Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעלים של מיאטה לשעבר , בעלים בעתיד הקרוב מאוד של S2000 (עם סיכוי קלוש לשנות כיוון למשהו ברמתה או מעלייה) שכבר בילה איתה עשרות שעות במצטבר (כל הגירסאות חוץ מהראשונה ביותר של שנים 2000-2001 , וכל מצבי הנהיגה מפקקים עד להרים) , ובתקופה של החודשים האחרונים ביצעתי ריענון מאוד חריף של רוב המכוניות המקבילות להן או בהרבה מעליהן (Croc יכול להעיד על כך מרשימת החוויות שאני מדווח לו) .

 

אם הייתי מתעכב על רמת הדקויות , לא הייתי ממהר להסכים עם תגובתו של חברי גנאדי (Croc) .

עם זאת , אם מסתכלים על התמונה הכללית מקבלים את המסקנה הנכונה מהדברים שלו , והיא שסף הכייף במיאטה זמין יותר מסף הכייף ב-S2000 .

זה לא אומר שה-S2000 לא יכולה לספק את "אותו" הכייף (במינוס יחיד של הגה אימפוטנטי , אבל הוא לא צריך ויאגרה כדי לפצות על כך במהירות ודייקנות) , זה רק אומר שהוא פחות זמין , לפחות במצבי נהיגה המנהלתיים .

כמו כן , אחת הדרכים הטהורות ביותר להפקת הנאה במכונית ספורט היא "משחק" על הגבולות , קודם כל שלך כנהג ולאחר מכן שלה כמכונית .

בניגוד ל-S2000 שאיתה פשוט ניגשים לעניינים ובגדול , המיאטה תציע לך להתחיל במשחק מקדים , ותתן לך זמן לסדר את הנשימה בין לבין .

מאז ומתמיד הכרנו את המונחים "מתחילים" ו-"מתקדמים" , פה בדיוק הזמן להשתמש בהם .

גם המיאטה וגם ה-S2000 שתיהן מכוניות ספורט , אמנם על שתיהן יכול "לנהוג" כל אדם , אבל לא כל אחד יכול לנהוג על אף אחת מהן נהיגה ספורטיבית .

ההבדל בין שתיהן הוא , שה-S2000 היא הימור גדול אם לא עברת את השלב של המתחילים (וכן , להשאיר את בקרת האחיזה פועלת מאפשר לכל אחד להיכנס למכונית ולהוציא ממנה ביצועים , אבל ההבדל בין זה לבין נהיגה... נו טוב , הבנת אותי) , ואילו המיאטה כל עוד תהיה שקול , היא כנראה אחת ממכוניות הספורט הטובות ביותר שתוכל לקנות כדי לעבור את כל השיעורים הנדרשים לפני שאתה ניגש לליגה של המתקדמים (וגם כשתהיה שם , היא תמיד תמשיך להציע לך נהיגת ספורט טהורה , ותאמין לי , גם כשתחליט להמשיך הלאה תמיד יהיו בך געגועים אלייה אם הגעת איתה עד לשלב הזה , לא משנה מה יחליף אותה , ובדיוק מהסיבה שאיתה התחלנו... היא יכולה להציע את הכייף "הזה" מתי שרק תבקש) .

 

הלב שלי עם ה-S2000 (אחרת אחריי המסע שלי לגילוי ה-EVO בכל החודש האחרון היה מתגלה כהכרחי) ואני מקווה שזה ברור למה גם בלי הסבר , אבל מסתבר שכל הכתיבה הזו יכלה להסתכם בלומר שחבריי גנאדי וניב , וגם כל שאר המגיבים שבאותו הראש שלהם , צודקים (בנושא של הזמינות רק :lol:) .

 

גנאדי , אם איי פעם תחשוב לרשום פעם נוספת משהו רע על ה-Shifter ב-S2000 , אני אדאג שלא יתנו לך להצטרף לטיולי ג'יפים עם ה-NC (מיאטה דור שלישי - עבירות שטח של CJ) שלך :roflmao: .

