Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לפני מספר ימים פתחתי אשכול בנושא ייעוץ ברכישת רכב, ההחלטות שלי היו לבינתיים לבדוק את הסוויפט וה-207 (ולמה למה למה המוכרים של פיג'ו לא רוצים למכור, קשה לקבוע נסיעת מבחן).

 

מה שהפחיד אותי בפיג'ו היא התיבה הרובוטית שלה (אם אני לא טועה, היא עם מצמד יחיד), האם למישהו יש נסיון איתה?

הבנתי שזה הכי קרוב שיש לידני... (שיש לי מה205...).

האם היא אמינה/נוחה לא קופצנית/בעייתית (כמו היאריס)?

 

תודה מראש.

רועי

פורסם

עדיף להוסיף עוד כמה לירות ולקנות את ה 1.6 עם התיבה האוטומטיות הרגילה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עדיף להוריד כמה דולרים ולקנות רכב אחר :lol:

ה207 מאוד כבדה והגיר הזה ממש לא עוזר לה.

הגיר הזה לא דומה לגיר של טויוטה, הפעולה שלו יחסית חלקה, אבל לעולם אין לדעת מתי היא תבוא!

אתה משייט על 90 ברגוע ופתאום הורדת הילוך.

אתה רוצה"לפתוח" ברמזור, אבל הגיר חושב אחרת.

והרעש, אוי הברוך כמה רעש. :roll:

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
והרעש, אוי הברוך כמה רעש. :roll:

 

בהחלט, ה 207 לא שקטה.

האמת שהרכב ניראה מעולה, גם מבפנים לדעתי, אבל מתחת למתכת הוא לא משהו ולדעתי יש אופציות טובות יותר.

פורסם

ל 207 בידוד רעשים טוב, מנוע ה 1.6 רועש מטיבעו עקב מערכת תזמון פתיחת שסתומים ומערכת נוספת לכיוון גובה פתיחת השסתומים, מה שהופך את המנוע לקצת יותר רועש מהמקובל. עדיין מדובר במכונית טובה ועם מנוע 1.6 היא מרגישה מאוד קלילה (וזה גם בא לידי ביטוי בצריכת דלק טובה למדי).

אם מדברים על מנוע ה 1.4 16V עם 90 כ"ס אזי מדובר ביחידת כח ישנה יחסית שכבר אינה תואמת לגודל הרכב (לדעתי) אך עם גיר רגיל (או רובוטי) יש הטוענים שהיא "בסדר".

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ל 207 בידוד רעשים טוב, מנוע ה 1.6 רועש מטיבעו עקב מערכת תזמון פתיחת שסתומים ומערכת נוספת לכיוון גובה פתיחת השסתומים, מה שהופך את המנוע לקצת יותר רועש מהמקובל. עדיין מדובר במכונית טובה ועם מנוע 1.6 היא מרגישה מאוד קלילה (וזה גם בא לידי ביטוי בצריכת דלק טובה למדי).

אם מדברים על מנוע ה 1.4 16V עם 90 כ"ס אזי מדובר ביחידת כח ישנה יחסית שכבר אינה תואמת לגודל הרכב (לדעתי) אך עם גיר רגיל (או רובוטי) יש הטוענים שהיא "בסדר".

 

איציק

 

:shock:

אנחנו כנראה לא מדברים על אותה מכונית.

ה207 שאני נהגתי עליה, קלילה כמו המשתתפים בלרדת בגדול בתחילת העונה.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
ל 207 בידוד רעשים טוב, מנוע ה 1.6 רועש מטיבעו עקב מערכת תזמון פתיחת שסתומים ומערכת נוספת לכיוון גובה פתיחת השסתומים, מה שהופך את המנוע לקצת יותר רועש מהמקובל. עדיין מדובר במכונית טובה ועם מנוע 1.6 היא מרגישה מאוד קלילה (וזה גם בא לידי ביטוי בצריכת דלק טובה למדי).

 

יכול להיות שפשוט אני התרגלתי ליותר מדי.

אבל ה 207 ממש לא מרגישה קלילה וצריכת דלק טובה זה בדיוק ההפך ממנה.

פורסם

טוב,

בדקתי את ה207 היום תיבה רובוטית (טרנדי, מה שהיה עדיין איכשהו במסגרת התקציב).

התיבה הרובוטית הזאת זה פשוט זוועת עולם.

הנסיעת מבחן היתה יחסית קצרה, המושבים נוחים מאוד, תנוחת הישיבה טובה מאוד, ההגה אם כי קצת קליל ולא ממש מגיב (נותן משוב...), עדיין טוב מאוד.

אבל... האוטו, 90 כ"ס, לא ממש מגיב טוב, כנראה בגלל התיבה שלו, אולי ההספק של ה1.4 הזה לא מספיק חזק.

