Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו,

 

מה עובר עליכם ?

 

כל אחד פה בא ומתגאה בבעיטות שהוא נותן לכלב שלו,ועידן,אתה מגדיל לעשות ומתגאה בכך שכך גם תחנך את ילדך,באמצעות סטירות (כשצריך) ?

 

כמו שאין צורך לתת לילד סטירה בפנים כך אין צורך לתת לכלב בעיטה (ואין קשר בכלל לכמה הוא שוקל או גדול).

 

מאיפה הבאתם את הצורת חינוך\אילוף הזאת ?!

 

רוצים לחנך כלב ?

 

מספיק שתרימו עליו קול והכלב יוריד את הראש (פשוטו כמשמעו).

 

הכלב שלכם לא עושה זאת ?

 

כנראה משהו בחינוך שלכם לקוי !

 

כלב חייה מאוד רגישה, היא מרגישה ויודעת כששמחים איתה ומשחקים איתה,והיא יודעת מתי כועסים עליה,כלב מאולף לא יזדקק אפילו להרמת קול,מספיק מבט אחד כדי לגרום לו להוריד את הראש.

 

ילד זה גם "חייה" רגישה, תנו לו סטירה,הדבר הראשון שיקרה זה שאתם תורידו לו את הביטחון העצמי לרצפה,איפשהו מתחת לבלטות,והדבר השני שיקרה זה שהוא לא ישכח לכם את זה לעולם,כלב שוכח,ילד לא.

 

יש מליון ואחת דרכים לחנך ילדים, בטח לא לתת להם סטירה בפנים,זה אקט מכאיב\משפיל שרק עושה יותר נזק מתועלת.

 

ואני לא מדבר על זה שאם הילד בגיל מתקדם יחסית הוא גם עלול להחזיר לך,ואין לך את מי להאשים,אתה "חינכת" אותו כך.

 

רוצה בכל זאת לחנך את ילדייך באמצעות מכות ?

 

תן לו מכה קטנה על היד,זה לא ממש יכאב לו,אבל זה יביך אותו,ואת זה הוא כנראה לא יזכור לך עד 120.

 

 

תתעוררו,

 

לא מחנכים\מאלפים ככה כלבים ובטח שלא ילדים.

 

נסיון עם כלבים ממש לא חסר לי (את הכלב הראשון קיבלתי בגיל 4,מאז ועד היום תמיד היו בבית לפחות 2 כלבים,כבר מעל 20 שנה), נסיון עם ילדים אין לי,אבל יש לי נסיון בתור ילד,לשמחתי לא חונכתי באמצעות מכות,אבל אני בטוח שאם הייתי מחונך עם מכות זה לא היה עובר (מצידי) בשתיקה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
צריך לתת בעיה בצורה כזו שהכלב לא יראה.

במקרה שלי לא בעטתי בכלבה בגלל שאני לא בועט בה וחוץ מזה היא היתה על המיטה וזה קשה. פשוט לקחתי מחברת והיא חטפה אחת ואז תפסתי אותה מהעור וזרקתי אותה למטה לכיוון המקום שלה. הדבר כאב לה ומאז היא נרגעה.

 

נכון שחיזוק חיובי זה הדבר הכי טוב אבל לפעמים אין מנוס מלהראות לכלב/ה, בצורה כואבת, מי הבוס בבית ולהראות לו/ה מי היכן מקומו/ה.

 

 

תת רמה.

 

לתפוס את הכלבה מהעור - אתה פשוט לא שפוי !

 

אני מגדל את הכלבה שלי יותר מעשר שנים (טפו טפו טפו) והמילה "לא" תמיד מספיקה לה.

פורסם

חיזוק שלילי זה חרא של שיטה.

אני לא רוצה כלב שיציית לי מתוך פחד, שיטה טובה היא בדיוק ההיפך: לעודד אותו כשהוא עושה את המשימה שהתבקש לעשות ולהתעלם מהכשלונות.

פורסם

כלבים כן זוכרים אחרי כמה פעמים של מכות בדיוק באותה המידה שהם זוכרים באילוף את הפקודות.

