאם הוא לא קיבל מה שרצה הוא היה מתעצבן ותופס לי את הג'ינס ומושך ונובח עלי בעצבים.

 

אחרי האילוף המצב השתנה, הוא כבר לא כזה אגרסיבי והוא הרבה יותר ידידותי למשתמש. כל האילוף נעשה בצורה של חיזוק חיובי ככה שהוא יבין שמשתלם לו להיות נחמד כי הוא יקבל על זה פרס ולא מכות, היום נביחות זה רק לצורך דיבור כשהוא רוצה משהו ואם הוא לא מקבל אז הוא נרגע ושותק (אלא אם יש משהו חשוד בחוץ). אם אני לוקח את המקרה שלך רק עם פיטבול ובנאדם ערס מצוי, זה מתכון מנצח לכלב תוקפני שבגללו יצא החוק המטופש שכולנו מכירים.

 

זה כדור שלג שלמרות שבהתחלה זה נראה לא מזיק, בסופו של דבר זה מזיק מאוד.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הכלב עבר אילוף כשהיה צעיר (8 חודשים) ועכשיו הוא בן 5.

אני לא "מכה" אותו בדרך קבע.

אבל כשהוא עושה משהו שחורג מגבולות הטעם הטוב הוא מקבל.

תאמין לי שהוא כמו ילד בשבילי וגם הילד אפרופו יקבל שמגיע לו.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

העובדה שאתה מנסה להצדיק בעיטה לכלב פשוט מגעילה אותי.

 

אבל עזוב, די מזמן כבר הבנתי שאני לא מסוג האנשים שמצילים את העולם.

 

נ.ב

 

אני אעדיף לבעוט/ לתת אגרוף/ לחנוק את עצמי מאשר להרים אפילו אצבע אחת על הכלבה שלי.

פורסם
העובדה שאתה מנסה להצדיק בעיטה לכלב פשוט מגעילה אותי.

 

אבל עזוב, די מזמן כבר הבנתי שאני לא מסוג האנשים שמצילים את העולם.

 

נ.ב

 

אני אעדיף לבעוט/ לתת אגרוף/ לחנוק את עצמי מאשר להרים אפילו אצבע אחת על הכלבה שלי.

 

אני ממתין בסבלנות לרשמיו מחינוך הילד הראשון שלו.

פורסם

צריך לתת בעיה בצורה כזו שהכלב לא יראה.

במקרה שלי לא בעטתי בכלבה בגלל שאני לא בועט בה וחוץ מזה היא היתה על המיטה וזה קשה. פשוט לקחתי מחברת והיא חטפה אחת ואז תפסתי אותה מהעור וזרקתי אותה למטה לכיוון המקום שלה. הדבר כאב לה ומאז היא נרגעה.

 

נכון שחיזוק חיובי זה הדבר הכי טוב אבל לפעמים אין מנוס מלהראות לכלב/ה, בצורה כואבת, מי הבוס בבית ולהראות לו/ה מי היכן מקומו/ה.

פורסם

א. זה בסדר גמור לתת סטירה לילד במידה והוא עשה מעשה שמצדיק זאת, גם ילדי יחונכו כך ואני ממש לא מתבייש בכך.

ב. יש לי כלב ציד קשה מאוד לאילוף בשל אופיו ובעל כח רב, בעיטה אחת במקום תפטור מצבים קשים ביותר בעתיד.

ג. הלוואי על כל כלב חיים כמו שקאטם מקבל אצלי.

ד. אני לא מנסה להצדיק בעיטה - אני נותן אותה ללא כל בושה.

ה. כנסו לפרופורציה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הכלבה שלי שוקלת 50 קילו, מסוגלת לתקל אותך רק בנגיעה עם הראש,היא כמו סוס קטן,

מאולפת מגיל 6 חודשים, מעולם לא הרמתי עליה יד, או אפילו הייתי צריך.

 

אם היא עושה משהו שמבחינתי חריג, מספיק לצעוק "לא". והיא חודלת מיד!!

 

אם אתה מגיע למצב שאתה צריך להרים יד, או שהכלב עושה משהו שהוא יודע שאסור, יש לשניכם בעיה.

 

ולי יש גזע עקשן מאוד מיסודו.

great_pyrenees.jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.


×
×
  • תוכן חדש...