Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עובד בת"א ... גר בכפר סבא.

כן אני מכיר פקקים, ועם ידני.

זה לא כזה נורא כמו שעשו מזה.

 

הבנתי שזה "כמו ידני" (אבל זה לא...), הבנתי שאפשר להתרגל (אבל למה? תיבה ידנית רגילה היא מספיק טובה...)

רק תסביר דבר אחד... איך אתה עושה זינוק בעליה?

פורסם

האם שקלת כבר את סקודה פאביה? היא מגיעה עם גיר שישה הילוכים טיפטרוניק מצויין ובכלל, רכישה מוצלחת (ואמינה!) יותר מה-207.

 

הבעיה של ה-207 שבגרסת ה-1.6 היא יקרה מדי ועדיין מגיעה עם ה-AL4 הנוראית. חבל מאוד שאין לנו כאן את גרסאות הדיזל המצויינות שלה.

פורסם
האם שקלת כבר את סקודה פאביה? היא מגיעה עם גיר שישה הילוכים טיפטרוניק מצויין ובכלל, רכישה מוצלחת (ואמינה!) יותר מה-207.

 

הבעיה של ה-207 שבגרסת ה-1.6 היא יקרה מדי ועדיין מגיעה עם ה-AL4 הנוראית. חבל מאוד שאין לנו כאן את גרסאות הדיזל המצויינות שלה.

ה207 והפאביה משווקות כשנה וחצי בישראל וכבר יש לך נתונים לגבי מדד התקלות ברכבים האלה?!!ה207 רכב אמין מאד דווקא בפאביה כתבו בפורום על בעיות איכות וחוסר שביעות רצון.לגבי הal4 היו לי 3 רכבים והרבה מאד ק"מ עם התיבה הזאת ללא שום בעיות או טענות.

פורסם

לא, אבל יש לי מדד לאמינות של סקודה כיצרן. http://www.autoebid.com/autoenews/newsAEBSingle.php?artID=400

 

בהסתמך על כך, אני חושב שאפשר להגיד באופן די מבוסס שהפאביה תהיה אמינה יותר. באשר ל-AL4, היתה בבעלותינו 307 דור ראשון מליסינג, והתיבה הזאת היתה אסון לאורך כל 3 השנים, וקילקלה מכונית מצויינת ונוחה מאוד. מבחינת אמינות, אגב, היא היתה אחד הדברים היחידים שהתקלקלו במכונית לאורך 3 השנים שהיתה איתנו. אין לי שום דבר נגד פיג'ו ועדיין יש לנו אחת כזאת בבית יחד עם סקודה רומסטר.

פורסם

מחר אני אקבע נסיעת מבחן לסקודה פאביה ידנית.

רציתי היום, ובגלל עומס עבודה שכחתי.

 

איך צ'מפיון מוטורס מבחינת שירות? אמינות? עלות חלפים?

 

אני יודע ש207 היא אמינה, היא כבר מספר שנים באירופה (אמנם דיזל ידנית...), אבל אני לא אקנה אותה.

אני לא אקנה צרפתיות - לפחות עד אשר יחזירו להן את התיבה הידנית להן הן נולדו.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
מחר אני אקבע נסיעת מבחן לסקודה פאביה ידנית.

רציתי היום, ובגלל עומס עבודה שכחתי.

 

איך צ'מפיון מוטורס מבחינת שירות? אמינות? עלות חלפים?

 

אני יודע ש207 היא אמינה, היא כבר מספר שנים באירופה (אמנם דיזל ידנית...), אבל אני לא אקנה אותה.

אני לא אקנה צרפתיות - לפחות עד אשר יחזירו להן את התיבה הידנית להן הן נולדו.

 

מבחינת טיפולים, צ'מפיון יקרנים, מדובר בשחיטה לאור יום, אבל הרכבים שלהם בסדר גמור.

פורסם
הבנתי שזה "כמו ידני" (אבל זה לא...), הבנתי שאפשר להתרגל (אבל למה? תיבה ידנית רגילה היא מספיק טובה...)

רק תסביר דבר אחד... איך אתה עושה זינוק בעליה?

תזנק עם הבלם יד.

Daihatsu Charade 1.5i Classic

♦♦♦○○○♦♦♦○○○○○♦♦♦○○○♦♦♦

×
×
  • תוכן חדש...