Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין הונדה S2K לבין מזדה מיאטה...


guyy222
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

CROC, אני אשמח אם תשפוך כל מה שיש לך על הלב, בשביל אנשים שיכולים להרשות לעצמם רק אופציה אחת מהרכבים הנ"ל ומפנטזים על השניה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שידוע לי המעמד של הS2000 הוא יותר גבוה מהמעמד של מיאטה מבחינת כיף, ולדעתי זה לא סתם... ביניהן הייתי לוקח את ההונדה פשוט כי הייצור שלה הופסק והיא פשוט קלאסיקה:-D

:turn-l: יש לי סחרחורת.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיא, תצטרך למקד עבור עצמך איזה פאן בדיוק אתה מחפש.

 

אני לאחרונה שקלתי ללכת על S2000.

התמקדתי בדור חדש מ-2005 והילך.

עשיתי סיבוב ב-3 מכוניות.

 

התרשמות שלי היא שזהו רכב קשה מדיי לחיות איתו.

זה מתחיל מרעש ורעידות בתא נוסעים.

ממשיך בצפיפות תא נוסעים מטורפת.

מקום לגבוהים יש דווקא. אבל מקום לידיים או לזוז טיפה אין.

 

שמעתי הרבה פליאות לגבי גיר – לא התרשמתי ממשהו יוצא דופן.

שילוב אכן חלק. מהלך ידית די גדול. ידית גבוהה בצורה מעצבנת.

 

נוחות נסיעה – לא רעה בכלל. בטח לא שוברת גב.

 

שמירה על קצב תנועה סביר דורשת עבודה מאוד קשה – כל הזמן להעביר הילוכים ולהיות בתחום היעיל.

אם אתה לא שם – האוטו לא סוחב בכלל ומנוע מגיב באיטיות כאילו הוא חנוק. כל פיאט פונטו עוקפת אותך בקלות.

אם אתה כן בתחום היעיל – אז כאמור אתה צריך כל הזמן להעביר הילוכים, להיתקל הרבה במנתק ואתה מקבל רמות רעש גבוהות.

 

בלמים – באחת המכוניות היו בקושי עוצרים. בשנייה היו סבירים אך לא יכולתי להתרשם לעומק.

 

התנהגות בפניות – מוזרה/ לא ברורה/ לא צפויה.

בפניה 90 מעלות בהילוך שני בסלד נמוך עם לחיצה עדינה על גז גרמה לאוטו לעשות פליק – מזל שבקרת אחיזה דלוקה.

אם זה כך כל הזמן – בקרת אחיזה אכן חובה. זה אומר רכב מ-2006 ומעלה.

 

תקשורת – אחרי מיאטה הרגשתי נתק מוחלט. כלום כלום לא דיבר איתי.

גם בהגה. גם בשלדה.

 

בקיצור – אחרי שהבנתי שחיים איתה קשים, שמירת על קצב דורש מאמץ רב, תקשורת יש בקושי והתנהגות לא מאפשרת משחקי שעשועים – הגעתי למסקנה שיש סיכוי די סביר שאחרי פרק זמן קצר אני יכול להגיע למסקנה שרכב זה לא בשבילי.

 

היות והמחירים שהמוכרים דרשו היו גבוהים למצב השוק היום ובעיקר יחסית למצב המכוניות שהיו מוזנחות ואף מרופטות (כן כן, רכבי 2006 עם 30-40 אלף על השעון בלבד) החלטתי שאני לא רוצה להיכנס להרפתקה הזו.

 

במקום זה קניתי מיאטה שנת 2008 עם 12,000 ק"מ על השעון במצב חדש.

לפני קבלת החלטה סופית עשיתי סיבוב של חצי שעה על NC של חבר עם מערכת פליטה ויניקה משופרת – ואכן מהירות תגובה של האוטו/מנוע היו מצויינים מבלי שצריך להתעלל בו ולשמור על הקצב מהיר בתנועה היה קלי קלות בלי מאמץ מיוחד.

