Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המשך דיון עם הקרנף, מייקי וסופר מקס.

 

לזירה על אופנוע עם ראם אייר- בגלל מיקומו, בהכרח תראה מהירות גדולה יותר

וזאת עקב מהירות אוויר גבוהה יותר ממהירות האופנוע.

 

נכון או לא?

"Hello, my name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die."

פורסם
המשך דיון עם הקרנף, מייקי וסופר מקס.

 

לזירה על אופנוע עם ראם אייר- בגלל מיקומו, בהכרח תראה מהירות גדולה יותר

וזאת עקב מהירות אוויר גבוהה יותר ממהירות האופנוע.

 

נכון או לא?

 

לא יודע בקשר ללייזר, אבל כלי רכב עם צבעים "שחורים מט" לא נקלטים במולטינובה.... :p

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

פורסם
המשך דיון עם הקרנף, מייקי וסופר מקס.

 

לזירה על אופנוע עם ראם אייר- בגלל מיקומו, בהכרח תראה מהירות גדולה יותר

וזאת עקב מהירות אוויר גבוהה יותר ממהירות האופנוע.

 

נכון או לא?

 

לא יודע בקשר ללייזר, אבל כלי רכב עם צבעים "שחורים מט" לא נקלטים במולטינובה.... :p

 

אצלך זה עוד יותר בעייתי.

 

גם צבע מט וגם ראם אייר!

"Hello, my name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die."

פורסם
המשך דיון עם הקרנף, מייקי וסופר מקס.

 

לזירה על אופנוע עם ראם אייר- בגלל מיקומו, בהכרח תראה מהירות גדולה יותר

וזאת עקב מהירות אוויר גבוהה יותר ממהירות האופנוע.

 

נכון או לא?

 

לא יודע בקשר ללייזר, אבל כלי רכב עם צבעים "שחורים מט" לא נקלטים במולטינובה.... :p

 

אצלך זה עוד יותר בעייתי.

 

גם צבע מט וגם ראם אייר!

 

 

:mm_surpr: רק עכשיו נודע לי שלבנדיט אין ראם אייר .

 

מי היה מאמין! :oops:

"Hello, my name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die."

פורסם

:D

 

 

השדון, כרגיל.... כבר לא יודע מתי האנשים כאן רציניים ומתי לא....

 

:D

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם
:D

 

 

השדון, כרגיל.... כבר לא יודע מתי האנשים כאן רציניים ומתי לא....

 

:D

 

השדון כרגיל גם קצת עיוור

 

ואייך שאני רושם זאת אני רואה שהוא גם ערך את ההודעה :mm_tongu:

 

קרנף...

 

תסביר למני

"Hello, my name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die."

פורסם
קרנף...

 

תסביר למני

 

 

קרנף...

תסביר גם לשדון...

 

ולגבי...בנדיטו....

:splat:

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

מעבר לצורה שבנוייה לבלוט כמה שפחות במכ"מ

ישנו גם הצבע השחור מט ש"בולע" חלק מקרני המכ"מ

ממש כמו בקרנף....NOT

 

במהלך דיון בבר בהר - עלו הנקודות האלה כסיבה העיקרית לבחירת הצבע לקרנף

 

 

כמובן שבנימה צינית לחלוטין....

 

מישהו זוכר מה קורה עם בדיחה כשמסבירים אותה?

:lol::):D:bday::hihi:

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

פורסם

רגע רגע רגע

אין לבנדיט אלפמתאים ראם אייר??????

לא יכול להיות!!!!!

עכשיו אני הרוס :shock:

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

פורסם
מעבר לצורה שבנוייה לבלוט כמה שפחות במכ"מ

ישנו גם הצבע השחור מט ש"בולע" חלק מקרני המכ"מ

ממש כמו בקרנף....NOT

 

במהלך דיון בבר בהר - עלו הנקודות האלה כסיבה העיקרית לבחירת הצבע לקרנף

 

 

כמובן שבנימה צינית לחלוטין....

 

מישהו זוכר מה קורה עם בדיחה כשמסבירים אותה?

:lol::):D:bday::hihi:

 

אני לא חושב שיש קשר לצבעו של המטוס. דוקא החומר שמצפים איתו את כל המטוס הוא זה שאחראי לבלוע את המכ"ם. במקרה יצא שצבעו שחור מט. אבל זה לא אומר שמה שצבוע בשחור מט - בולע מכ"ם.

 

אם זה היה כל כך פשוט B2 לא היה עולה חצי מיליארד דולר. היו פשוט שולחים אותו ל"טמבור" וקונים צבע שחור מט, רצוי על בסיס שמן.

 

יש עוד כמה וכמה פטנטים, למשל את הדפנות של תא הטייס בד"כ מצפים בזהב, ידוע גם כחומר בולע. הוא מונע מכל המכשירים בתא הטייס לסמן חתימות על גבי המכ"ם.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

×
×
  • תוכן חדש...