 

גלעד מאנע .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אפשר לדעת על מה אתה נוסע היום?.

 

יניב

 

הוא נוסע ב-z4m קבריולט כמופיע בתמונת הפרופיל שלו. מדהימה.

Lexus CT200H

פורסם

גנאדי, הכל נכון. מאוד מדוייק. אני יכול לשער שרוב הכיף בS2000 מגיע מלהיות בעלים של אחת (כלומר, שתחכה לך כזו בחניה) ולאו דווקא מהנהיגה עצמה. לא התחברתי, אחרים כן. הבלמים מעולים אגב, לפחות כחדשים.

 

מצד שני, אני גם לא מתחבר למיאטה, ולפחות להונדה יש כוח. בתור רכב שני, הייתי לוקח את הS2000.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
גיל, אני ניגשתי לסיפור הזה בדיוק בראש שלך.

היות ורכב לא משמש אותי ביום יום - מבחינתי הוא עבור פאן נטו.

אז מה איכפת לי מצפיפות, רעש וכו?

אני הרי אוהב הארד קור.

 

אבל גיליתי מה שגיליתי.

 

ד"א כאשר היתי מקבל הרגשה שהדברים מתחילים לזוז והקצב מתחיל לדגדג רגשות - מבט חטוף לכיוון לוח שעונים היה מגלה ספרות שגרמו לרשיון לרעוד בתוך הארנק ולשלוח קריאות מצוקה לישבן שלי.

אם בשביל להתחיל להרגיש פאן לכ פעם צריך להגיע לאיזורים האלו - אז זה לא מתאים לכל אחד.

 

האם היתי רוצה אחת כזו בחניה?

בוודאי.

זה הגשמת חלום הפוסטר.

האם הייתי רוצה לנסוע איתה לת"א? (בלי פקקים) ממש לא.

לנס הרים? נראה לי כן (לא יצא לי לנסות).

לכביש הצפון? כנ"ל. אבל בדרך לכביש הצפון נראה לי הייתי די סובל.

 

ד"א - מחיר מוצרי AFTERMARKET ל-S2K יקר פי 3-5 לעומת NC.

לא יודע האם ממש יש צורך ועד כהמ הם באמת תורמים - אבל צריך לזה כיסים עמוקים יותר במצורה משמעותית......

 

שמע, בסוף הגעת לשיקולים שלך ואני לא אומר שהם לא נכונים.

כנראה אני לא הייתי מצליח לבצע את אותם שיקולים ולחשוב בשיקול דעת והייתי הולך על הS2000 בלי לחשוב פעמיים.

 

מה שאתה בעצם אומר שהS2000 פשוט רכב טוב יותר מהמיאטה, בגלל זה במהירויות שבמיאטה אתה "נהנה" אתה פחות מרגיש את האדרנלין בS2000, כי הרכב מסוגל להרבה יותר.

אני לא חושב שזאת סיבה לקחת רכב "פחות טוב". אני מעדיף רכב חזק, יציב שבמהירות שרכב אחר היה נוסע על הגבול שלו, הוא עוד לא היה מרגיש את הקושי. אני אמצא את הדרך להנות איתו :)

לא היית רוצה 911 כי אי אפשר לנצל אותה בארץ? כי היא קשה מידי על הכביש? כי היא לא מספקת אדרנלין במהירויות חוקיות?

אני חושב שהייתי מקבל הרבה יותר סיפוק מS2000 מאשר ממיאטה. חשוב לציין שאני לא מחובבי הדריפטים...

 

גם במראה, גם בגיר, גם בביצועים (שיהיה באיזה מהירות שזה צריך להיות). אחרי הכל, בסופו של דבר לכולם יוצא לעשות דברים שמסכנים את הרשיון ולא משנה באיזה רכב הם נוסעים. צריך רק לעשות את זה בשיקול דעת.