 

לתפוס כלב מהעור זה לא בעייתי אם לא תולשים את הכלב, אצלי אני תופס אותו המון מהעור בעיקר בצוואר שם יש עור בשפע והוא די נהנה מזה כמו מסאז'. אני גם משתדל לשחק לו באוזניים ובזנב כולל משיכות קלות מידי פעם כדי שיבין שזה לא מכאיב ולא קורה כלום אם מתעסקים איתו קצת (לפחות ילדים יכולים להתעסק בצורה הזאת). בנתיים הוא די רגוע ויש קצת שקט בבית (גאון מי שהמציא את הרסקיו)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
הכלב שלך נושך אותך? (והכוונה לא בתור כאילו במשחק)

 

זה אם כבר הנושא הבעייתי שלך.

 

ליביו

 

שלי נושך אותי.

 

מה לעשות?

 

העיפו אותו מבית ספר לאילוף בטענה שאי אפשר לאלף אותו.

הוא באמת בהמה.

פורסם
בגלל זה יש מצב שתקבל נשיכה.

יש לי כלב ששוקל 35 ק"ג וחושב לפעמים משום מה שהוא חכם ממך (הוא לא).

חשוב מאוד להבהיר לו חד משמעית מי השולט בבית.

בעיטה במקום פותרת המון.

עידן

 

 

זה שצריך להבהיר מי שולט, זה נכון, אבל בעיטה יכולה רק לערער את יחסים עם הכלב ואפילו להגביר את הנטייה שלו לאלימות.

 

Proxima - מי שיש לו כלב שמגרגר עליו, לא חשוב מתי, לא יכול לתת המלצות לאילוף, כי הוא נכשל בדבר הכי בסיסי ביחסים עם כלב. פנה למאלף.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
תת רמה.

 

לתפוס את הכלבה מהעור - אתה פשוט לא שפוי !

 

אני מגדל את הכלבה שלי יותר מעשר שנים (טפו טפו טפו) והמילה "לא" תמיד מספיקה לה.

 

בדר"כ המילה "לא" או הקריאה בשמה אכן עוזרת. באותו מקרה ספציפית זה לא עזר.

זה לא שהדבר הראשון שעשיתי היה לתפוס אותה ולהוריד אותה בכוח לכיוון המקום שלה. ברגע שהדברים הטובים נגמרו הייתי חייב להעמיד אותה על מקומה, וכך היה.

 

נ.ב אני מאוד שמח בשבילך שאין לך צורך ביותר מלהגיד משהו וזהו (באמת, שיא הרצינות) אצלי באותו מקרה זה לא היה כך.

פורסם
שלי נושך אותי.

 

מה לעשות?

 

העיפו אותו מבית ספר לאילוף בטענה שאי אפשר לאלף אותו.

הוא באמת בהמה.

 

לך למאלף אחר.

 

עם זאת, כלבים שהתקבעה אצלם התנהגות בעייתית יכולים להיות בלתי ניתנים לאילוף ושליטה ע"י מי שאיננו איש מקצוע. לא בגלל הכלב, בגלל האיש. זה לא מספיק שהכלב הולך לאילוף, אם הבעלים לא מיישם שומדבר לא משתנה (ולא כולם מסוגלית מנטלית).

 

עם זאת, יש כלבים ששומדבר לא יעזור להם, אבל אלו מקרים קיצוניים.

 

נ.ב. חשבת לנסות פרוזאק? (לא לך, לכלב).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לכלב אין בעיה,הוא הזהיר אותי מספר פעמים לפני שניסה לנשוך, הצקתי לי יותר מידי עם הצמרון בנסיון לנקות את האוזן.

והכאבתי לו , מעדיף כלב שיגן על עצמו מהצקה וכאב על כלב שיקבל זאת בהכנעה.

פורסם

הכלב שלי לא מגרגר עלי.

הכלב שלי לא נושך אותי או כל אחד אחר.

מנסיון עם הכלב הספציפי הזה (היו לי כלבים בעבר) השיטה שלי עובדת.

תפסיקו לנפח כל דבר, אם הכלב שלי ינהם או רק יראה צעד של תוקפנות הוא יחטוף וזה הכל.

מדובר בזכר גדול עם אופי מאוד חזק, מי שלא גידל ואימר שלא ייתן לי דוגמאות מהנקבה הצייתנית בבית.

