Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתם שמים בבגאז' של האוטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

-גלגל רזרבי (וג'ק, כמובן)

-ערכת קפה קטנה

-פלייר, מברג

-סמרטוט

-בקבוק מים

-כבלים

-חוברת ההפעלה של האוטו למקרה של תקלה

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ארגז קטן שיש בו ספר של הרכב, מים, שמן, כמה סמרטוטים, כמה שקיות, פנס, ג'ילדה ומגבונים. יכול להיות ששכחתי משהו אבל זה הכל בעיקרון. כמובן שיש ג'ק, מפתח והכל אבל זה כבר מתחת לבאג'ז

פורסם

ג"ק מפתח צלב וכ"ו

בוקסות , סאב .

וחוברת של פיג"ו שמזכירה לי בנוסף לשטיחים של AVIS

שהאוטו היה בליסינג .

 

עוד לא היה לי זמן להחליף שטיחים , קיבלתי 205 שמורה מדהימה לפני יומים .

כבר הבאתי כיסויים חדשים , כיסוי להגה , למוט , ורדיו דיסק ב1200 ש"ח של KENWOOD .

יחד עם זאת הספקתי כמעט פעמיים להרוס לעצמי את החיים אתמול , ב2 קטטות

שבאחד מהם אבא היה מעורב .

יהיה טוב .

 

פותח הפוסט , אני תמיד ממליץ לך לשמור מקום לעגלה מתקפלת .

פורסם
- שקיות זבל עבות

- ניילון נצמד, הרבה

- אבנים

- סכין חשמלית

- מקדחה נטענת

- סכין קומנדו

- גרזן קצבים

- ניילון איטום עבה (סטוק ממלחמת עיראק 2003)

- איזולירבנד חבלה

- בגדים ונעליים להחלפה

- רעל, הרבה

- מזרקים חד-פעמיים

- אקונומיקה

 

זהו, קיט "הרוצח הצעיר" מוכן 8):evilbat:

 

ראית יותר מדי "דקסטר"

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
1- ארגז כלים.

2- מיכל מים 4 ליטר.

3- שמן מנוע.

4- שמן בלמים.

5- סדין וכרית.

6- כבלי התנעה.

7- ואיך בלי הסאב וופר :wink:

 

בדיוק אותו דבר אבל גם משאיר מקום לחבר 8)

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

סאב, מגברים, פרחים (לא אמיתיים) מלפני שנה, כיסוי רכב, קאטר (לא יודע למה הוא שם :lol:). כל שאר הדברים (ג'ק + גלגל מיני רזרבה+ כלים) באו עם הרכב, ככה שזה לא נחשב :-P

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

טוב שאנשים לא סוחבים חצי מוסך בבית.

 

אצלי בתא מטען יש רק: מספר שישיות מים שנשארו מהקניות השבועיות, ושלאט לאט אני מעלה לבית, וזהו.

למה לעזעזל לסחוב איתי שמן מנוע\גיר\דיפרנציאל\ציריות ספייר\ בוקים ושאר שטויות?

ROOONEEYY

פורסם

תאמין לי - הרוב סוחבים מוסך ונוסעים ונוסעים רק כדי למצוא איזה כוסית שהמגאן שלה נתקעה בצד הדרך, ולתת לה שירות שאותו אף פעם לא קיבלה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
לי בנוסף יש כפפות וסרבל ניילון חד פעמי.

תאר לך אתה בדרך לחתונה כולך לבוש היטב פתאום פנצר אין מצב שלא תתלכלך.

שים סרבל חד פעמי על הבגדים, ככפות ואתה כמו חדש!!

 

יש לי ערכה כזאת. שקית קטנה שכוללת הכל. זה אחרי חוויה לא נעימה בדרך לאירוע עוד ברכב הקודם.

 

1. הערכה הנ"ל

2. 2 בקבוקי מים מינרליים גדולים

3. מעיל קל

4. גופה של מישהו שצפצף לי ברמזור.

GS300.

פורסם
תאמין לי - הרוב סוחבים מוסך ונוסעים ונוסעים רק כדי למצוא איזה כוסית שהמגאן שלה נתקעה בצד הדרך, ולתת לה שירות שאותו אף פעם לא קיבלה.

 

זה דבר חדש :lol::-D (לא בקשר למגאן שנתקעה בצד).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בבגאז' יש לי כל מיני קופסאות לא יודע למה :)

הגריל השבור שהיה לי באוטו אחרי שהחלפתי אותו שמתי מאחורה את הישן השבור

ארגז כלים וסאב וופר

אה וגם יש לי כל מיני צעצועים של אחיינים שלי

Rover 214Si

מכונאי רכב

פורסם

לכל מי שיש שם ארגז כלים - שאלה קטנה:

מה לדעתכם יעשו לכם כל הכלים שבארגז במקרה של תאונה עם עצירה מידית?

 

תשובה אפשרית:

המכונית נוסעת במהירות לא קטנה ובעקבות תאונה (שלא נדע) עוצרת מידית - כעת תחשבו על הארגז הכלים שלכם שנכנס דרך המושב האחורי ותוך כדי כך מתפרק ואז כל הכלים שהיו שם עפים להם בחלל הרכב.

 

אני אישית מעדיף בלי ארגז כלים.

 

דרך אגב מוזר שלרבים אין עגלת תינוק שם - מה רובנו כאן רווקים ועם מנוע שאוכל שמן וידי זהב (ארגז כלים).

Tubes Rule


×
×
  • תוכן חדש...