 

בקשר לנסיעה לת"א, בהנחה שאין פקקים, מה הבעיה לנסוע עם S2000 על כביש החוף? אתה לא צריך לנסוע בסל"ד גבוה ואתה לא צריך כוח זמין. אתה יכול לעשות נסיעה מנהלתית רגועה...

 

אבל שוב, לא נסעתי יותר מכמה ק"מ בודדים בS2000 אז אולי אני מדבר שטויות.

 

 

דווקא לפאן טהור, יום יום בדרך לעבודה, בלי לחפש כבישים נידחים לבחינת הגבולות, הייתי בוחרת במיאטה.

 

אבל הוא לא דיבר על יום יום או בדרך לעבודה, אלא למקרים בהם הוא יחליט להשתמש ברכב.. זה בדיוק המצב שאפשר לקחת בלב שקט S2000.

פורסם

גיל,

אני חושב שאין ספק ש-S2000 מסוגלת להרבה יותר.

וכמו שרועי אמר זה כנראה כיף גדול להיות בעלים של אחת כזו.

 

רק כדי לחדד - מה הפריע לי זה נתק תקשורתי.

זה לא יצר התלהבות ומעורבות.

אני לא בטוח שכל מכוניות ספורט אחרות כולל 911 גם מרגישות מנותקות כאלו וצריך ללחוץ ממש חזק כדי להתחיל לקבל פאן.

נסיעה מנהלתית בכביש החוף יכולה להיות מאוד מתסכלת כי כדי לבצע עקיפה של רכב שנדחף פתאום לנתיב שלך אתה צריך לעבוד די קשה.

שיוט נינוח - אני מניח לא בעיה.

אבל שמירה הקצב של תנוע ו-"תפירה" דורשים מאמץ.

יצא לי דווקא לעשות מזה וכמעט תמיד שלחצתי על הגז האוטו פשוט לא זז.

תוריד שני הילוכים, קבל רעש וצרחות, קבל מגביל סל"ד מחייך אליך - אז אפשר לצאת לדרך.

 

עשיתי את השיקול שלי וזה כמובן לא אומר שזה נכון לכולם.

כמו שאמרו חז"ל - YMMV :wink:

 

לא שתם אמרתי לפותח השרשור שהוא צריך להתקד ולהחליט איזה סוג פאן הוא מחפש.

כי יש כאן פאן.

אבל הוא אחר.

 

אני חושב שהמלצה של SENDA הכי טובה - צריך לעשות נסיעות מבחן. רצוי ארוכות ובתנאים שונים.

 

אני עדיין מאוד אוהב את עיצוב פנים ובעיקר חוץ של S2000.

זה מעניין לראות איך היא נראית גדולה כאשר בפועל NC קטנה ממינה במעט מאוד (ב-12 ס"מ אורך ו-3 ס"מ רוחב).

בעצם במציאות היא נראית פחות גדולה ממה שתמונות פוסטר שלה משדרות 8)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
גם כשתחליט להמשיך הלאה תמיד יהיו בך געגועים אלייה אם הגעת איתה עד לשלב הזה , לא משנה מה יחליף אותה , ובדיוק מהסיבה שאיתה התחלנו... היא יכולה להציע את הכייף "הזה" מתי שרק תבקש) .

 

:mm_yeah:

פורסם

קודם כל, יש לסנן את התגובות לפי "אלו שהיו רוצים / חולמים על S2000 / מיאטה",

 

לעומת "אלו שבאמת נהגו / הייתה להם S2000 / מיאטה".

 

אחרי שעשינו את זה, נשאר רק להסכים עם רוב מה שהועלה פה בשרשור.

 

המיאטה, לדעתי, היא בית ספר להנעה אחורית. מתקשרת ומתגמלת, חדה אך לא ממש מאיימת, ומסוגלת לספק פאן בכל היבט שהוא,

 

בין אם מדובר בכיכר בהילוך ראשון / שני, או אף במחלפים מהירים או לחלופין על כביש אלקושקוש בירנית בשעות הזריחה המוקדמות.