גם ילד יכול לקבל סטירה אם הוא ממש הגזים וזה בסדר. מספיק עם ההתיפיפות.

כנסו לפרופורציות.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
מעדיף כלב שיגן על עצמו מהצקה וכאב על כלב שיקבל זאת בהכנעה.

 

סליחה, אבל אתה כותב שטויות.

אל תמציא כל מיני תיאוריות התנהגותיות.

 

כלב לא צריך להגן על עצמו מאנשים ואם הוא מגרגר עליך זה אומר שהוא לא מקבל את הסמכות שלך. אז היום הוא מוריד ביס לך ומחר מוריד ביס לילד שבא אליו לא נכון. אין שום סיבה שכלב יגרגר על הבעלים שלו. נקודה.

אם הכלב שלך מגרגר עליך זו לא התנהגות רצויה וזה לא טוב לא לכלב ולא לך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הכלב שלי לא מגרגר עלי.

הכלב שלי לא נושך אותי או כל אחד אחר.

מנסיון עם הכלב הספציפי הזה (היו לי כלבים בעבר) השיטה שלי עובדת.

תפסיקו לנפח כל דבר, אם הכלב שלי ינהם או רק יראה צעד של תוקפנות הוא יחטוף וזה הכל.

מדובר בזכר גדול עם אופי מאוד חזק, מי שלא גידל ואימר שלא ייתן לי דוגמאות מהנקבה הצייתנית בבית.

גם ילד יכול לקבל סטירה אם הוא ממש הגזים וזה בסדר. מספיק עם ההתיפיפות.

כנסו לפרופורציות.

עידן

 

מה אתה מנפק את המוח?

במהלך חיי היו לי פונטרים, דוג דה בורדו, אמסטפים, דוברמנים ונקבות וזכרים ומה שאתה נותן כאן זה בלבול מוח אחד מטורף

 

כלב שחושף שיניים וילד שעושה שטות זה לא אותו הדבר

לא צריך להוציא אגרסיות על חיות חסרות ישע.

כלב ששוקל 35 קילו לעומתך, היא חיה חסרת ישע

ילד ששוקל אותו הדבר לעומתך, היא חיה חסרת ישע

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם
סליחה, אבל אתה כותב שטויות.

אל תמציא כל מיני תיאוריות התנהגותיות.

 

כלב לא צריך להגן על עצמו מאנשים ואם הוא מגרגר עליך זה אומר שהוא לא מקבל את הסמכות שלך. אז היום הוא מוריד ביס לך ומחר מוריד ביס לילד שבא אליו לא נכון. אין שום סיבה שכלב יגרגר על הבעלים שלו. נקודה.

אם הכלב שלך מגרגר עליך זו לא התנהגות רצויה וזה לא טוב לא לכלב ולא לך.

 

סלחתי, אבל השטויות הפעם נכתבות על ידך:

בסיטואציה הנדונה לא מדובר על כלב סורר, אלא על כלב המנסה להגן על עצמו ממה שנתפס מצידו כעינויי, ובהחלט הכאיב לו.

תקרא לזה ערעור על סמכות הבעלים להכאיב לו אם תרצה,

מבחינתו זו הגנה עצמית.

פורסם

אם הכלב מרשה לעצמו לתקוף אותך כי הוא חושש ממך, הוא סורר. היום זה אתה, מחר זה הוטרינר, מחרתיים זה ילד שיציק לו. כלב לא אמור לתקוף, נקודה. טיפות עיניים זה לא "כאב" זו אי נעימות. במסגרת הטיפול בכלב בהחלט יכול להיות שתצטרך לגרום לו עוד אי נעימויות בעתיד. זה שהוא תוקף אותך מעיד על בעיה בבטחון שלו בך ובמידת הקבלה שלו את הסמכות שלך. נקודה.

 

אין לזה צדקה ובחיים לא קרה לי שאיזשהו כלב שלי העיז לדמיין שאולי הוא יכול בטעות או במקרה לגרגר עליי. במקסימום, אם מפחד, שינסה לברוח. שישתין על עצמו, שיצעק מכאב. אבל לגרגר???

 

אתה שמת טיפות.

הוא עשה עצמו נושך.

אתה ברחת.

 

את הלקח הוא למד.

חכה לפעמים הבאות...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...