Jump to content

יוסי_סקירה

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של יוסי_סקירה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, יש לי רכב הונמה סיווק ex שנת 93. עכשיו, היה לי בעייה שאני מניע תאוטו נדלק האוטו הכל יפה אחרי כמה שניות נכבה ... בדקתי מים הוספתי והסתדר. עכשיו חבר בדק תרכב. ואומר לי שיכול להיות שהלך לי ראש מנוע. הוא אומר. שנותנים גז הצינור של האויר מתנפח הרבה. ושאני נותן גז הצינור של המים הצינור של העונפים. אז יוצא מים שזה לא צריך להיות ככה. אבקש, שתגידו, לי למה זה קרה לי כל הבעיות האלה... בתודה יוסי.......
  2. שלום יש לי רכב הונמה סיווק ex שנת 93 עכשיו היה לי בעייה שאני מניע תאוטו נדלק האוטו הכל יפה אחרי כמה שניות נכבה בדקתי מים הוספתי והסתדר עכשיו חבר בדר תרכב ואומר לי שיכול להיות שהלך לי ראש מנוע הוטא אור שנותנים גז הצינור של האויר מתנפח הרבה ושאני נותן גז הצינור של המים הצינור של העונפים אז יוצא מים שזה לא צריך להיות ככה אבקש תשיגדו לי למה זה קרה לי כל הבעיות האלה בתודה יוסי
×
×
  • תוכן חדש...