 

ה- S2000 (שוב, לדעתי) היא כבר בית ספר תיכון, אם לא אוניברסיטה (בעיקר בשנותייה המוקדמות).

 

מגבלותייה גבוהות יותר משמעותית, היא מתקשרת הרבה (הרבה) פחות, אך מפצה על כך בתחומים אחרים (כמו כח מנוע משכר בסל"ד הנכון).

 

העניין הוא שבהונדה צריך לנהוג ממש (ממש) מהר בשביל לדגדג לה את בלוטות החשק, וכשאתה עושה את זה,

 

צריך גם להיות בסל"ד מאוד מאוד מסויים (6,500 ומעלה) כדי שמשהו בכלל יזוז. ברגעים האלו - כן, היא עדיפה מהמיאטה.

 

בכל שאר ההיבטים - זו פשוט עבודה קשה. קשה מדי? תלוי את מי אתם שואלים.

 

מה שכן - הכל עולה (לפחות) פי 2 בהונדה, בין אם מדובר בטיפולים שגרתיים, או חלקי חילוף בשל בלאי.

 

כמובן שהעלויות המנהלתיות גם גדולות יותר - אגרת רישוי של קבוצה 7 בשלושת השנים הראשונות עומדת

 

(אם זכרוני אינו מטעה אותי) על 3,900 ש"ח. כנ"ל גם עלויות הביטוח בהתאמה לעומת המיאטה.

 

בהחלט משהו שיש להתחשב בו, גם אם הרכב משמש ל"פאן".

 

יש פה אלמנט של פאן, פשוט פאן שונה - באופי הנהיגה, ברמת התקשורת, המהירות שבה אתה צריך להיות

 

כדי להרגיש אותה חיה באמת, והיכולת שיש (או שאין) לנהג גם לשלוט בה באמת בסיטואציות האלו.

 

ההרגשה האישית שלי של ה- S לעומת המיאטה, היא שאתה נוסע משמעותית יותר מהר בכל היבט, אבל "מרגיש" אותה הרבה פחות.

 

ברור לך שיש לה גבולות, רק שהיא לא טורחת להבהיר לך אותן עד שלא הגעת אליהן. ואז כשהיא מודיעה לך שאתה "על הגבול",

 

היא לא עושה את זה בצורה ידידותית וניתנת לשיטה בקלילות כמו במיאטה, אלא נושכת אותך בעורף ומשליכה אותך מעליה היישר לרצפה.

 

ועדיין, לאחר כמה שנים טובות (מאוד) עם המיאטה, וניסיון לא מבוטל עם ההונדה,

 

היום אני הייתי הולך על ההונדה (כנראה. עד שהייתי מתחרט. או שאולי לא. לא בטוח. אוף!)

 

אבל עבור אדם ללא ניסיון על הנעה אחורית? חד משמעית המיאטה.

 

בכל היבט שהוא, למעט קו ישר, היא עדיפה משמעותית.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

טססט של של 2006 הינו כמעט 3,000 ש"ח.

על ביטוח מקיף של 2006 ביקשו ממיני 1,500 ש"ח יותר מאשר מיאטה 2008.

ביטוח חובה נדמה לי היה זהה.

 

בקיצור מבחינת ביטוחים ורישוי תוספת הייתה לא בשמיים.

 

חלפים כנראה יקרים הרבה יותר - אבל ניסיון עם S2000 בעולם מראה אמינות מצויינת.

יש קצת יותר מדיי דיווחים על דיפרנציאל אחורי מתפרק ודורש החלפה של איברים פנימיים - אבל חוץ מזה לא ראיתי משהו חריג.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

שניכם צודקים , אגרות הרישוי עבור שנים 2004-2006 הן קצת יותר מ-2,900 (וקצת יותר מאלפייה נוספת עבור שנתונים גבוהים יותר) .

