Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהלן חבר'ה,

ישנה שאלה שמטרידה אותי זמן רב והחלטתי שאני לא שובר יותר את הראש ואני אשאל אותה :

 

הקרוס הישן יותר של אלייט (mx33.3) עובד עם המידריינג' שבא עם האלייט 3 חלקים (cdm54),

הקטע המוזר פה הוא שהקרוס חותך את המידריינג' מלמטה ב300 הרץ למרות שבמפרט של המידריינג' הוא מוצהר שתדרי העבודה שלו הם 450-7000Hz.

איך יכול להיות שהמידריינג' חתוך מתחת למה שהוא אמור לעבור בו?

 

מקווה שתפתרו לי את הסיבוך עם עצמי,

סופ"ש מהנה לכולם.

מיקי ה-MX33.3 זה הקרוס החדש

::FEEL THE {XS} power::

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תגידו טתם רציניים בקשר לזה שנקודת חיתוך לא משתנה בגלל קבל בודד? כי אם כן אתם לא צריכים בכלל להגיב עקב חוסר ידע בסיסי.:evil:

+1

 

זה זה וזה ידידי, אם אין לך משהו חכם לאמר - עדיף שתשמור על הפה שלך סגור. מצטער אם אני צריך להעליב אותך ככה.

 

קרוס מדרגה ראשונה הוא קרוס שמורכב מרכיב בודד, יחיד.

 

קרוס HPF בדרגת חיתוך ראשונה דהינו 6 דיבי הוא סה"כ קבל.

קרוס LPF בדרגת חיתוך ראשונה דהינו 6 דיבי הוא סה"כ סליל.

מעגל ז'ובל יכול להיות מורכב גם מנגד אחד בודד..

 

אז, אם אתה לא ראית בחיים שלך מחשבון של קרוס בדרגה ראשונה ואתה לא יודע מה תדר החיתוך של קבל בודד על רמקול בהתנגדות 4 אוהם כאשר הקבל הוא בערך של 60 מיקרופאראד... (600 הרץ רמז רמז...)

 

אל תגיב...

 

ועוד בייחוד כשאני בעלים של CDM ועשיתי איתו כמעט כל דבר אפשרי מבחינת נקודות חיתוך ומתלול.

 

אתה מוזמן לחתוך CDM ב300 הרץ מתי שאתה רוצה ואח"כ לבכות ששומעים פח אשפה ואח"כ עוד ללכת ולהוציא עוד 900 שקלים על זוג CDMים ולא להבין מה עשית לא בסדר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי, אם הcdm חתוך ב500 הרץ - זה בסדר?

לפי הניסיון שלך, ישמעו טוב?

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

מר פורס, אני במקרה , בטעות כזה, לומד במסדרת התואר שלי 3-4 קורסים של מסננים. ותתפלא כמה סוגים ואפשרויות של מסננים אפשר לייצר שנקראים אולי LPF וHPF וג'ובל, וכו.. וכו..., אבל מה בסוף יוצא? מה נכנס?

יש מערכת, היא מורכבת מכניסה, יציאה, ואיזה מסנן באמצע, לכל מסנן שהוא בעולם יש פונקציה משלו יחידה.

אבל, לכל כניסה מסויימת יש לו יציאה מסויימת. ולכן עד שלא תלמד לשבת ולחשב את זה מהרכיב הראשון עד האחרון אתה בעיקר יכול להמשיך להיות "חובב" בתחום ולהשתמש במחשבוני אינטרנט.

מי שבונה את הקרוסים באמת, זה אנשים שלמדו את זה לא ולא קראו בעיתון אינטרנט או פורום, והלכו לחפש מחשבון אינטרנט.

 

במקרה ובטעות אני לא מתשמש במחשבונים אלא בתוכנות אמיתיות.

 

איפה בדיוק אמרתי שקבל בודד הוא זה שקובע את הקרוס?

 

לי אין שום כוונה לקנות CDM ורק עזרתי לבחור.

פורסם

אני אצמצם את זה למשפט אחד -

 

אתה מוזמן לחתוך CDM ב300 הרץ ולהרוס אותו.

 

ובאותה הזדמנות גם אני אוסיף שאתה במצב הזה מטעה את הבחור שאתה מנסה לעזור לו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

500HZ ל CDM54 זה נמוך מדי.תתחיל מ 1K HZ ותרד לאט למטה עד שתרגיש "לכלוך" וזה יקרה בערך ב 700 HZ.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

מישהו יכול לענות על השאלה ששאלתי לפני כמה תגובות?

איך ישמעו הcdm בחיתוך של 500hz?

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

אני חושב שאדי ענה לך על זה בבירור, גם ב500 הרץ הם לא ניגנו לו בצורה נקיה, למרות שהוא חתך אותם ב18 DB, ורק מ600 הרץ הם התחילו לנשמע טוב.

בשיפוצים

פורסם

+1

מתחת ל600 הוא לא נשמע במיטבו,

וזאת לאחר שניסיתי מגוון חיתוכים במגוון סלופים, עד שהתיאשתי ממנו ועברתי לL38)

עדיף מהCDM בכל פרמטר

 

 

אלי

 

פורסם
+1

מתחת ל600 הוא לא נשמע במיטבו,

וזאת לאחר שניסיתי מגוון חיתוכים במגוון סלופים, עד שהתיאשתי ממנו ועברתי לL38)

עדיף מהCDM בכל פרמטר

 

 

אלי

 

אבל הl4 צריך נפח מסויים לא?

ואני מתכן את הבנייה בקורות ככה שהcdm הוא בול מה שאני צריך.

ד"א מה המחיר של הL4?

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

לא התכוונתי לL4 אלא לL3 הוא מתאים בול לקורות ומשתלב יופי עם המורל.

הL3 לא צריך נפח מסוים אלא INFINITE BUFFLE. הוא מתאים לדש או לקורות,

אליקו כרגע עושה בניה לL3 בקורות ואני עושה בניה לדש. לפני שתקנה CDM

תשמע לפחות את הL3, מומלץ בחום.

 

 

אלי

 

פורסם

אלי - זה נכון שהL3 עולה על הCDM בכל פרמטר מבחינה טכנית - אבל הסאונד של הCDM... הסאונד...

 

מי שאוהב את הCDM לא יוכל להתנתק ממנו בקלות.

 

אני יודע שאם יש רכיב אחד במערכת שלי שאני לעולם לא אמכור - זה הCDM, יש לו סאונד מתוק ונפלא, הוא לא דורש נפח וקל להתקנה - ונכון, הוא מנגן היטב מ600 ומעלה בחיתוך של 12 דיבי לפחות.

 

ויש לי L4... שגם אותו אני כנראה לעולם לא ארצה למכור 8)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...