Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיקח בחשבון ששמות ארוכים מידי לפעמים יוצרים בעיה .

לי יש מה שנקרא שם שני .

אם ננפיץ רגע שמות , אז זה אומיהו יחזקל לוי .

אומיהו שם פרטי , יחזקל שם פרטי שני (על שם סבא ) ולוי שם משפחה , אצלי כולם ביחד הם 14 אותיות + 2 רווחים .

לא בכל מקום הכל נכנס ,לכן יש מכתבים שמגיעים עם חלק מהשם , וזה יוצר בילבולים בלא מעט מיקרים .

(מה גם שאצלי שלושתם מקובלים כשמות פרטיים , פקידים פונים אלי בכל השמות ...).

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השם המלא שלי הוא בסה"כ 20 תוים ו5 רווחים והכל נכנס בת"ז וברישיון

בכרטיסים פחות רשמיים כמו כ"א, קופ"ח ואד"י, אני מופיע רק כ"שביט בר כוכבא"

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

תגיד לחבר שלך שאולי במקום להוסיף אפשר לשנות "לעברת".

 

לפי דעתי זה שהשם משפחה נשאר מוחבא בסוגריים איפשהוא זה לא נחשב לשמור עליו.

 

אבל אם השם משפחה שלו זה מורשיאוולי והוא משנה למור אז הוא בעצם שומר על השם משפחה שלו, ורק מתאים אותו למיקום.

 

ואם קוראים לו מיכאל אז בכלל הוא הרוויח. :wink:

פורסם
ההורים שלי, ואחריהם אני שינינו את שם המשפחה ואני את השם הפרטי שלי כשהגענו ארצה.

 

תן לי לנחש: השם הפרטי שלך היה ויטאלי, עם א' באמצע? :-)

 

רוב הסיכויים שהוא בוכרי ולא רוסי,רק לידע כללי.

 

דניאלוב זה קווקאזי, לא בוכרי. בוא לא נייעץ על דברים שאנחנו לא מבינים בהם.

 

אני שוקל לשנות את שם המשפחה (האמיתי הוא לא פרנקוס, לידיעתכם)

 

ברור, האמיתי זה גווארה.

פורסם
השם המלא שלי הוא בסה"כ 20 תוים ו5 רווחים והכל נכנס בת"ז וברישיון

בכרטיסים פחות רשמיים כמו כ"א, קופ"ח ואד"י, אני מופיע רק כ"שביט בר כוכבא"

אצלי בגלל שהשם השני בא באמצע בדברים לא רשמיים שם המשפחה לעיתים נדחק ונחצה .

בתעודות רשמיות אין לי בעיה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אפשר כל 7 שנים, לא באופן חד פעמי.

אחותי שינתה פעמיים.

איך זה נוגד את

"השינוי הוא חד פעמי ל 7 השנים הקרובות." שכתבתי ?

שיניתה היום, אתה תקוע איתו ל 7 שנים, עוד 7 שנים תשנה שוב, אחרי 14 תשנה פעם שלישית

אני לא כתבתי בשום מקום "פעם אחת כל החיים" עובדה שיש נשים נשואות פעם שלישית גם, עם שם משפחה רביעי כבר ברפרטואר.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ.

אני מעוניין להוסיף שם, כשם אמצעי.

איך זה עובד? ניגשים למשרד הפנים, מוסרים להם את השם החדש וזהו? מחכים לת.ז חדשה בדואר?

כל העמוד הראשון בגוגל מפנה לאתרי "שאל את הרב" למיניהם.

אצלי כולם ביחד הם 14 אותיות + 2 רווחים

אצלי זה ייצא 13+ שני רווחים...

השאלה היא היכן זה עלול להפריע. דיברת על מכתבים שמגיעים. מכתבים כמו חשבונות למינהם/ צווי מילואים? מה עוד יש?

מכתבים רשמיים של המדינה מקבלים את הפרטים ממשרד הפנים, הבעיה היא מספר התווים? (מעניין אם גם להם יש מינימום 5 תווים :wink:)

תודה!

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

מנסיון של אשתי - עניין של טופס אחד וחסל. אבל זה היה לפני הרבה שנים.

ד"א - שינוי שם המשפחה של אשה כתוצאה מניזואין אינו נחשב במניין שינויי השם למשך 7 שנים. לעומת זאת - אם היא רוצה לשלב את שם משפחה של הבעל וגם את שם משפחתה הקודם זה נחשב שינוי שם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כנ"ל, מניסיון של אשתי.

 

בנוגע לאופן שבו השם שלך יירשם בפועל - ובכן, זה תלוי בפקיד/ה בכל אחד ואחד מהמקומות.

יש מקומות שיחליפו את השם בקלות ובאופן מיידי, יש מקומות שבהם תצטרך

להתרוצץ שוב ושוב עד שיסכימו לקרוא לך בשם החדש.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תודה על התגובות אבל אתם נתתם דוגמא של אישה שמוסיפה שם משפחה לאחר נישואיה- דבר נורמלי וטריוויאלי.

האם יש כאן מישהו שהוסיף לעצמו שם פרטי שני/ אמצעי?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לא הוספתי שם אולם אני נושא שם פרטי שני מאז שהורי רשמו אותי במרשם התושבים. אין בעיה מבחינת מספר התוים כיון שהדרך כלל יש הקצאת שדות נפרדים לשם הפרטי ולשם המשפחה - וכיון שהשם הפרטי הראשון שלי וגם שם המשפחה הם בני 4 אותיות כל אחד אין קושי בהצגתם, אבל במקום שבו שדה השם הפרטי קצר (אצלי מדובר ב-11 תווים, כולל רווח) השם השני נקטע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תודה על התגובות אבל אתם נתתם דוגמא של אישה שמוסיפה שם משפחה לאחר נישואיה- דבר נורמלי וטריוויאלי.

האם יש כאן מישהו שהוסיף לעצמו שם פרטי שני/ אמצעי?

זה היה לפני הנישואין. נוסף שם פרטי שני.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...