Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדי בוקר טוב,

כל אחד וטעמו הוא. מה שהפריע לי בCDM הוא הצליל השטוח, חסר חיים, לפחות לטעמי.

ערכתי הרבה נסיונות עם הCDM: קיק פאנלים, דש בורד, ON AXIS, OFF AXIS

חיתוכים מ500-1500 במגוון סלופים מ6 עד 30 ובמגוון עוצמות ביחס לשאר האלמנטים,

לא עזר כלום, נכון שחל שיפור והרבה אהבו את הסאונד, אבל.. לי זה עדיין לא היה זה.

 

כששמעתי את השילוב של מורל עם הL4 אצל צביקה נדלקתי. הבדל די גדול לדעתי.

עם הL3, שהוא דומה מאוד, מבחינת הסאוד, לאחיו הגדול קיבלתי פירוט, חיות ונפח שהיו

חסרים לי עם הCDM.

 

אבל שוב כל אחד וטעמו שלו, כמו שרבים אוהבים מאוד את הCDM, אחרים לא יכולים לסבול אותו.

לכן רצוי, מעבר לשיקולי מקום וקלות התקנה הוא לשמוע קודם כל את האלמנטים.

 

 

 

אלי

 

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן.

 

ובגלל זה יש לי את שניהם :twisted:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יהיה מענין לשמוע את שניהם מחוברים לסט אפ אחד:shock:

 

בכל מקרה עכשיו לאשתי יהיו עגילים חדשים (זכויות יוצרים לאדי:wink:)

 

 

אלי

 

פורסם

אני בטוח שישראל (ג'וניור) לא יתנגד להוסיף עוד זוג CDM ל9000 אלמנטים שיש לו על הדלתות :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אלי - זה נכון שהL3 עולה על הCDM בכל פרמטר מבחינה טכנית - אבל הסאונד של הCDM... הסאונד...

 

מי שאוהב את הCDM לא יוכל להתנתק ממנו בקלות.

 

אני יודע שאם יש רכיב אחד במערכת שלי שאני לעולם לא אמכור - זה הCDM, יש לו סאונד מתוק ונפלא, הוא לא דורש נפח וקל להתקנה - ונכון, הוא מנגן היטב מ600 ומעלה בחיתוך של 12 דיבי לפחות.

 

ויש לי L4... שגם אותו אני כנראה לעולם לא ארצה למכור 8)

 

4-WAY מקדימה?:shock:

 

מעניין, אני גם חשבתי על זה בזמנו

פורסם

לא לא ולא :-D

 

ממש לא 4WAY מקדימה אם כי גם חשבתי פעם על הרעיון אבל אז פשוט הייתי שוקל הוספה של סופר טוויטר ולא של סופר מיד כי גם ככה הL4 עושה את הכל...

 

אתם שוכחים שאני בתהליכי בניה של מערכת שניה... :twisted:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אלי, זה לא הסידיאמ, זה בטח המגבר הפשוט שלך:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אלי אתה צודק לחלוטין.

 

אכן השילוב של הL4 עם המורל מדליק ביותר, זה נשמע פשוט מצוין. מי ששמע נפל.. אני מניח שהL3 לא ייפול ממנו בשילוב שכזה.

 

לא סתם במפגשים הולך לי חצי מיכל דלק..:-D

פורסם

האלמנטים האלה פשוט משתלבים יופי אחד עם השני למרות

אופי צליל טיפה שונה.

 

אם אני זוכר טוב ממך ברכב אין הרבה הבדל מבחינת אופי הצליל בין הL3 לL4

אבל בגלל שהם ממוקמים בדש לטעמי הם נשמעים קצת אחרת.

 

 

 

אלי

 

פורסם

להתקין L4 בדש זה לא בדיוק - פרקטי, בטיחותי, נוח, פשוט - תבחר :-P בשביל זה יש L3

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לא לא ולא :-D

 

ממש לא 4WAY מקדימה אם כי גם חשבתי פעם על הרעיון אבל אז פשוט הייתי שוקל הוספה של סופר טוויטר ולא של סופר מיד כי גם ככה הL4 עושה את הכל...

 

אתם שוכחים שאני בתהליכי בניה של מערכת שניה... :twisted:

 

עוד רכב? :-D וסטאפ נוסף, או באותו רכב שני סטאפים :lol:

 

מעניין אם רכב שלך יהיה מוכן עד למפגש הקרוב?

אני פשוט רוצה לשמוע L3 בקורות.

לדעתי זה צריל להיות יותר טוה מ-L4 בקיקים.

פורסם

אלי, מסקרן אותי מאד לשמוע אצלך את זה בדש.

שקלתי את שלי לשים שם, אך בסופו של דבר הוחלט בקיק פאנלים.

 

אדי, גם הL3 זה לא מי יודע מה פרקטי על הדש.. מדובר ב3.7 אינטש שהם 93 מ"מ..

פורסם

כן צביקה, אבל זה היתרון של האמריקאיות... דש עענננק

מבחינת הקוטר הם קצת יותר קטנים מהCDM ומשתלב יופי גם עם הבניה

של הסופרימו.

 

במנואל של הL3 נאמר שישנה גם אפשרות למקמו FREE AIR, מה

שבינתיים אני עושה עד לסיום הבניות וגם ככה הוא נשמע יותר טוב

מהCDM.

 

לטעמי כל מיד ששמעתי עד היום נשמע יותר טוב בקורות/דש מאשר בקיק פאנל

זה מה שהוביל אותי בסופו של דבר לL3 ולא לL4.

 

אלי

 

פורסם

מדובר על הרכב ליסינג ואני כרגע אפרט את ההתקדמות של העניינים:

 

1. סאב - אאורה סאונד NS10 סדרה 5 - כבר מורכב לתוך תיבה בגודל חצי CF נפח פנימי (אטומה).

2. מגברים - קיקר KX600.4 על המידים ובגישור על הסאב.

המשך - קיקר ZX150.2 על הטוויטרים.

המשך - JBL GTQ200 בגישורים על המידבאסים.

3. מעבד צליל - אודיסון bit one

 

נכון לעכשיו כל המגברים והמעבד כבר מורכבים על רצפה צפה לפי צורת תא המטען - כל החיווט על הפלטה כבר מחובר.

 

4. רמקולים - L1 טוויטרים ו L4 מידים - בקיק פאנל - אני לקראת יציקת הפיבר על הקיק פאנלים, השלדה וההקצפה של הצורה של הפוד כבר מוכנים ומחכים לפיבר וגימור (גימור ברמה הכי בסיסית לצבע ככל הנראה - אני לא הולך על יופי אלא על שימושיות בלבד).

 

המשך רמקולים - מידבאסים האבוק 7 אינטש של AA בדלתות.

 

5. יחידת ראש - הנגן המקורי של הרכב ליסינג + נגן MP4 של פנסוניק.

 

 

נכון לעכשיו - נשארו לי שנתיים בערך על החוזה עם הרכב הנוכחי אבל אני אמור לטוס לחו"ל השבוע ואני מתכוון לחזור עם חיווט מתח ומפצלים + HU או רק עם חיווט מתח ומפצלים ולהתחיל להתקדם לכוון ההתקנה של כל הבלאגאן.

 

אבל אני עדיין מחכה כי יכול להיות שאני אחליט לחדש חוזה ליסינג וללכת על רכב חדש ל4 שנים חדשות...

 

נחיה ונראה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...