Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין פעמים באות , זאת הסיטואציה היחידה שהוא מעז לגרגר.

אני לא רוצה לשבור את רוחו.

דווקא לא ברחתי, הוא חטף סטירה לא חזקה בתחת ממני, להבהיר לו שאני לא מוכן לקבל נשיכה.

מאז אני מרכיב לו מחסום לפני הטיפול, ואם הוא מגרגר הוא חוטף צעקות.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתה לא רוצה "לשבור את רוחו" למה אתה מכה אותו ושם עליו מחסום?

אם אתה חושש מהכלב שלך יש לך בעיה. זה שהכלב שלך מוכן לנשוך אותך לא מעיד לא על ביטחון שלו בעצמו ולא על ביטחון שלו בך. נהפוך הוא!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כלב שנושך את בעליו מראה שאין לו כבוד עבור הבעלים שלו. במילים אחרות, הכלב שלך כנראה לא רואה בך "בוס" או מישהו שאפשר להיות מאחוריו בעת צרה. במקום לתת לו פליקים בטוסיק ולשים לו מחסום ולצעוק עליו, אתה צריך לעשות איתו צעדים בוני אמון, לצאת איתו יותר, ולאלף אותו לטווח ארוך. כמו כן, כדאי לבלות איתו יותר במצבים בהם הוא עושה דברים למחייתו, כמו להאיכל אותו מכף היד שלך, ולנסות לחזור איתו על דברים שהוא למד בזמן שאילפת אותו בעזרת צ'ופרי בונזו\דוגלי נחמדים. זה כדי שלטווח הארוך הוא יבין שאתה הבוס, מה כעת עושים כדי לטפטף לו טיפות עיניים, זה כבר סיפור אחר.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אתם לוקחים מקרה נקודתי והופכים אותו לכלל.

הוא אולף על ידי לדברים הבסיסיים , ומציית לי כשאני דורש.

בכל 9 שנותיו הוא לא גרגר או ניסה לנשוך כלפי, חוץ מהקטע עם צמרון שחדר עמוק מידיי לאוזנו והכאיב לו יותר מידיי.

זהו.

זאת סיטואציה מספיק נדירה מכדי שאטרח לטפל בה.

עופר .. "מכה אותו" ? יכול להשתמע מדבריך שהוא חוטף מכות ממני בדרך קבע.

פליק קל בטוסיק לא נקרא מכות, ופעם לפני זה קרה ב 2003 .

פורסם

אם אכן זה מקרה בודד שקרה עקב צמרון שהכאיב לו באוזן, תחשבו על זה כעל "אינסטינקט", כשמישהו יזרוק לכיוונכם משהו שמסוגל להכאיב לכם, באופן טבעי אתם תושיטו את ידיכם ותנסו למנוע מהעצם להגיע אל גופכם. אותו דבר עם הכלב, אני בטוח שהוא לא עשה את זה במודע, אלא כדחף טבעי לכאב עז שחש בפתאומיות באוזנו. אין הדבר מעיד על חוסר אמונה בבעליו. אם כלב היה רובוט ניתן היה לאלפו כך שלא יהיה לו מצב של דחף טבעי, אבל כמו כל בעל חיים נורמטיבי גם לכלב וגם לבני אדם יש דחף טבעי.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

הכלב לא אמור לגרגר\לנשוך וכו',אבל אם זה קורה לעיתים רחוקות זה סביר,כל אחד (גם אנחנו) יכול לקבל את הקריזה מתישהו.

 

אני יכול להגיד לך שהכלב שבבית הוריי עבר "התעללויות" מצד 2 אחייניות שלי כשהן היו תינוקות,מגיל 0 הן היו משחקות איתו על הריצפה,ובאופן טבעי הן רוצות לגעת בו ורגש אין להן, מה שהוביל לכך שלרוב הן היו צובטות אותו,מושכות לו את הזנב, בשלב יותר מתקדם אחת האחייניות (היותר "מופרעת" מבין השתיים) היתה משחקת עם הכלב עם כדור,כשהכלב היה עושה לה טיזינג (היה בא כאילו לתת לה את הכדור אבל סנטימטר מהיד שלה עושה אחורה פנה ובורח) היא היתה מתעצבנת עליו ונותנת לו בראש את הדבר הראשון שנתפס לה ביד- מכשיר סלולר,טלפון אלחוטי,עיתון,ספר,מה שבא.