מבחינת ביטוח , גנאדי שים לב שאולי היית משלם 1,500 ש"ח יותר על S2000 שנת 2006 לעומת מיאטה 2008 , אבל גם המחירון שלה 52 אלף (או 54K באותה התקופה שביררת) ש"ח יותר משל המיאטה .

 

"מחלת הדיפרנציאלים הנשברים" , הידוע בהגדרתה הרפואית כטיפשות מאחורי ההגה (כל ה-Power Shift או היציאות מהמקום ע"י זריקת קלאץ' בסל"דים שבמכוניות אחרות היו מתקבלים רק אחריי שהטלטל היה מנקב לעצמו פתח יניקה חדש בבלוק) , נכונה לשנות הייצור שקדמו ל-2004 , השנה שבה התחילו להתקין את ה-Clutch Delay Valve .

מערכת ה-CDV אמורה למנוע זעזועים טראומתיים ממכלולי ההנעה ובהם הדיפרנציאל , ויש טענות שגם ה-Pressure Plate חלש יותר , כך שגם ללא ה-CDV הקלאץ' אמור להתפס פחות באגרסיביות ולהחליק יותר (בנהיגה נכונה , גם תחת עומסים לא קלים , הקלאץ' לא אמור להחליק) .

 

לגבי האזכור החוזר ושב שאת ה-S2000 לא ניתן "להזיז" מתחת לנקודת ה-VTEC , גם בסל"דים נמוכים יותר מאלו שבהם נכנסת לפעולה מערכת ה-VTEC , המיאטה לא מציעה הספק עדיף על של ה-S2000 (גם אם נשווה את המנוע הקודם מבין שני מנועי ה-2 ליטר של ה-S2000 , אל המנוע של ה-NC , עקומות הכוח של שניהם משחקות הולך וחוזר בהפרשים של סוסים ספורים על אותם הסל"דים הנתונים , וב-6,700 סל"ד היכן שה-NC מציעה את שיא ההספק שלה ה-S2000 כבר מספקת כמה עשרות סוסים יותר) , והנתונים האלה לא אבדו בתרגום מהנייר אל המציאות .

כל אלה ונהיגה ספורטיבית לא קשורים , אבל מבחינת הקושי שבהתנהלות עם ה-S2000 בנסיעות מנהלתיות או יומ-יומיות , המיאטה לא באמת עדיפה כמו שמציגים אותה .

כן , מי שרוצה מכונית שנוחה להתנהלות ביום יום כנראה שה-S2000 היא בין המכוניות הסדרתיות הכי פחות מתאימות לכך , אבל המיאטה לא עדיפה בהרבה , ויש מכוניות יותר טובות גם בסעיף הנוחות , גם בסעיף הביצועים וגם בשני הסעיפים ביחד , אפילו ביותר זול אם קונים משומשת .

 

אגב , חשוב לחזור ולהדגיש שכל הדיון הזה צריך בכלל לא להיות רלוונטי למי שבאמת רוצה להנות מהיכולות של המכונית שלו .

מי שכבר בעל ניסיון , יודע טוב מאוד מה הוא מחפש , או לפחות מה הוא לא מחפש .

מי שחסר ניסיון , יהיה חכם אם יפסול את ה-S2000 (ושוב אני אומר , אם זה רק כדי לנסוע עלייה ולפתוח גג , שנתון 2006 וןמעלה עם בקרת האחיזה תתאים לכל מי שירצה , אבל אם הוא קונה מכונית כדי לנהוג... עדיף להתחיל ממשהו אחר) , בדיוקמ אותן הסיבות שתיאר קונדסון .

 

גלעד מאנע .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אני לא מצליח להבין מה עשיתם מהS2000, יצא לי להסתובב עם רכב כזה מספר פעמים בכבישים הנכונים, ואמנם לא נהג בו די.קי.סאן כמו שאר הכותבים בשרשור - או נהגי מיאטה בארה"ק, אבל מבחינת קצב ופאן שהיא נתנה, היא עמדה בליגה שונה לחלוטין מכל דור של מיאטה.

