Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום פורומיסטים יקרים.

 

קניתי את הHU יד שניה והוא כשנה וחצי אצלי ומההתחלה האנטישוק שלו לא הצטייין במיוחד, אך ביומיים האחרונים משהו מוזר קרה והדיסק קופץ על כל שטות אפילו שאני נותן ברקס, עליי לציין שהוא יושב באלכסון באוטו מכיוון שמדובר בפונטו 95, השאלה האם המיקום שלו בצורה הזאת מזיק או מונע מהאנטישוק לעבוד?

 

בנוסף רציתי לשאול למי שמכיר את המכשיר אם אפשר לחבר אליו IPOD SHUFFLE ואיזה מתאם צריך בכדי שזה יעבוד פרופר?

 

תודה רבה לכל העוזרים (:

HU- alpine9857R, amp- hifonics ZXI, mono- soundstorm 850f, component- focal krx2, 6x9- soundstream picaso, sub- mb quart premium 600w r.m.s, kabal- 2f xscorpion, door sealing- cache, rca's- monster/rockford

פורסם

אם המכשיר קופץ מיומו הראשון יש סיכוי שהוא לא יושב טוב\לא הותקן כשורה ולכן גוף המכשיר עצמו רועד\זז בזמן נהיגה.

לי אישית אין נסיון עם הזווית המתקבלת מהתקנה בפיאט, הייתי מציע להמתין לתשובות ממתקינים עם נסיון ברכב הזה.

 

לגבי ה-IPOD, אתה צריך לרכוש מתאם IPOD מדגם KCA-420i, הוא מתחבר עם כבל ה-Ai-NET של אלפיין ונותן לך אפשרויות שליטה מה-HU כמו כן גם הטענה למכשיר ה-IPOD.

 

דני.

פורסם

נסה לקרוא במדריך ההפעלה של המכשיר עד איזו זווית מותר להתקין אותו, זה אמור להיות מצויין (לפחות במכשירים של פיוניר זה כך).

 

אולי שווה לשלוף אותו ולראות אם התופעה ממשיכה גם במצב מאוזן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אם המכשיר קופץ מיומו הראשון יש סיכוי שהוא לא יושב טוב\לא הותקן כשורה ולכן גוף המכשיר עצמו רועד\זז בזמן נהיגה.

לי אישית אין נסיון עם הזווית המתקבלת מהתקנה בפיאט, הייתי מציע להמתין לתשובות ממתקינים עם נסיון ברכב הזה.

 

לגבי ה-IPOD, אתה צריך לרכוש מתאם IPOD מדגם KCA-420i, הוא מתחבר עם כבל ה-Ai-NET של אלפיין ונותן לך אפשרויות שליטה מה-HU כמו כן גם הטענה למכשיר ה-IPOD.

 

דני.

 

דני תודה על העזרה אבל מה שהכי מסקרן ולא מובן זה אם כל סוגי האייפוד או אייפון לחלופין עובדים עם המתאם הזה...

HU- alpine9857R, amp- hifonics ZXI, mono- soundstorm 850f, component- focal krx2, 6x9- soundstream picaso, sub- mb quart premium 600w r.m.s, kabal- 2f xscorpion, door sealing- cache, rca's- monster/rockford

פורסם
נסה לקרוא במדריך ההפעלה של המכשיר עד איזו זווית מותר להתקין אותו, זה אמור להיות מצויין (לפחות במכשירים של פיוניר זה כך).

 

אולי שווה לשלוף אותו ולראות אם התופעה ממשיכה גם במצב מאוזן.

 

איתמר.

 

 

איתמר תודה על התגובה נסיתי לעשות את זה וזה לא ממש עזר, בכל מקרה הלכתי היום לחנות שממנה נרכש המוצר ומסתבר שהוא עדיין באחריות.

בעל החנות טוען שאכן הזווית שהוא היה מונח בה גרמה לבסוף לבעיה וכנראה שיחליפו לי עינית.

בעניי זה נשמע תמוה במקצת שהזווית היא הבעייתית שכן היה לי HU פשוט של פיוניר לפני זה והוא עבד כמו לולב 4 שנים, לא הגיוני שHU יקר שכזה של חברה בעלת שם ומוניטין יובס באמינותו ע"י מכשירים מדגמים פשוטים מאוד של חברה מתחרה, זה פשוט לא מסתדר לי...

HU- alpine9857R, amp- hifonics ZXI, mono- soundstorm 850f, component- focal krx2, 6x9- soundstream picaso, sub- mb quart premium 600w r.m.s, kabal- 2f xscorpion, door sealing- cache, rca's- monster/rockford

×
×
  • תוכן חדש...