Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי רכב הונמה סיווק ex שנת 93.

עכשיו, היה לי בעייה שאני מניע תאוטו נדלק האוטו הכל יפה אחרי כמה שניות נכבה ...

 

בדקתי מים הוספתי והסתדר.

עכשיו חבר בדק תרכב.

ואומר לי שיכול להיות שהלך לי ראש מנוע.

הוא אומר. שנותנים גז הצינור של האויר מתנפח הרבה.

ושאני נותן גז הצינור של המים הצינור של העונפים.

אז יוצא מים שזה לא צריך להיות ככה.

אבקש, שתגידו, לי למה זה קרה לי כל הבעיות האלה...

בתודה יוסי....... :roll:

פורסם

יוסי שלום רב !

בסבירות גבוהה, קומפרסיה חודרת למי הקירור, ודוחפת את מי הקירור החוצה דרך מיכל העבוי, הוספת המים מיותרת, משום שהיא חודרת לצילנדרים, ונפלטת משם בצורת קיטור, דרך צינור הפליטה, המשך התנעת הרכב, ייגרום לנעילה הידרוסטטית,(נעילה הידרוסטטית, היא שבוכנות לא מסוגלות להסתובב, משום שבחלל הצילנדר קיים במקום אוויר, מי קירור, ומכיוון שמים לא ניתן לדחוס, להבדיל מאוויר, הטלטלים מתעקמים, או שהמנוע ננעל והסטרטר לא מסוגל לסובב אותו.

מסקנה יש ל גרור את הרכב למוסך, לשם פירוק ראש מנוע במקרה הטוב, ומנוע במקרה הרע.

טיפ נוסף לזה שנתתי לך אתמול, המנע מלכתוב ולסייים משפט, בשלוש נקודות, לדוגמא.......

חג שמח, וזהירות בדרכים.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...