Jump to content

isifoo

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי isifoo

  1. חזרתי עכשיו מנסיעת מבחן מה אני יגיד לכם היה סבבה בגלל שאני נוסע בידני כל השנים בשבילי המעבר לרובוטי הוא לא רע בכלל יש התדרדרות קלה לאחור בעליה אבל לא משהו שאי אפשר להתרגל נראה שהתיבה עושה ת'עבודה לא רעה בכלל ובמצב ידני גם ממש סבבה בשביל מי שרגיל לידני המעבר הוא פשוט ביטול הקלא'צ שזה בדיוק מה שרציתי בשביל הפקקים בתל אביב יש מצב שההשמצות על היאריס הרובוטית לא תופסות על היאריס 100 החדשה? נראה לי שאני הולך לקנות אותו בהנחה שהרפורמה במיסוי תוריד לו איזה כמה אלפים אלא אם מישהו פה הולך לעצור אותי מי אמר מזדה 2
  2. מחר אני בנסיעת מבחן אני מקווה שאני ואישתי נסתדר עם התיבה החדשה שנינו רגילים כבר שנים לידני ועם כמות הפקקים בתל אביב מעבר לאוטומטי נשמע הגיוני והיאריס ניראת לי האופציה הכי טובה בשבילי אמינות, מראה, צריכת דלק טובה, והמחיר בדיוק כמו סוזוקי סוויפט i20 מזדה 2 אם הנסיעה מחר היא סבבה אני קונה
  3. באפריל השנה פורסם שיש גירסה חדשה ליאריס http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1463028 משהו שקנה או שיודע האם יש שיפור בגיר הרובוטי המושמץ כל ההשמצות היו לפני שיצא הדגם הנוכחי תודה
×
×
  • תוכן חדש...