 

אז צריך קצת להזיע בהילוכים, שווין. באופנועים ספורטיבים המשחקים בתוך סטייג' של 500 מטר יכולים להיות 4 פעמים ההחלפות הילוכים שלנו אז? מישהו מתלונן!?

הרכב פחות נוח, בסדר. אם אתה קונה רכב כזה שיהיה לך נוח להתנייד איתו ביום יום, ובכלליות אם אתה חושב על הרכב כרכב פרקטי הוא בכלל לא בשבילך נקודה.

 

עם כל ההילולה מאחורי המיאטות, ויסלחו לי הבעלים שלהן, יצא לי לנהוג על מיאטות מכל הדורות, כולן הרגישו לי על סף הדיכאון מחוסר הכח, והדור האחרון באמת השתפר משהו בגירסא עם הגג הקשיח, אבל זה עדיין לא זה לגמרי, זה פשוט לא רכב ספורטיבי.. הרכב רוכן מדי ואי אפשר לעשות איתו שום דבר במהירויות שיוצאות מהגבלת המהירות בעיר.

 

כדי להיות קצת יותר ריאלי, בכל אופן למצב הנוכחי בארץ.. מסלול מירוצים אין לנו ואין אחד באופק, דריפטר כנראה שאתה לא חולם להיות על כבישים ציבוריים, ומה שאתה מחפש זה רכב שיתן לך את ה"קיק" בסופ"שים..

לדעתי אתה יכול לקחת ולזרוק את כל מה שנאמר פה בהקשר של נוחות, פרקטיות, עלויות וכו'.. זה לא נלקח בחשבון לרכב שלא ננהג ביום יום, ובמקום זה להסתכל קצת יותר פנימה מה אתה באמת רוצה...

לטעמי הייתי הולך על הS2000 בלי למצמץ.

 

בנוגע לאמינות אם כבר נכנסתם לזה, מנועי הVTEC של הונדה נחשבים למנועים אולי הכי אמינים שאי פעם עמדו למכירה בייצור סדרתי.

 

אגב המיאטה היחידה שנהנתי לנהוג בה הייתה מיאטה גדושה, אבל הדבר היחיד שחיבר בינה לבין הרכב כפי שהוא נמכר היה הסמל שעל המכסה ו...זהו פחות או יותר.

 

אבי.

פורסם

בתור אחד שרכש מיאטה NC 2006 אני חייב לציין שאני נהנה מכל רגע. כן, האוטו הזה הוא לא מפלצת. מחפש תאוצה? יש הרבה אופציות בכסף הזה שגם יתנהגו טוב וגם יאיצו מ0-100 בנתונים שגם הs2000 תבויש לידם. מעבר לזה, אני חושב שיש משהו מיוחד באנשים שקונים מיאטה. רובם, לא קונים אותה בשביל הShow off ובשביל פתיחות ברמזורים (שוב , רובם). בחיים לא נהגתי על s2000 ולכן לא אספר מה שמעתי , מה שכן לא מובן לי זה איזו השוואה יש כאן בין רכבים שההבדל במחיר ביניהם הוא פי 2? בואו ונשווה בין סופרב לbmw סדרה 5? אמנם הסגמנט הוא דומה אבל ההונדה יקרה בעליל ואני לא יודע אם היא מצדיקה את המחיר שלה. בכל אופן, ניתן יהיה לשמוע פה הרבה תגובות לכאן או לכאן ואני חושב שהפתרון הכי פשוט הוא לארגן נסיעות מבחן ב-2 הרכבים הנ"ל. יכול להיות שתתחבר יותר למכונית מסוימת כי בסופו של דבר, כאשר הכסף אינו מהווה פרמטר מרכזי השאלה האמיתית היא איך ההרגשה שלך על הרכב. אני לפני המיאטה בדקתי מספר מכוניות (ביניהם slk200 שנת 2005) והמיאטה נתנה לי את ההרגשה שזה הרכב שאני עומד לקנות. מהרגע הראשון שראיתי אותה ונהגתי בה. כל דעות החכמים והגדולים פה לא ישתוו לחווית הנהיגה האישית שלך בכל אחת מן המכוניות. חזור אלינו עם רשמים.

