Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה מנוע יש ב-C4 ליסינג מודל 2008?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הנפח של המנוע החדש הוא 1598 סמ"ק, אז בדוק את העיניין. יתכן שההשערה של פיזו תתברר כנכונה...

רק תיקון..את ההשערות אני משאיר לפורום אחר.פה זה מתוך מידע.

פורסם

העובדות שלי מגיעות הישר מהיבואן, ואני נמצא איתו ועם אחרים בקשר תמידי במסגרת עבודתי. היבואן לא בחר לשתף אותנו באינפורמציה הזאת.

פורסם

חיפשתי ברישיון ולא מצאתי שום דבר על מנוע

נפח 1587

שלא יהיו ספקות הצורה היא לאחר מתיחת הפנים.. מכסה מנוע שונה טיפה... הטורים עברו למרכז לוח הבקרה..

השאלה האם המנוע הוא אותו מנוע.

פורסם
חיפשתי ברישיון ולא מצאתי שום דבר על מנוע

נפח 1587

שלא יהיו ספקות הצורה היא לאחר מתיחת הפנים.. מכסה מנוע שונה טיפה... הטורים עברו למרכז לוח הבקרה..

השאלה האם המנוע הוא אותו מנוע.

ברשיון הרכב רשום הספק בכ"ס,כמה רשום?תסתכל טוב תראה שרשום כמו שאמרתי 110כ"ס שזה המנוע הקודם.במנוע 1.6 החדש יש120כ"ס מנפח של1598.

×
×
  • תוכן חדש...