Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבטיח לך שמדובר בחוסר בתקציב בוודאות מוחלטת, ההבדל הוא כמעט על גבול התהומי, אז אל תהיו יפי נפש..

בנוגע לנהיגה יצא לי לנהוג גם עלייה, וגם באותו יום יצא לי במקרה לנהוג גם על SLK על אותו הקטע בדיוק, מה שהפך את ההשוואה לרלוונטית מאוד בסקשן של ההנאה אל מול המחיר..

 

עכשיו כשעברנו את העניין הנ"ל, יצא לי לנהוג על מיאטות מכל הדורות ומסטאפים שונים ואני מצטער הרכב אנמי לחלוטין, משעמם, רך, חלש, לא מושך ושוב במהיריות שגבוהות ממהירות תמרוני חנייה האוטו מבחינתי מרגיש חסר כל טעם.

 

תקרא קצת שוב, ותראה שבזמן שאני דיברתי על רכבים סטנדרטיים התחלתם פתאום לגשת ולהגיד שניתן לשפר את ההתנהגות של המיאטה ואפשר ואפשר ואפשר, אבל אנחנו מדברים על רכבים סטנדרטיים, שלם וסע.

מה לעשות המיאטה פשוט לא עומדת באותה סקאלה עם ההונדה, המחיר אמנם משנה את התמונה אבל אם יש לך את הכסף ההשקעה בטוחה לטעמי, לא רואה שום טעם בלקנות רכב הנעה אחורית חלש משמעותית, עם התנהגות ירודה רק כדי להחליף בעוד חצי שנה, וכל זה בטענה שS2000 זה לא רכב להתחיל לנהוג איתו על הצד(?!?)

ומה קורה באירופה כולם מתחילים ממיאטות?

 

לטעמי המיאטה רכב מעולה, פשוט לא לדרישות הללו, ולהכניס את האספקט של השיפורים לעניין מוציא את כל הרלוונטיות של השרשור הנ"ל.

 

בנוגע לרכב שאני נוהג בו ביום-יום זה לאון 05' ומי שמכיר את הרכב יודע בדיוק עד כמה הוא יותר מהיר ממהנה, ממש.

 

אבי.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קום כל, לא התכוונתי להעליב או לפגוע, ואם פגעתי אני מצטער.

 

אני סירבתי לקנות מיאטה NC במשך מספר חודשים עקב רכותה, עד שנסעתי במיאטה המשופרת של דן אמודי והבנתי מה הרכב יכול לתת. בסופו של יום היו לי את האפשרויות הבאות:

S2000 מודל 2003 או 2004 במחיר של כ 178K

מיאטה NC מודל 2006 במחיר של 163K + הוספה של 6K על שיפורי המתלים.

 

בדקתי את ההונדה כאמור אבל אחרי נהיגה ושיקולי כיף החלטתי על המיאטה. אני ואהב להחליק, ואני אוהב את זה במהירויות של פחות מ 100 קמ"ש (אוהב לחיות ...). אתה יכול לראות שהפרש התקציב הוא נמוך ככה שלטעון שרוב ההחלטות הנ"ל נובעות מתקציב זה פשוט לא נכון.

 

גם קרוק שמגניב בשירשור חיפש S2000, גם הוא התייעץ, בדק פרטים לגבי S2000 ספציפיתואפילו הכין תקציב מתאים. אחרי נהיגה בהונדה מול נהיגה במיאטה משופרת - הוא החליט על מיאטה. שוב - לא שיקולי תקציב אלא שיקולי נהיגה.

 

בסופו של דבר, אל תכניס לנו מילים לפה. היינו שם, חשבנו על זה והחלטנו -כל אחד מסיבותיו על מיאטה.

 

בקשר לשיפורים - אם אין שום כוונה לשפר את הרכב אז המיאטה NC באמת מגיעה רכה מדי, לא הייתי קונה אותה ונשאר סטנדרטי. אבל אם יש מוכנות לשפר היא יכולה לתת תמורה נהדרת. אני בסופו של דבר השקעתי ברכב שלי קצת יותר מ 10Kוקיבלתי רכב קשיח יותר, מתנהג נהדר וחזק ב 20% ממיאטה NC סטנדרטית.

 

בפעם השלישית - הבחירה היא טעם אישי בלבד. כל אחד וטעמו הוא. לכן מההתחלה אמרתי שיש רק פתרון יחיד של מבחן דרכים.

פורסם

אני מאחל לכם רק הנאה מהמיאטה, אני חושב שאפשר להפוך אותו לרכב מצויין עם הרבה השקעה, עם סט קוילאוברים נכונים, קצת יותר מנוע הרכב יכול להיות משמעותית יותר טוב ומתחרה אמיתי אל הS2000, הבעייה היא שהוא לא מגיע ככה סטוק, ולשם אני מכוון בהשוואה שלי... בעיקר כשאתה מדבר על מיאטות מהדור האחרון שהן עדיין מכוסות באחריות..