Lexus CT200H

פורסם
עם כל ההילולה מאחורי המיאטות, ויסלחו לי הבעלים שלהן, יצא לי לנהוג על מיאטות מכל הדורות, כולן הרגישו לי על סף הדיכאון מחוסר הכח, והדור האחרון באמת השתפר משהו בגירסא עם הגג הקשיח, אבל זה עדיין לא זה לגמרי, זה פשוט לא רכב ספורטיבי.. הרכב רוכן מדי ואי אפשר לעשות איתו שום דבר במהירויות שיוצאות מהגבלת המהירות בעיר.

 

 

סלחתי.

 

אני מסכים איתך ש-160 כ"ס (שמרגישים כמו פחות) זה לא הרבה כוח. וגם מסכים שהרכב רוכן מדי (ורך באופן כללי), אבל לומר שזה לא רכב ספורטיבי זה לעשות לו עוול. וחוצמזה, אני גם לא רוצה להעליב את בעלי המיאטות הסטנדרטיות כאן, אבל 10-15 אלף שקלים השקעה על המיאטה שלך הם עדיין הרבה פחות כסף משתוציא על S2000, ותוכל לקבל מכונית מגיבה הרבה יותר, שמרגישה חזקה יותר והרבה יותר קשיחה ומחוברת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לגיא פותח השרשור,

האם תוכל להיטיב את הגדרת ה"פאן" אותו אתה מבקש במכונית?

האם מדובר ב"פאן" של הפשלת הגג ויציאה לקרוזינג עת ריחות הפריחה בנחירך וקרני השמש מלטפות את פניך?

או ב"פאן" של תפירה חוזרת ונישנת של קטעי כביש מפותלים, תיקולי אייפקסים, ריקוד שלוש הדוושות המפורסם ולעזאזל כל השאר?

אם כוונתך הייתה לאפשרות הראשונה, או לכל דבר אחר מזו השנייה המיאטה תתאים לך יותר. ל- S2000 אופי מאוד "ענייני" וישיר וכך היא גם מתייחסת לנוהגים בה.

אדם שיצא עם S2000 ובאמתחתו חסרים הכישורים הנאותים או ההבנה למה מיועדת המכונה הזו ייתקל במשפט הבא "באת לז*&ן, או באת לז$%ן ת'שכל" לעיתים קרובות ממנה. היא יודעת לעשות דברים מסויימים טוב מאוד אבל חשוב לשדר איתה על אותו גל.

מיאטה לעומת זאת תעניק לך מעטפת הרבה יותר רחבה של שימושים, החל בגיחות קצרות ועד שעשועי זנב עם מרווחי ביטחון נדיבים וכר נוח ללימוד תחום ההנעה האחרוית בשכר לימוד לא גבוה במיוחד.

 

יש עניין נוסף בו אתה צריך לתת דין וחשבון לעצמך בעיקר, מה רמת הנהיגה שלך? האם יש בידך את הכלים להפיק את המירב מחבילה כמו S2000? במידה ולא, קח את המיאטה בעיניים עצומות ותשקיע חמישית מההפרש ביניהן בקורסים לנהיגה מתקדמת.

