Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כה הרובוטי היה מאובזר יותר מהידני. אם המצב השתנה אז אין שום יתרון לרובוטי עבורך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הרובוטי מגיע עם 6 כריות אויר לעומת 2 בידני

הגה מעור+יכולת כיוון פנימה החוצה לעומת הגה עם כיוון גובה בלבד בידני

שלט נוחות מקורי לעומת מפתח "טיפש"

לפחות שתי רמות האבזור מגיעות עם בקרת יציבות

מנוע 1300 עם 100 כס וצריכת דלק מוצהרת של 15.9 קמ לליטר בממוצע

גיר 6 הילוכים(!!!!)

חבילה מעניינת ב97500 שח לידנית(בערך)

יש עוד הבדלים קטנים ששכחתי.

Guest ספורטמוטורי
פורסם

אני אישית מעדיף ידני.

 

היתרון של הגיר הרובוטי הוא חסכון קטן בדלק (כן כן,גיר רובוטי הוא הכי חסכוני בדלק יותר מידני).

 

וגם זה יותר נוח,שאין מצמד.

פורסם

אם אין לך בעיה עם ידני אז תלך על ידני, המטרה של התיבה הרובוטית היא לשלב את היתרונות של הגיר האוטומטי והידני (לפחות זה מה שהם ניסו לעשות אבל ללא הצלחה טובה).

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

הגיר הרובוטי הוא פשרה.

הוא מיועד עבור אנשים שרוצים אוטומט, אבל מחפשים לחסוך בעלויות. או במקרה של היאריס, שבכל מקרה אין בה גרסה אוטומטית פלאנטרית, הוא מיועד עבור ישראלים...

אם אין לך בעיה עם ידני, לא רואה סיבה לקחת דווקא את הרובוטי. אם הגיר הרובוטי דומה לזה שבקורולה - מדובר ברובוט הכי מנג'ס מאז ההוא מהמדריך לטרמפיסט בגלקסיה. גם תחסוך כמה אלפי שקלים וגם תחסוך מעצמך את הניג'וס הרובוטי (שוב, אני עושה הקבלה לגיר של הקורולה, ביאריס הרובוטית לא נהגתי).

צריכת הדלק בין הגרסה הידנית לרובוטית צריכה להיות כמעט זהה, כל עוד אתה מעביר הילוכים בזמן. הרי מדובר באותה התיבה בדיוק, ההבדל הוא רק אם אתה מעביר את ההילוך או הרובוט.

 

לא יודע לגבי ההבדלים באבזור. לפעמים חלק מהתוספות הן אופציה בכל הגרסאות וזה תלוי בך אם להזמין אותן או לא.

Guest ספורטמוטורי
פורסם
הגיר הרובוטי הוא פשרה.

הוא מיועד עבור אנשים שרוצים אוטומט, אבל מחפשים לחסוך בעלויות. או במקרה של היאריס, שבכל מקרה אין בה גרסה אוטומטית פלאנטרית, הוא מיועד עבור ישראלים...

אם אין לך בעיה עם ידני, לא רואה סיבה לקחת דווקא את הרובוטי. אם הגיר הרובוטי דומה לזה שבקורולה - מדובר ברובוט הכי מנג'ס מאז ההוא מהמדריך לטרמפיסט בגלקסיה. גם תחסוך כמה אלפי שקלים וגם תחסוך מעצמך את הניג'וס הרובוטי (שוב, אני עושה הקבלה לגיר של הקורולה, ביאריס הרובוטית לא נהגתי).

צריכת הדלק בין הגרסה הידנית לרובוטית צריכה להיות כמעט זהה, כל עוד אתה מעביר הילוכים בזמן. הרי מדובר באותה התיבה בדיוק, ההבדל הוא רק אם אתה מעביר את ההילוך או הרובוט.

 

לא יודע לגבי ההבדלים באבזור. לפעמים חלק מהתוספות הן אופציה בכל הגרסאות וזה תלוי בך אם להזמין אותן או לא.

 

תיקון קטן,הרובוטי לא כזה מנג'ס , אתה צריך לדעת מתי לשחרר תיפה את הגז בלחיצות חזקות ,בנסיעה רגועה כמעט ולא תרגיש החלפת ההילוכים,ומבחינת צריכת הדלק,הרובוטי יותר חסכוני,זאת עובדה,גם בגלל שהרובוט יודע בדיוק מתי להחליף הילוך ובדיוק מתי לשחרר קלאטש,ז"ת בדרך כלל כשאתה מתחיל לנסוע גם בעליות,אתה לוחץ גז שזה יחסית הרבה בלי להרגיש ועוזב קלאטש שברובוטי אתה לא תרגיש זאת כי אתה רק לוחץ על הגז הרובוטי מיד משחרר קלאטש בזמן המדויק ועובד עם הגיר בתורים נמוכים.

 

מקווה שעזרתי,בהצלחה.

פורסם

קח בחשבון שהידני הרבה פחות מאובזר.

 

למה לא לקנות משהו אחר ידני שבו אתה לא מתפשר על אבזור בטיחות כמו איביזה חדשה או סקודה פאביה?

 

היאריס לא מצדיקה את מחירה בגלל האבזור הדל והגיר הרובוטי שלה פשוט גרוע.

פורסם

יש שיפור בגיר הרובוטי בגרסת ה-100 כ"ס, אבל זה עדיין לא זה. ממליץ כמו שנאמר כאן לבצע נסיעת מבחן בעצמך.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מחר אני בנסיעת מבחן

אני מקווה שאני ואישתי נסתדר עם התיבה החדשה

שנינו רגילים כבר שנים לידני

ועם כמות הפקקים בתל אביב מעבר לאוטומטי נשמע הגיוני

והיאריס ניראת לי האופציה הכי טובה בשבילי

אמינות, מראה, צריכת דלק טובה, והמחיר בדיוק כמו

סוזוקי סוויפט

i20

מזדה 2

אם הנסיעה מחר היא סבבה אני קונה

פורסם

חזרתי עכשיו מנסיעת מבחן

מה אני יגיד לכם היה סבבה

בגלל שאני נוסע בידני כל השנים

בשבילי המעבר לרובוטי הוא לא רע בכלל

יש התדרדרות קלה לאחור בעליה אבל לא משהו שאי אפשר להתרגל

נראה שהתיבה עושה ת'עבודה לא רעה בכלל

ובמצב ידני גם ממש סבבה

בשביל מי שרגיל לידני המעבר הוא פשוט ביטול הקלא'צ

שזה בדיוק מה שרציתי בשביל הפקקים בתל אביב

יש מצב שההשמצות על היאריס הרובוטית לא תופסות על היאריס 100 החדשה?

נראה לי שאני הולך לקנות אותו בהנחה שהרפורמה במיסוי תוריד לו איזה כמה אלפים

אלא אם מישהו פה הולך לעצור אותי

מי אמר מזדה 2

פורסם

הרפורמה במס אמורה להוריד ליאריס כמה אלפים. אם הגיר לא מפריע לך זו כנראה קנייה לא רעה. המנוע חזק וחסכוני, המכונית מרווחת ומאובזרת יחסית ואם היא דומה בעלויות האחזקה לדור הקודם אז מדובר בעסקה לא רעה בכלל. לשלילה אפשר לציין (מלבד הגיר) את איכות החומרים בתא הנוסעים ואת האבזור הבטיחותי החסר ביחס לדגם שנבחן במבחן הריסוק באירופה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...