Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מצאתי רובר 216 שמורה שאני רוצה לקנות ויש כמה שאלות בנוגע לטיפולים שיעלו לי לעשות:

1. החלפת מצמד, כמה עולה מצמד מקורי ולא מקורי וכמה בערך עולה העבודה?

2. כמה עולה בערך טיפול טיימינג כולל משאבת מים ומחזירי שמן?

3. האם מומלץ להישתמש בשמן מנוע אמריקאי?

פורסם

אני מחזיק גם כן ברובר 216 אוטומט

1- מצמד מקורי עולה כ1200 ש"ח + 500 ש"ח פירוק והרכבה של הגיר + כ200 ש"ח שמן גיר

2- בסביבות ה1800 ש"ח טיפול מלא

3- 10W40 חצי סינטטי עדיפות לחברה טובה shell וכו..

 

כל המחירים אלו מחירים במורשה רובר (לא בדקתי מחירים בטלפון פשוט יצא לי לעשות בדיוק את אותם הטיפולים)

אם ידך קצרה בכסף תשתדל לא לחסוך בחלפים זולים (סינים) מקסימום בצע את הטיפול במוסך דרך ולא במורשה

תעמוד על חלפים מקוריים.

ואם אתה ממש קצר בכסף עדיף לא לקנות רובר,רובר אוהבת אותך ואתה צריך לאהוב אותה ולאהוב זה כסף והשקעה

בהצלחה

פורסם
אני מחזיק גם כן ברובר 216 אוטומט

1- מצמד מקורי עולה כ1200 ש"ח + 500 ש"ח פירוק והרכבה של הגיר + כ200 ש"ח שמן גיר

2- בסביבות ה1800 ש"ח טיפול מלא

3- 10W40 חצי סינטטי עדיפות לחברה טובה shell וכו..

 

כל המחירים אלו מחירים במורשה רובר (לא בדקתי מחירים בטלפון פשוט יצא לי לעשות בדיוק את אותם הטיפולים)

אם ידך קצרה בכסף תשתדל לא לחסוך בחלפים זולים (סינים) מקסימום בצע את הטיפול במוסך דרך ולא במורשה

תעמוד על חלפים מקוריים.

ואם אתה ממש קצר בכסף עדיף לא לקנות רובר,רובר אוהבת אותך ואתה צריך לאהוב אותה ולאהוב זה כסף והשקעה

בהצלחה

תודה רבה אחי, המחירים לא כלכך גבוהים בתחלס אם מדובר בחלפים מקוריים.

פורסם
אני לא יודעה אים זה מנועה רובר או הונדה,אבל בכל מיקרה אים זה מנועה רובר עדיף שהשמן יהיה סנטטי מלא 40\5 .

ממש ממש לא מה שממומלץ לרכב הזה הוא 10W40 וזה לא ניתן לויכוח ברכב הזה. מניסיון של שנתיים אני אומר לך שה5W40 אמנם לא מזיק אך לא מתאים ויגרום ליותר צרות מתועלת.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם
ממש ממש לא מה שממומלץ לרכב הזה הוא 10W40 וזה לא ניתן לויכוח ברכב הזה. מניסיון של שנתיים אני אומר לך שה5W40 אמנם לא מזיק אך לא מתאים ויגרום ליותר צרות מתועלת.

אז אם 10W/40 לא מומלץ וה-5W/40 לא מתאים איזה שמן כן מתאים, דרך הגב הרכב מודל 99 עם מנוע של רובר.

פורסם
אז אם 10W/40 לא מומלץ וה-5W/40 לא מתאים איזה שמן כן מתאים, דרך הגב הרכב מודל 99 עם מנוע של רובר.

 

מומלץ ביותר שמן 10W40 כמו שאמרתי קודם. תשמור על הרכב בצע טיפולים בזמן ואין סיבה שהמנוע "ירעיש"

אל תשכח שהרכב כבר 10 שנים על הכביש יש בלאי חלקים ובלאי כללי אל תצפה לקבל רכב שלא יכנס לפחות פעם בחצי שנה למוסך

לסופו של עניין אני נוסע עם 10W40 ללא שום בעיה,מוסך רובר עצמו ממליץ על צמיגות זאת ובספר הרכב שברשותי מומלצת צמיגות זאת ככה שכדי להיות בראש שקט תמלא מה שדרוש ממך בספר רכב.

פורסם
בזמנו ב200 שלי השתמשתי ב5/40 והמנוע הרעיש פחות ונשמר מצויין, גם ב400 שלי אני משתמש ב5/40 וב600 עברתי ל5/30.

 

כן אתה צודק מרעיש פחות אבל מה לעשות שהמנועים כבר לא חדשים והצמיגות של ה5W40 יכולה לגרום לבעיות עכשיו, חבל שיהיו נזילות שמן בגלל זה.

שמן 10W40 זה השמן האידיאלי בשביל הרכב הזה. תשתדל SHELL או ESSO .

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

תאמין לי שהמנוע שלי רחוק מלהיות מוזנח, זה פשוט הגיל ואין מה לעשות.

מה שכן מנוע 1.8VVC עם גיר ידני מחכה לזה שימות :D

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

×
×
  • תוכן חדש...