 

ודבר אחרון, אנשים כאן מלינים על מחסור בכוח בקומות התחתונות של ה- S2000. חבר'ה צריך לזכור שני דברים. הראשון הוא שבאופן טבעי היכולות שלו "למטה" מחווירות לעומת הסופר נובה מעל 6,000 סל"ד. אבל באופן אבסלוטי גם ביחס למנועי 2 ליטר אחרים הוא לא רע בכלל, על אחת כמה וכמה כשזוכרים מה ההספק ואופן הנשימה שלו. הדבר השני הוא ש- S2000 היא מכונית נהיגה ולא נסיעה, אז כן, יש פשרות בתחומים מסויימים (פרקטיות, נוחות, אבזור, עידון) אבל דווקא בזה של המנוע הן ממש זניחות.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
אני לא מצליח להבין מה עשיתם מהS2000, יצא לי להסתובב עם רכב כזה מספר פעמים בכבישים הנכונים, ואמנם לא נהג בו די.קי.סאן כמו שאר הכותבים בשרשור - או נהגי מיאטה בארה"ק, אבל מבחינת קצב ופאן שהיא נתנה, היא עמדה בליגה שונה לחלוטין מכל דור של מיאטה.

 

יצא לך להסתובב? כלומר אתה נותן את העצה אפילו בלי לנהוג בהונדה בעצמך??

 

עם כל ההילולה מאחורי המיאטות, ויסלחו לי הבעלים שלהן, יצא לי לנהוג על מיאטות מכל הדורות, כולן הרגישו לי על סף הדיכאון מחוסר הכח, והדור האחרון באמת השתפר משהו בגירסא עם הגג הקשיח, אבל זה עדיין לא זה לגמרי, זה פשוט לא רכב ספורטיבי.. הרכב רוכן מדי ואי אפשר לעשות איתו שום דבר במהירויות שיוצאות מהגבלת המהירות בעיר.

 

רואים שלא יצא לך לנהוג על מספיק מיאטות. המיאטות מכל השנים הם רכבים ספורטיביים ומהנים. שני הדורות הראשונים אכן סבלו ממנוע אנמי ביותר, אבל הדור השלישי קיבל מנוע בשרני יותר - שעם שיפורים קלים יהיה הרבה יותר בשרני. המיאטות של רוב חברי המועדון עברו שידרוג מתלים קל שהופך את הרכב ליציב ומהנה מאוד, וחלקן גם זכה לשיפור כוח שמביא את ה NC לכ 200 סוסים במנוע.

אני לא בטוח על איזה רכב אתה נוהג ביום יום, אבל לפי תגובתך אני מניח שזה רכב שיותר מהיר ממהנה...

 

אבי.

 

 

תראה - אין ספק שההונדה היא רכב חזק יותר, קשיח יותר וקיצוני יותר. הגיר שלה חלומי (טוב יותר משל המיאטה ללא ספק) ומבחינתי אין שום בעיה להתמודד איתה ביום יום.

 

אני אוהב את הישיבה הנמוכה שלה ואת התחושה ההדוקה מסביבי.

 

הבעיה שלי עם ההונדה היא שאני מאוד אוהב להחליק, בנסיעה יומיומית, בנסיעות אקשן, במגרשים סגורים ובתחרויות. ההונדה מניסיוני היא מאוד קיצונית על גבולות האחיזה שלה, מה שהופך את ההחלקות שלה לקצת פראיות יותר - זה הכל. כשהיא יוצאת היא יוצאת מהר, והמנוע המצויין שלה מושך אותך מאוד בקלות לזוויות שמהם קשה לתקן.

 

בגלל זה אמרתי לבחור לעשות סיבוב מבחן - אם האופי שלו זה לנסוע בקווים מדוייקים, בתוך מגבלות האחיזה- ההונדה היא חוויה מדהימה. אם הוא בקטע של להחליק פה ושם ולנסוע על רכב שהוא לא יצטרך להיות דרוך במאת האחוזים על המגבלות - המיאטה היא הבחירה.

 

חלק גדול מהאנשים פה עמדו בפני הבחירה ובחרו במיאטה לא מחוסר תקציב אלה מהתאמה אישית !


×
×
  • תוכן חדש...