Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה מנוע יש ב-C4 ליסינג מודל 2008?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותנו רכב מדם C4 מליסינג

השאלה שלי היא כזאת..

עד 08 ה C4 היו רגילות ללא מתיחות פנים וללא שום שינוי במנוע..

עכשיו השאלה שלי היא כזאת

הרכב שלנו עלה לכביש בסוף 08 תחילת 09

שזה אומר שהרכב שברשותנו הוא בדגם 09 בעל מתיחת הפנים..

הרכב הוא 1.6

השאלה האם המנוע נישאר אותו מנוע?

 

תודה

פורסם

שלום לך,

 

ה-C4 אכן קיבלה מתיחת פנים ב-2008 והמנוע שלה הוחלף למנוע שפותח בשיתוף עם ב.מ.וו, ומופיע גם במיני קופר. זה מנוע מוצלח וחזק יותר לכל הדעות למרות התיבה הלא מוצלחת.

פורסם

למרות שהייתי מאוד רוצה שזה יהיה נכון אבל אני חושב שאתה טועה...

קראתי באיזה שהיא כתבה שרק ה 2 הם בשיתוף עם BMW ו ה 1.6 נישאר רגיל...

המנוע אני חושב שהוא אותו מנוע כתוב ב פרטים עלה רכב איפה שהרישיון נמצא 110 סוסים..

 

קצת מוזר..

פורסם

הכתבה טעתה. גרסת ה-2.0 ליטר איננה משווקת יותר ובמקומה יש מנוע 1.6 מוגדש (מהמיני קופר S).

 

אם ברישיון כתוב 110 כוחות סוס, סביר להניח שמדובר בדגם לפני מתיחת הפנים מאחר והמנוע החדש מפיק 120 כוחות סוס ולא 110.

פורסם
סכין המנתחים של מהנדסי היצרנית לא פסחה על יחידת הכוח של ה-C4 ומעתה, לראשונה עבור סיטרואן, ניתן יהיה לקבל את צמד מנועי ה-1.6 ליטרים אשר פותחו יחד עם ב.מ.וו (וכבר משרתים את פיז'ו). אלה, מחליפים את מנוע ה-1.6 ליטר הנוכחי (110 כ''ס) ומציעים 120 כ''ס לדגם האטמוספרי ו-150 כ''ס לדגם המוגדש.

 

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-339,719-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-C4-%D7%9E%D7%A8%D7%A2%D7%A0%D7%A0%D7%AA-%D7%90%D7%AA-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%94.aspx

 

אלה העובדות, קשה להתווכח איתן :)

פורסם

עובדות, בהקשר של המקור ממנו ציטטת, הן עניין גמיש הנתון לשינויים.

עם זאת, ככל הידוע לי אכן מדובר במנוע החדש, אבל יש להקפיד ולבדוק.

פורסם

הc4 לאחר מתיחת פנים בגירסת ליסינג אכן משווקת עם המנוע עם 110כ"ס שהיה בדגם הקודם התיבה קיבלה תוכנה חדשה ויש שינויים גם במתלים הגה וכו.

פורסם
עובדות, בהקשר של המקור ממנו ציטטת, הן עניין גמיש הנתון לשינויים.

עם זאת, ככל הידוע לי אכן מדובר במנוע החדש, אבל יש להקפיד ולבדוק.

 

כעובד באתר מתחרה, אני מבטיח לך שאין אף אחד שמסכים איתך יותר :) עם זאת, את הנתונים האלה בד"כ מקבלים מהודעה מסודרת לעיתונות וכאן, גם בהסתמך על המקור, קצת קשה לטעות.

 

הc4 לאחר מתיחת פנים בגירסת ליסינג אכן משווקת עם המנוע עם 110כ"ס שהיה בדגם הקודם התיבה קיבלה תוכנה חדשה ויש שינויים גם במתלים הגה וכו.

 

לא שמעתי על דבר כזה. מחיר הדגם הבסיסי שמגיע עם המנוע החדש הוא בגבולות קבוצה שתיים לחישוב שווי ערך שימוש - אז אלא אם כן חברות הליסינג שוב מוכרות גרסה "מוזלת", אני לא חושב שזה קורה. נשמע לי לא הגיוני שהמנועים מהדור הקודם מסוגלים להתאכלס בלי קושי בדגם החדש.

פורסם

זה לא שאני מרגיש חוסר כוח במנוע..

פשוט אני מרגיש שאין שום סיכוי שזהו מנוע מוגדש..

מה שכן אני יודע בוודאות זה הדגם לאחר מתיחת הפנים.. לגבי המנוע אין לי מושג עם זה המנוע החדש או הקודם

פורסם
זה לא שאני מרגיש חוסר כוח במנוע..

פשוט אני מרגיש שאין שום סיכוי שזהו מנוע מוגדש..

מה שכן אני יודע בוודאות זה הדגם לאחר מתיחת הפנים.. לגבי המנוע אין לי מושג עם זה המנוע החדש או הקודם

 

בכל מקרה זה לא המנוע המוגדש, כמו שציינתי יש שתי גרסאות של אותו המנוע - אחד מוגדשת ואחת לא. ברור שהגרסה הבסיסית היא לא מוגדשת.

פורסם
כעובד באתר מתחרה, אני מבטיח לך שאין אף אחד שמסכים איתך יותר :)

 

לא חושב שאהרנוביץ נרשם בשם בדוי ל-CF. :idea:

 

אסף, אם הרכב ברשותך, רשום את דגם המנוע ונפחו (רשום ברשיון).

×
×
  • תוכן חדש...