 

 

אגב, אני יודע בוודאות שלא צריך 100 קמ"ש כדי לצאת עם S2000 על הצד, אני מבטיח לך שאפשר להנות מהמחלף הראשון (הצפוני ביותר) של איילון על הצד לכל האורך כל יום בדרך לעבודה עם הרכב הזה במהירות נמוכה משמעותית... צריך סיבוב מתאים, נהג מיומן והרבה רצון לכיף..

 

מספיק,

אבי.

פורסם

אני חושב שאכן שכחנו לציין את הנושא שיפורים של מיאטה.

 

גם אני לא אוהב את המתלים שלה בצורתם המקורית וכאשר קניתי אותה מיד הכנתי 20,000 ש"ח בצד לשיפור המתלים ומערכת פליטה/יניקה.

 

בזמן שאני ממתין להגעת מתלים משופרים למדתי לחיות עם המקוריים וליהנות גם איתם.

אבל אני יודע שעם משופרים אני אהנה יותר :)

 

אבי, אני חושב שהדיון הוא לא כמה מיאטה רב טוב ו-S2000 רעה.

אני חושב שיש כאן הסכמה של כמעט כולם (נראה לי חוץ ממך) שלכל אחת יתרונות וחסרונות.

וכל אחת מספקת פאן בהיבט אחר. ובמהירויות אחרות.

 

מי ששוקל את שתיהן יצטרך לברר מול עצמו ולהחליט על סדרי עדיפויות.

 

אני אישית נתקלתי בהרבה חסורונות של S2K ולא הייתה לי הזדמנות להתרשמות יותר מעמיקה ממינה כדי לנסות לראות איך אפשר לנצל אותה יותר טוב.

כאמור חששתי שיש סיכוי רב שדי מהר אחליט שהיא לא בשבילי - ולכן לא רציתי לרכוש אקזמפלארים שהיו מוצעים למכירה שהיו במצב ממש לא משהו ובמחיר שלדעתי היה מוגזם למצב הרכב ולמצב השוק.

 

האמת ש-NC משופרת הייתה פשוט no brainer.....

 

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

הבעיה שלי עם ההונדה היא שאני מאוד אוהב להחליק, בנסיעה יומיומית, בנסיעות אקשן, במגרשים סגורים ובתחרויות. ההונדה מניסיוני היא מאוד קיצונית על גבולות האחיזה שלה, מה שהופך את ההחלקות שלה לקצת פראיות יותר - זה הכל. כשהיא יוצאת היא יוצאת מהר, והמנוע המצויין שלה מושך אותך מאוד בקלות לזוויות שמהם קשה לתקן.

 

רגע.. אתה טוען שרכבים כמו S2000 או מיאטה אלה רכבים לאוהבי דריפטים או זריקת תחת על בסיס יומי בלבד?

אותי זה למשל לא מושך, אז רודסטרים של הנעה אחורית הם לא בשבילי? אני לא מסכים.

אני אהנה מהם בדיוק כמוך, רק מדברים אחרים ככל הנראה. אני למשל נהנה מאחיזה, סיבובים, כוח ואת זה גם אפשר לקבל מרודסטרים... אבל כנראה פחות מהמיאטה (הסטנדרטית) שלא מצטיינת בשלושת התחומים.

פורסם

תנסה לקרוא את מה שאני כותב:

 

אני אומר שאני אוהב יותר להחליק ולבצע דריפטים. ובגלל זה החלטתי על המיאטה שהיא קלה יותר לשליטה.

 

ההונדה אוחזת טוב יותר ונוטה לתת היגוי (עד שהיא נותנת את הזבנג), וכשהיא יוצאת להיגוי ייתר זה הרבה פעמים חריף למדי. בגלל זה אני פחות התחברתי אליה.

 

מרודסטרים ניתן להנות גם מאחיזה וסיבובים, מחווית הגג הפתוח וההתחברות הכללית הרכב לאדם. כל אחד והשריטה שלו.

פורסם

עכשיו כשעברנו את העניין הנ"ל, יצא לי לנהוג על מיאטות מכל הדורות ומסטאפים שונים ואני מצטער הרכב אנמי לחלוטין, משעמם, רך, חלש, לא מושך ושוב במהיריות שגבוהות ממהירות תמרוני חנייה האוטו מבחינתי מרגיש חסר כל טעם.

