Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם

ברשותי וולבו S40 מודל 98, הרכב עבר 210 א' ק"מ לא היו בעיות מיוחדות, מטופל , ושמור.

לאחרונה בעליות היה מתחמם קצת, אז פתחתי את מיכל העיבוי והיה קצת "טחינה" במיכל.

כיוון שלא יכולתי לשטוף את הרדיאטור במיידי , החלפתי נוזל קירור לחדש.

היום, כשעליתי את העלייה לכרמל, האוטו התחמם וכמעט הגיע לקו האדום, כמובן שעצרתי בצד ונתתי לו להתקרר.

יש לציין שהמאורר עובד והטרמוסטט עובד, לא חסר נוזל קירור.

האוטו לא מתחמם בפקקים ובנסיעה במישור.

ההשערה שלי שהרדיאטור סתום, מה דעתכם???

האם אפשר לנקות את הרדיאטור עם חומר כימי או בטיפול מיוחד???

האם זה כדאי???

כמה עולה רדיאטור חדש לדגם הזה???

תודה לעוזרים!!!

פורסם

ה"טחינה" קצת מעורר חשש לכך שאטם ראש מנוע נפרץ.

רדיאטור צריך לנסות לנקות במכון רדיאטורים ואם הוא רקוב אז להחליפו לחדש.

צריך לבדוק את כל מע' קרור המנוע שהיא תקינה כצנורות, טרמוסטט מנוע, מאורר רדיאטור וכו'.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

זמן לקצת עידכונים.

בדקתי את השמן לראות שאין בועות כדי לשלול פריצת אטם ראש מנוע

בדיקה תקינה, הרכב לא אוכל שמן ואין בועות במדיד

פירקתי את הרדיאטור, היתה נזילה ישנה+חדשה, על השלוש צלעות מצד שמאל

הלכתי למכון רדיאטורים לניקוי, לבסוף קניתי רדיאטור חדש

הרכבתי את הרדיאטור, מאווררים, מילאתי מים ירוקים, בדקתי שהטרמוסטט עובד, ניקיתי את מיכל העיבוי והצינורות

המצב לעכשיו:

הרכב לפני ההחלפה היה עובד על טמפ' של חצי סקאלה (לפי הטסט האחרון 100 מעלות)

אחרי ההחלפה, עובד על רבע סקאלה בנסיעה של 80 , בפקקים ובעליות על שליש סקאלה

יש לציין שהטמפ' נעה בין רבע לשליש סקאלה בהתאם למהירות הנסיעה

אז נכון שהרכב לא מתחמם יותר, אך בעבר היה עובד על טמפ' קבועה ולא מתקרר בנסיעות בכביש מהיר או ירידות

מה אתם אומרים????

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

נשמע שהטרמוסטט לא תקין.

הטרמוסטט אמור להיות סגור בטמפ' נמוכה ולהפתח רק כשהמנוע מתחמם.

נראה שאצלך הוא לא נסגר ולכן בנסיעה מהירה הטמפ' יורדת ובנסיעה איטית הוא עולה.

 

צפה לעליה בצריכת הדלק

פורסם

סביר מאוד שהטרמוסטט נדפק עכב ההתחממות שהמנוע עבר.

לאחר מקרה כזה, מומלץ להחליף את הטרמוסטט, חבל שלא עשית זאת קודם, בעת הפירוק של הרכב (חיפוש בפורום היה מעלה זאת מיד).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...