Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתם שמים בבגאז' של האוטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תאמין לי - הרוב סוחבים מוסך ונוסעים ונוסעים רק כדי למצוא איזה כוסית שהמגאן שלה נתקעה בצד הדרך, ולתת לה שירות שאותו אף פעם לא קיבלה.

אנחנו מכירים מאיפשהו?:-D

לכל אלו שהמליצו על מפתח מוארך - לא מומלץ בעליל, הישראלי המצוי ישתמש במומנט שלו כדי לסגור כמה שיותר חזק בלי שום היגיון את הברגים ובסוף יגרום גם לנזק. מה ששם היצרן זה הכי טוב והכי מתאים.

בעלי הפולקסווגנים - גם מוט של 9 מטר לא יעזור צריך ברנר כדי לשחרר בורג של גלגל:)

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לכל מי שיש שם ארגז כלים - שאלה קטנה:

מה לדעתכם יעשו לכם כל הכלים שבארגז במקרה של תאונה עם עצירה מידית?

 

תשובה אפשרית:

המכונית נוסעת במהירות לא קטנה ובעקבות תאונה (שלא נדע) עוצרת מידית - כעת תחשבו על הארגז הכלים שלכם שנכנס דרך המושב האחורי ותוך כדי כך מתפרק ואז כל הכלים שהיו שם עפים להם בחלל הרכב.

 

אני אישית מעדיף בלי ארגז כלים.

 

דרך אגב מוזר שלרבים אין עגלת תינוק שם - מה רובנו כאן רווקים ועם מנוע שאוכל שמן וידי זהב (ארגז כלים).

תשובה יותר הגיונית - הפלאייר ירוד לך את האוזן והמברג עם הבורג יוכל להחזיר לך אותה בחזרה.

במקרה של הפטיש, תמיד הוא יוכל לבצע לך ניתוח מקדים עם ברגים מפוברקים בראש. זה מאוד יעיל.

Kansas_man_nail_head.jpg

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
לכל מי שיש שם ארגז כלים - שאלה קטנה:

מה לדעתכם יעשו לכם כל הכלים שבארגז במקרה של תאונה עם עצירה מידית?

 

תשובה אפשרית:

המכונית נוסעת במהירות לא קטנה ובעקבות תאונה (שלא נדע) עוצרת מידית - כעת תחשבו על הארגז הכלים שלכם שנכנס דרך המושב האחורי ותוך כדי כך מתפרק ואז כל הכלים שהיו שם עפים להם בחלל הרכב.

 

אני אישית מעדיף בלי ארגז כלים.

 

דרך אגב מוזר שלרבים אין עגלת תינוק שם - מה רובנו כאן רווקים ועם מנוע שאוכל שמן וידי זהב (ארגז כלים).

תשובה יותר הגיונית - הפלאייר ירוד לך את האוזן והמברג עם הבורג יוכל להחזיר לך אותה בחזרה.

במקרה של הפטיש, תמיד הוא יוכל לבצע לך ניתוח מקדים עם מסמרים מפוברקים בראש. זה מאוד יעיל.

Kansas_man_nail_head.jpg

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
לכל מי שיש שם ארגז כלים - שאלה קטנה:

מה לדעתכם יעשו לכם כל הכלים שבארגז במקרה של תאונה עם עצירה מידית?

 

תשובה אפשרית:

המכונית נוסעת במהירות לא קטנה ובעקבות תאונה (שלא נדע) עוצרת מידית - כעת תחשבו על הארגז הכלים שלכם שנכנס דרך המושב האחורי ותוך כדי כך מתפרק ואז כל הכלים שהיו שם עפים להם בחלל הרכב.

 

אני אישית מעדיף בלי ארגז כלים.

 

דרך אגב מוזר שלרבים אין עגלת תינוק שם - מה רובנו כאן רווקים ועם מנוע שאוכל שמן וידי זהב (ארגז כלים).

כבר חשבתי שאמא של חברה שלי היא הבן אדם הכי היסטרי בעולם.

פורסם

לא יודע מה איתכם - נסעתי מחיפה עד אילת ובחזרה עם בגאז'..ריק:-)

טוב נו, אולי איזו מזוודה עם בגדים, אבל הבנתם את הכוונה.

 

פתאום באמצע הדרך מגלה שחסרים מים ברדיאטור? עוצר בקנה ובנה באיזשהי עיר וקונה. אבל, למה שזה יקרה:?

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם
הכל טוב ויפה, אבל שכחתם דבר אחד לרווקים שבנינו:

 

פק"ל חירמונים

 

:wink:

 

יאו, מזל שהזכרת את זה :-o

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

פק"ל חירמונים? שמיכה תמיד יש לי באוטו. משמשת לכיסוי של האוטו בשעות היום ולכיסוי אנשים בשעות הלילה:-P

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

טוב, לא הכל בבגאז', אבל הנה הרשימה שלי:

  1. חולצה נקיה להחלפה.
  2. פנס.
  3. זוג המשקפיים הישן.
  4. דמוי 5 שקלים לשחרור עגלות בסופר. (לא מצאתי הגדרה אחרת, מקווה שהובנתי).
  5. עט ונייר.
  6. פתק בזו הלשון: אם בכל זאת הגעת לפני... - 054.
  7. כוסות חד"פ.
  8. חומר קריאה.
  9. חבילת טישיו.
  10. שמן מנוע והגה ועוד ערכה בסיסית מאוד לפנצ'ר
  11. כפפות חד"פ (זה חלק מערכת הפנצ'ר).
  12. דיסקים לרוב.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

ארגז כלים

איזולירבנד

טסטר

פיוזים

שמן

נוזל קירור

נוזל שמשות

משפכים

כבלי התנעה 600AMP

גריז

סיליקון אדום

מים

מי שתיה

צנרת מים,דלק, פקקי גומי לצנרת ,חבקי מתכת.

גליל חוט אבטחה מבודד

חבקי פלסטיק גדולים קטנים

חוטי חשמל(כמו של רמקולים)

תרסיסים שונים

תרסיס לתיקון תקרים

סמרטוטים,נייר ניגוב.

כפפות חד פעמיות,כפפות עבודה

אפוד זוהר

מפתח צלב וג'ק מספריים

קומפרסור לניפוח צמיגים

פנס מוסך

פנס לדים נייד

מטף כיבוי

מגן שמש

כובע

קרם הגנה


×
×
  • תוכן חדש...