 

אני נוסע היום במשהו קצת יותר פראי וקצת פחות אנמי ממיאטה, S2000, ו-SLK ועדין לא כל כך מבין איך הגעת למסקנה הזו. תן לי סיבוב על ה-nc (במיוחד זו של Sronis - אם הוא יתן לי כמובן :lol:, או זו של סנדה) בכבישים המפותלים בואכה ירושליים ואני לא אתלונן. ההגינות מחייבת לומר שגם הצעה על ה-S2000 לעולם לא תיתקל בתגובה שלילית (מת על תיבת ההילוכים הנפלאה שלה) אך, כפי שכתבתי מקודם, אני מתקשה להצדיק את פערי המחיר בינה למיאטה.

 

אם נחזור לפותח השרשור. אין טוב כמגע ידיים. קח את שתיהן לנסיעת מבחן ותחליט בעצמך.

פורסם

100%.

 

כל אחד ומה שהוא מעדיף בסופו של דבר. המיאטה יותר מתאימה לך וזה בסדר גמור.

פשוט לא קיימים הרבה אנשים שקונים רכב בשביל דריפטים פעם אחרונה שבדקתי ולכן זה פחות רלוונטי לשרשור.

לצערי הוא לא הגדיר מה הפאן שלו ואם זה באמת להחליק, אז הנקודות שלך הופכות להיות הרבה יותר רלוונטיות.

פורסם

ובסופו של דבר, עם כל הדיון הארוך הזה, אנחנו חוזרים למסקנה בתגובה הראשונה שלי, מסלול מירוצים אין בארץ, די קי סאן אף אחד לא הולך להיות פה.. ומקס' כמה חלטורות בכביש יהיו הכי קרוב שהם יתקרבו ליפן, לא מהווים גורם כל כך כבד עבורי לפחות בבחירת הרכב.

 

אני אישית כ"כ מעדיף את הS2000 שמרגישה כאילו יושבת על מסילות לעומת המיאטה בסטנדרט, וכשצריך מדי פעם את החלטורות הקטנות הללו יש לה מספיק כח לעשות את זה גם בנמוכות, לטעמי הרבה יותר בכיף, בזווית ובאורך מאשר מיאטה מכל דור שהיא.

 

שוב, כשאנחנו מדברים על רכבים סטנדרטיים.

מבחינתי הבחירה היא ברורה לחלוטין, ואני חושב שמי שבוחר במיאטה עושה את הטעות של השתעממות בטווח הקצר, הרכב אמנם כיפי בפעמים הראשונות בעיקר למי שלא יצא לנהוג הנעה אחורית, אבל אחרי כמה פעמים פשוט מבינים שזה ממש לא זה.

 

מי שחושב אחרת והולך ובונה לעצמו מיאטה, ורוצה לנסוע על הצד, יכל מבחינתי גם לקחת סילביה משנות ה90' המאוחרות ולבנות בכסף הזה כזו מכונת הנאה שהייתה מסתובבת סביב המיאטה והS2000 בזמן שהן מסתובבות בסיבוב :twisted:

 

אבי

פורסם

 

שוב, כשאנחנו מדברים על רכבים סטנדרטיים.

מבחינתי הבחירה היא ברורה לחלוטין, ואני חושב שמי שבוחר במיאטה עושה את הטעות של השתעממות בטווח הקצר, הרכב אמנם כיפי בפעמים הראשונות בעיקר למי שלא יצא לנהוג הנעה אחורית, אבל אחרי כמה פעמים פשוט מבינים שזה ממש לא זה.

 

מי שחושב אחרת והולך ובונה לעצמו מיאטה, ורוצה לנסוע על הצד, יכל מבחינתי גם לקחת סילביה משנות ה90' המאוחרות ולבנות בכסף הזה כזו מכונת הנאה שהייתה מסתובבת סביב המיאטה והS2000 בזמן שהן מסתובבות בסיבוב :twisted:

 

אבי

 

אני לא מבין למה אתה כל כך נגד המיאטה, במיוחד שכמעט כל דעה של עיתונאי רכב (בארץ ובחול) תשבח את הרכב הזה ואת מה שהוא נותן. יכול להיות שאתה פשוט לא מצליח להוציא ממנו את הדברים הנכונים. אני מכיר מספר נהגים מצויינים שנוהגים במיאטה, משופרת או סטנדרטית לחלוטין, ולא משתעממים איתה גם אחרי עשרות אלפי קילומטרים, גימקנות ותחרויות כאלו ואחרות. אחד מאלו הוא הכותב הקודם שנהג על מיאטה שלוש שנים בלי להשתעמם - למרות שהוא יכל להחליפה ב S2000 בקלות (ובסוף החליף אותה ברודסטר עם מנוע MPOWER) .