 

כמובן שכל זה תלוי גם באפשרות כלכלית פרטית של כל אחד.

עבורי להוסיף עוד 50,000 ₪ היה כבר להימתח קצת יותר מדיי.

אם הונדה הייתה מלהיבה אותי והייתי רואה אקזמפלר במצב שמור אז הייתי נמתח והולך זה (אם אשתי לא הייתה חונקת אותי בלילה:lol:)

 

אין ספק שרמת הנדירות/אקזוטיות של S2000 הופכים אותה לנחשקת ומיוחדת הרבה יותר ממיאטה.

גם מבחינת איכות גימור היא יותר טובה.

תכנון הנדסי שלה בהחלט מופלא ברמות אחרות לגמרי.

 

מהירות בה היא יכולה לנוע ולאכול את הפניות היא משהו אחר לגמרי לעומת מיאטה.

תחת עליז ודריפט בכל פניה – אתה יכול לשכוח מזה.

היא נועדה לנהיגה מהירה וסופר מדוייקת.

 

אז כמו שאמרתי בהתחלה - תצטרך למקד עבור עצמך איזה פאן בדיוק אתה מחפש.

 

מבחינתי היא נכנסה לאותה רובריקה של לאמבורגיני קונטאש – רכב פוסטר נחשק שיכול למרוח חיוך ענק על הפרצוף וליצור רמות אדרנלין מטורפות.

אבל רק ב-10% מהזמן.

במציאות אמיתית ב-90% של היום-יום זהו רכב קשה ומעצבן.

עדיף שיישאר על הפוסטר........

 

זהו - אני בורח לזימבאבווה לפני שאתם שולחים אליי חוליית חיסול לנקום על שחיטה של פרה קדושה :wink:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה להוסיף על מה שקרוק כתב.

בגדול אני מסכים עם כל הדברים (חוץ מאשר הבריחה לזימבבואה :lol: ).

 

אבל, באותם כבישים מיוחדים וביידיים הנכונות תיתן ה- S2000 חווית נהיגה שגם NC משופרת בצורה נכונה תתקשה לספק.

מהם היידיים הנכונות? יידיים מאוד מיומנות. ההונדה גם בגרסתה האחרונה והמרוככת משהו היא עדיין הרבה פחות סלחנית מה-NC ולכן דורשת מהנהג הרבה יותר. מה המשמעות בפועל? את המיאטה תוכל לדחוף רחוק יותר, בקלות יותר ותוך שליטה טובה יותר על המתרחש. להונדה תצטרך לתת הרבה יותר "כבוד".

 

שקלתי לקנות בזמנו S2000 ולאחר כמה סשנים של נהיגה עם אנשי הונדה (אח'לה אנשים, אני מוריד בפניהם את הכובע. לא נתקלים במוכרים כאלה כל יום) הגעתי למסקנה שההונדה היא אכן טובה יותר למי שמחפש נהיגת "הארדקור".

כמה יותר טובה?

או, זה בדיוק השאלה. בעיני, לא מספיק יותר טובה כדי להצדיק את תג המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור ציין שמפורש שמדובר ברכב שני המשמש לפאן בלבד.

היש הגדרה טובה מזו להונדה S2000? לא חושב.

 

הייתי הולך על הS2000 בלי לחשוב פעמיים.

חסרון גדול כמובן הוא פער המחירים הגבוה יחסית למיאטה. לדעתי חובה שתעשה נסיעת מבחן על הרכב על מנת שתראה אם סגנון הנהיגה בכלל מושך אותך.

אני בשמחה הייתי רוצה אחת כזאת בחנייה לפאן. שקלתי לשכור אחת לשבוע רק כדי לנהוג עליה כמו שצריך ולהרגיש שוב את הגיא הנפלא. הגיר מדהים! לא יצא לי לנהוג על גיר שמתקרב אליו.

 

אכן מדובר בנסיעה עם הרבה רעש, עבודה מרובה והכל חוץ מרגועה.. אבל זה הפאן לא?

שוב, מכיוון שמדובר ברכב נוסף, לי אין ספק שהייתי לוקח את הS2000.

