שלום, יש לי רכב הונמה סיווק ex שנת 93.
עכשיו, היה לי בעייה שאני מניע תאוטו נדלק האוטו הכל יפה אחרי כמה שניות נכבה ...
בדקתי מים הוספתי והסתדר.
עכשיו חבר בדק תרכב.
ואומר לי שיכול להיות שהלך לי ראש מנוע.
הוא אומר. שנותנים גז הצינור של האויר מתנפח הרבה.
ושאני נותן גז הצינור של המים הצינור של העונפים.
אז יוצא מים שזה לא צריך להיות ככה.
אבקש, שתגידו, לי למה זה קרה לי כל הבעיות האלה...
בתודה יוסי.......