 

הכלב מ-ע-ו-ל-ם לא נשך אותה.

 

אחרי איזה 4-5 פעמים כאלה הוא היה מגרגר בשנייה שהטלפון עמד לפגוע לו בראש,אבל גם אחרי החבטה הוא היה נותר במקומו ולעולם לא תוקף או משהו כזה.

כשהתופעה המשיכה (כלומר כשהוא הבין שהיא בגיל שבו הוא ימשיך לקבל בראש כל מה שקרוב לה ליד) הוא פשוט פיתח טכניקה אחרת- היה תופס ממנה מרחק כשזיהה שיש לה משהו ביד.

 

כלבים לא טיפשים כמו שחלק עושים מהם,הם יודעים להתנהג טוב מאוד,יש להם הרבה רגישות (הם יודעים טוב מאוד אם מי שמולם הוא ילד קטן שצריך להיות עדין איתו או מישהו בוגר שאפשר להיות איתו קצת יותר אגרסיבי במשחקים וכו').

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אם אכן זה מקרה בודד שקרה עקב צמרון שהכאיב לו באוזן, תחשבו על זה כעל "אינסטינקט", כשמישהו יזרוק לכיוונכם משהו שמסוגל להכאיב לכם, באופן טבעי אתם תושיטו את ידיכם ותנסו למנוע מהעצם להגיע אל גופכם. אותו דבר עם הכלב, אני בטוח שהוא לא עשה את זה במודע, אלא כדחף טבעי לכאב עז שחש בפתאומיות באוזנו. אין הדבר מעיד על חוסר אמונה בבעליו. אם כלב היה רובוט ניתן היה לאלפו כך שלא יהיה לו מצב של דחף טבעי, אבל כמו כל בעל חיים נורמטיבי גם לכלב וגם לבני אדם יש דחף טבעי.

 

נכון, אני רק לא מבין למה הוא צריך לשים לו מחסום כעת, אם זה היה מקרה אחד בלבד.

פורסם

קרה אצלנו פעם או פעמיים שהכלב שלי גירגר ואפילו ניסה לנשוך את הבת שלי (בת 4) ששיחקה לו באוכל בזמן שהוא אכל.

אני רוצה לציין שהיא "מתעללת" בו והכל עובר ללא תגובה תוקפנית מצידו,באותם פעמים הוא קיבל צעקה ופליק.

מאז ניסינו בצורה ייזומה לתת לה לקחת לו את האוכל בזמן שהוא אכל והוא לא הגיב.

מדובר בכלב קטן מעורב (קצת יותר גדול מפינצ'ר),ככלל הוא כלב ממושמע ולא תקף מעולם.

 

דורש טיפול ?

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

יוסי,

 

הכל בסדר גמור עם הכלב, התנהגות נורמלית לכך שהוא רגיל שאף אחד לא מתערב ונוגע לו באוכל ופתאום בא מישהו ומתעסק לו עם הצלחת.

 

גם הכלב שלי בהתחלה היה מתעצבן שאני נוגע לו בצלחת אוכל,עד שהרגלתי אותו לכך שאני יכול להזיז לו את צלחת האוכל או להרים לו אותה והוא לא יעשה כלום (חוץ מלהתבאס עליי).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

העיניין הוא שלנו (לי ולאישתי) הוא מעולם לא חשב לעשות את זה,אני פוחד שאולי הוא תופס את הבת שלי כשוות ערך/נחותה ממנו.

עכשיו שאנחנו מצפים לעוד שובב/ה אני רוצה לדעת שאין לי בעייה איתו בעניין הזה.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

היא יכולה לתת לו מידי פעם אוכל ביד שלה וגם שהיא תיתן לו את האוכל בצלחת במקומכם.

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...