מחר אני בנסיעת מבחן
אני מקווה שאני ואישתי נסתדר עם התיבה החדשה
שנינו רגילים כבר שנים לידני
ועם כמות הפקקים בתל אביב מעבר לאוטומטי נשמע הגיוני
והיאריס ניראת לי האופציה הכי טובה בשבילי
אמינות, מראה, צריכת דלק טובה, והמחיר בדיוק כמו
סוזוקי סוויפט
i20
מזדה 2
אם הנסיעה מחר היא סבבה אני קונה