נ.ב אפשר לנסוע בצורה רגועה עם הרכב, אבל זאת תהיה נסיעה ללא כוח בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיל,

 

יש הרבה הגדרות להונדה S2000, אבל פאן היא לא אחת הראשונות.

בשביל פאן צריך לנהוג בה מהר, מהר מאוד.

 

דווקא לפאן טהור, יום יום בדרך לעבודה, בלי לחפש כבישים נידחים לבחינת הגבולות, הייתי בוחרת במיאטה.

 

משחקים = מיאטה

עבודה = S2000

 

זו דעתי.

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיל, אני ניגשתי לסיפור הזה בדיוק בראש שלך.

היות ורכב לא משמש אותי ביום יום - מבחינתי הוא עבור פאן נטו.

אז מה איכפת לי מצפיפות, רעש וכו?

אני הרי אוהב הארד קור.

 

אבל גיליתי מה שגיליתי.

 

ד"א כאשר היתי מקבל הרגשה שהדברים מתחילים לזוז והקצב מתחיל לדגדג רגשות - מבט חטוף לכיוון לוח שעונים היה מגלה ספרות שגרמו לרשיון לרעוד בתוך הארנק ולשלוח קריאות מצוקה לישבן שלי.

אם בשביל להתחיל להרגיש פאן לכ פעם צריך להגיע לאיזורים האלו - אז זה לא מתאים לכל אחד.

 

האם היתי רוצה אחת כזו בחניה?

בוודאי.

זה הגשמת חלום הפוסטר.

האם הייתי רוצה לנסוע איתה לת"א? (בלי פקקים) ממש לא.

לנס הרים? נראה לי כן (לא יצא לי לנסות).

לכביש הצפון? כנ"ל. אבל בדרך לכביש הצפון נראה לי הייתי די סובל.

 

ד"א - מחיר מוצרי AFTERMARKET ל-S2K יקר פי 3-5 לעומת NC.

לא יודע האם ממש יש צורך ועד כהמ הם באמת תורמים - אבל צריך לזה כיסים עמוקים יותר במצורה משמעותית......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן גם אני הייתי בדילמה הזאת.

 

כבר לקחתי S2000 למכון בדיקות והוצאתי 1000 ש"ח - רק כדי להחליט שהיא לא בשבילי.

 

ההונדה חזקה יותר, וכייפית מאוד בנסיעה מדוייקת, אבל אם אתה רותה קצת לזרוק ישבן ולשחק עם הרכב - היא פשוט לא מיועדת לכך. נתחיל עם כיול שמיועד מראש לתת היגוי (כדי לשמור על חיי הנהגים), ממשיך באופי מאוד עוקצני על הגבול. כשהיא יוצאת להחלקה - היא יוצאת ומהר, המון נהגים לא מנוסים או סתם לא מוכנים נכנסו איתה בעמודים\מדרכות,גדרות בטיחות בשל היציאה הפתאומית להיגוי ייתר.

 

המיאטה בטוחה יותר, צפוייה יותר אבל בגלל זה גם מהנה יותר לטעמי. ניתן להחליק איתה בקלות רבה בסיבובים, לשלוט במגבלות ולנצל אחוז גבוהה הרבה יותר של הרכב.

 

בכל מקרה - ההמלצה הכי חזקה היא שתקח נסיעת מבחן ברכבים השונים ואז תגבש את החלטתך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שקלתי לקנות בזמנו S2000 ולאחר כמה סשנים של נהיגה עם אנשי הונדה (אח'לה אנשים, אני מוריד בפניהם את הכובע. לא נתקלים במוכרים כאלה כל יום) הגעתי למסקנה שההונדה היא אכן טובה יותר למי שמחפש נהיגת "הארדקור".

כמה יותר טובה?

או, זה בדיוק השאלה. בעיני, לא מספיק יותר טובה כדי להצדיק את תג המחיר.

 

אפשר לדעת על מה אתה נוסע היום?.

 

יניב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...