 

ההבדל בין לשפר מיאטה ובין ניסן הוא אדיר. מיאטה אתה יכול לשפר ב 6 עד 15אלף ש"ח ולקבל רכב חזק יחסית, ספורטיבי ואמין באופן מופלא. אני מכיר את רוב הניסן 200SX שנוסעות כיום בארץ. בכולן השקיעו בין 50 ל 150 אלפי שקלים. והם קיבלו רכב אחלה, עם אמינות בעייתית, רוב הרכבים האלו לא יחליקו טוב יותר בארץ ממיאטות ובטח שיהיו פחות טובים מהבימרים, זה לפחות עד שנבנה את מסלולי הדריפט הרציניים כמו שיש בחו"ל. בכל מקרה אי אפשר להשוות בין הניסן למיאטה מרחק גדול מדי של שנים, ייעוד, אופי וכו.

 

קיצור - אתה מתמיד בלספר על חוסר אהבתך למיאטה, שנוגד את דעות כל הכותבים האחרים פה ואת דעת כל כתבי הרכב. אני אקבל בברכה בחירה בהונדה כמועדפת, אבל השינאה שלך היא משהו מעבר לזה. אני חדלתי מלהתעסק בנושא.

 

לילה טוב

פורסם
ובסופו של דבר, עם כל הדיון הארוך הזה, אנחנו חוזרים למסקנה בתגובה הראשונה שלי, מסלול מירוצים אין בארץ, די קי סאן אף אחד לא הולך להיות פה.. ומקס' כמה חלטורות בכביש יהיו הכי קרוב שהם יתקרבו ליפן, לא מהווים גורם כל כך כבד עבורי לפחות בבחירת הרכב.

 

 

 

זו בדיוק הסיבה שמרחב פעולה של S2K בארץ הינו מאוד מוגבל.

 

מקומות בםה אפשר למרוח חיוך על הפנים עם המיאטה דווקא יש המון.

לא צריך ללכת רחוק - אפילו במרחק 500 מטר מהבית שלי יש 2 כאלו.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אני מבטיח לך שמדובר בחוסר בתקציב בוודאות מוחלטת, ההבדל הוא כמעט על גבול התהומי, אז אל תהיו יפי נפש..

 

אני מבין שנכנסת לכל רוכש פוטנציאלי של שתי המכוניות לחשבון הבנק, ובדקת בדיוק כמה "מרשרשין" שוכבים להם שם ?

 

יש פה בשרשור לפחות כמה אנשים שאני מכיר אישית שיכלו לקנות S2000 ויישאר להם עודף,

 

ועדיין בחרו שלא לעשות את זה. אז חדל קשקשת ברשת, במתוטא ממך.

 

תקרא את ההודעה שלי (וכמה שקדמו אליה גם תיארו את המצב בצורה טובה) בעיון.

 

יש סיבות טובות למה להעדיף מיאטה ויש סיבות טובות למה להעדיף S2000.

 

ובתור אחד עם ליאון, אתה אמור יותר מכולם להעריך את יכולות התקשורת של המיאטה,

 

ואת זה אומר לך אחד שיש לו גם מיאטה וגם ליאון טורבו בבית, וגם יכול לקנות S2000 (ומעדיף כרגע שלא).

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

לפותח השרשור אני התחלתי לאחרונה גם לבדוק את ההונדה S2000 אני רוצה רק לציין שיש רק 3 רכבים בארץ בצבעים שחור, כסף וצהוב כאשר הכסוף הוא לקראת סיום ה-12 חודשים והסוכן הציע לי הרבה הנחות רק, כדי שאני אקנה את האוטו כמו למשל הציע לי מבצע חבר שאין לי בכלל שום קשר, עם המועדון הזה או הנחה של 12 חודשים וכל מיני דברים. וכמובן עם רשימת תוספות שלי, אם אתה מעוניין אז כדי לך למהר כי הרבה רכבים אין.

 

יניב

פורסם

מיאטה ו-S2000 הן שתי מכוניות דומות אבל שונות, גם במהות. המיאטה בבסיסה היא הרבה פחות הארד-קור, אך כאמור במספר שינויים לא-יותר-מדי-יקרים היא מקבלת סט יכולות חדש שיכול לעניין גם נהגים מנוסים לאורך זמן. כתוצאה, היא הופכת ללא פחות רלוונטית מה-S2000 עבור הנהג הספורטיבי.

 

אגב, נהגתי על המון מכוניות הנעה אחורית, גם חזקות משמעותית מהמיאטה, ונהנתי בחלקן הרבה פחות משאני נהנה עם המיאטה שלי. היא קלילה, מגיבה, מדויקת, מערבת ומאוד מהנה. נכון, חסר כוח בלא מעט מקרים, אבל התנהגות הכביש פשוט מפצה על זה. חוצמזה שמי שקונה מיאטה בשביל להיות הכי מהיר על הכביש הוא קצת טמבל...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...