הוא נוסע טוב, אין ספק, יש לו הרגשה טובה על הכביש.

התיבה הרובוטית שלו, 2TRONIC, קטסטרופה, מי לימד את הרובוט המפ** הזה להחליף הילוכים!?

למה הוא זורק את הגז (מרגישים את התאוצה השלילית טוב מאוד, לא כיף), מחליף הילוך,ועד שהוא מגיב מחדש עוברת מעט יותר משניה?!!

למה לעזאזל אני צריך להדרדר אחורה בעליה?! או להיות עם רגליים מאוד זריזות וללחוץ על הגז מהר או להשתמש בבלם היד...

בקיצור, לדעתי לפחות התיבה הזאת, היא לא לכאן ולא לכאן, מי שרוצה ידנית - זה לא בשבילו... גם התפעול הידני קצת מעצבן, אין את ההרגשה האמיתית של העברת הילוך (וגם פה, יש את הקטע - אם כי קצת יותר טוב של ניתוק הגז).

מי שרוצה אוטומט - שילך על אוטומט מלא... זה לא בשבילו.

אז בשביל מי זה? אני באמת לא יודע... אבל חבל חבל חבל, כי אם היתה גירסא ידנית - זאת דווקא היתה יכולה להיות הצלחה, כי האוטו אחלה, רק התיבה הורסת אותו.

פורסם

roikatz

אני אנסה לענות לך באופן כללי לגבי תיבה רובוטית (לא מכיר את התיבה של 207).

תיבה רובוטית תוכננה לקהל יד אירופי, איפה שיש העדפה לגיר ידני. ובהתנהגותה היא מזכירה את אותו גיר. אם תנסה לנהוג כמו ברכב אוטומטי, תקבל תוצא שאתה קיבלת. יתרונה - חסכון בדלק. חסרונה - צריך לדעת להשתמש בה.

יש לי סיוויק עם תיבה רובוטית של הונדה - I-SHIFT. בנסיעת מבחן הרגשתי בדיוק כמוך. אז עברתי למצב ידני, ובזה נפתרו הבעיות.

אבל היום אני נוהג רוב הזמן במצב האוטומט. בנסיעות יום-יומיות אתה תשב לידי ולא תרגיש את ההבדל מאוטומטי רגיל. תרצה נהיגה "ספורטיבית"? תעבור לידני :-)

לקח לי יום אחד ללמוד אותה, אבל יש לי הרבה שנים של ניסיון עם גיר ידני.

למה לעזאזל אני צריך להדרדר אחורה בעליה?! או להיות עם רגליים מאוד זריזות וללחוץ על הגז מהר או להשתמש בבלם היד...

זה נקרא "זינוק בעליה". פעם זה היה חובה בכול טסט :-)

פורסם

אני יודע לעשות זינוק בעליה, אני עושה את זה באופן יומיומי, יש לי ידני... אבל שם אין את זה... אין אפשרות לעשות זינוק בעליה.

אין לי בעיה עם ידני, להפך זה הרבה יותר טוב.

תיבה רובוטית - לפחות זאת אצל פיג'ו, העבירה הילוכים כמו נהג לא מיומן, ההשהייה, חוסר המעבר החלק בין הילוך להילוך גם במצב ידני, הביאו אותי לחשוב - למה לעזאזל להתחכם... שימו ידני - וזהו!

זה באמת לא מתאים למי שיש ידני, ורוצה ידני... אלא רוצה את כל ה"נוחות" שבאוטומט ולהרגיש שמישהו מעביר לך הילוך אבל באופן לא נעים... בלי "דוושות מתחלפות" בלי כלום.

אני מעביר הילוכים הרבה יותר נעים מהתיבה הספציפית הזאת.

 

יכול להיות שהדור הבא של התיבות הרובוטיות יהיה טוב יותר.

אבל זה פשוט "לא זה".

פורסם

אני אוהב גיר ידני, אבל יש לי בעיה אחד - אני גר בת"א. אם אתה יודע, מה זה לעשות חמישים דקות/שעה בפקק באיילון, אתה בטח מבין. זה היתרון של רובוט. ותאמין לי, אם אתה יודע להשתמש בו, לא תרגיש שום הבדל מאוטומט (אני מתכוון לגיר של הונדה). יש פטנט מאוד פשוט. רוצה לעלות הילוך? תעזוב טיפ-טיפה את הגז, בדיוק כמו בידני. רוצה לעקוב משאית בעליה? תשתמש בשתי אצבעות ותוריד הילוך ידני. תמורת זה תקבל צריכת דלק יותר קטנה (אפילו מגיר ידני) ושליטה על הרכב יותר טובה מאוטומט.

×
×
  • תוכן חדש...