Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

- במידה ומי שקורא את זה מכיר את הענין הוא מוזמן לדלג -

 

אני עד היום שילמתי 109 שקל לחודש על ADSL לבזק

ועוד 79 שקל לחודש ל012.

 

לאחר בירור קל וקריאה של שרשור ההתחברות של קובי (K&N) עשיתי 2 טלפונים,

אחד לספק האינטרנט שלי ואחד לבזק.

 

האיום לשתיהן היה זהה : "או שתוזילו לי את עלות הגלישה או שאני עובר למתחרים שלכם"

 

התוצאה :

בזק - 95 ש"ח לחודש במקום 109 (אבל המהירות עלתה מ750K ל1.5M)

וקווי זהב ירדו מ79 (ל750K) ל-65 שקל בחודש עבור 1.5M.

 

 

בקיצור

 

 

חבל על הכסף שלכם...

 

רון.

-מהר, לפני שיגמר...-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אני התקשרתי ל012 ואיימתי עליהם והם אמרו לי ללכת למתחרים :(

זה כנראה אודות כמות הפס שאני גומר להם TEE HEEE :twisted:

8)
פורסם

מחירי שוק.

 

זה זהה גם בכבלים, גם במנוי לעיתון, גם בביטוח רכב בחברות הישירות וכו'.

 

אחרי שאתה מודיע שאתה מתנתק/מפסיק שרות - מתקשר אליך מישהו מ"מדור שימור לקוחות" ויאללה - עושים שוק...

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

להגיד לבזק שאתה עובר למתחרים שלהם? אם היה מתחרים לבזק לא היה צריך להודיע להם שאתה עובר כי במילא המחירים היו מוזלים יותר בגלל תחרות שוק.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
להגיד לבזק שאתה עובר למתחרים שלהם? אם היה מתחרים לבזק לא היה צריך להודיע להם שאתה עובר כי במילא המחירים היו מוזלים יותר בגלל תחרות שוק.

 

cable

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם

מכיר את התופעה מקרוב,גם לי הציעו כשרציתי לעבור מהכבלים...למזלי הייתי נחוש בדעתי ולא נשארתי עם הדרעק בשם אינטרנט זהב,לעומת זאת בזק בינלאומי הציעו חבילה משכנעת ב ADSL שהייתה זולה יותר וגם קיבלתי 1.5 במקום ה750K שהיה לי קודם.

למרות שבמבט לאחור 1.5 לא כ"כ שימושי למי שלא מוריד ממקומות בעלי רוחב פס של מיקרוסופט לדוגמא.

פורסם

עוזי אין קשר כמה אתה מבזבז אני גם מוריד מלא משחקים וכו'...

ואני משלם 58 שקל לחודש ל012

הורדתי אותם מ99 שקל

הפרש של 41 שקל!! :mad:

 

החבילה היא 750 K

×
×
  • תוכן חדש...