Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכנסתי את הרכב שלי לטסט,הכשילו אותו על כמה סיבות(חלקן מאוד מעצבנות):

1-מגב אחורי -לקוי (למרות שהמגב במצב מעולה לא מבין מה הבוחן רצה)

2-פנס בלימה-לקוי

3-פנס אור לוחית זיהוי-לקוי

4-אחד הצמיגים-לקו

 

5-גומיות למסרק ההגה-לקוי

 

השאלות שלי הן כאלה:

אני חייב לתקן גם את סעיפים 1 עד 4 או רק את סעיף 5?(כי רק על סעיף 5 הם ביקשו קבלה ממוסך לאחר תיקון)

2-האם את סעיפים 1-4 אפשר לתקן באוטו דיפו?כמה יעלה כל הסיפור?

3-כמה עולה להחליף גומיות למסרק ההגה?האם בגלל הבעיה הזאת ההגה משמיע רעשים לעיתים כשאני מסובב אותו?

 

עצות/דברים נוספים יתקבלו בברכה

תודה רבה לכל מי שיעזור!!

פורסם

יתכן שגומית המגב האחורי קצת קרועה וצריך להחליפה.

הקפד להחליף 2 צמיגים ול אחד בלבד וכך כושר האחיזה שלהם בכביש יהי שווה וזה חשוב ביחוד בבלימות חזקות ומצבים קיצוניים AK (

פורסם

יתכן שגומית המגב האחורי קצת קרועה ויש להחליפה.

החלף2 צמיגים חדשים ושיותקנו שניהם מאחור וזאת כדי שאחיזת הכביש של 2 הגלגלים תהייה שווה וזה חשוב ביחוד בבלימות חרום ובמצבי נהיגה קיצוניים (רטיבות בכביש, מהירות גבוהה, סבובים חדים וכו').

צמיגים החלף בצמיגיה (פנצ'ריה) ואת יתר התיקונים בצע במוסך מורשה משרד התחבורה (לאו דווקא של היבואן) כי הוא יכול לנפק לך אישור על התיקון הבטיחותי עם העתק חשבונית מס או כרטיס עבודה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

רק על הגומיות והצמיג יבקשו אישור על תיקון שמציגים במכון רישוי (טופס כחול לדעתי)

כל השאר זה דיי חרטא, אתה יכול להחליף/לתקן לבד ולא יבקשו שום הוכחה לקניה/ביצוע.

פורסם
וכמה עולה להחליף גומיות למסרק ההגה?

 

אם אתה מתכוון לגרמושקה היא עולה עולה 25-30 ש"ח ולהחליף אותה לוקח פחות מ 10 דקות.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

בזמנו עבור החלפת צמיג התבקשתי להראות קבלה, למרות שזה נכון שאפשר לזהות בקלות צמיג חדש...

לגבי הגומיות, זה אמנם עולה 30 שקל,אבל קח בחשבון שיש עבודה של המוסך, שגם אם היא עשר דקות,

זה לבטח יעלה משהו כמו 150 ש"ח לפחות...

×
×
  • תוכן חדש...