Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תלוי איזה 307 מול איזה C5.

C5 עד המתיחת פנים נוסעת על חתך צמיגים שונה מ 307 (אני מדבר רק על ה 2000 סמ"ק).

307 גם כבד, הצמיג שלו רחב יותר משל ה C5 וזזה מורגש (מרגיש קצת עצל ביציאה מרמזור אדום).

ההבדלים לא גדולים. נסעתי בשניהם, ולא מזמן קניתי שוב 307, השיקול, מכאניקה יותר פשוטה, (למרות שגם ב C5 היא לא מסובכת , אבל פחות צינורות , פחות נזילות , פחות הוצאות).

אבל משלמים בנוחות. זה מורגש מאד. ה 307 נוחה, וה C5 מפנקת כמעט כמו הקסנטיה שהייתה לך. הקסנטיה בנוסף להיותה נוחה בטירוף, גם זריזה.

השיקול שלי היה בסוף כזה, ה 307 זה רכב שני ליפנומטית של אשתי מהעבודה. ובגלל שאני נוסע עליו כל יום חצי שעה הלוך , חצי שעה חזור (בית - עבודה) על כביש מהיר, לא ממש הפרע לי.

אם אתה נוסע עשרות / מאות ק"מ ביום בכבישי הצפון, ומבלה שעות ברכב,אתה מן הסתם תשקול אחרת.

 

כבעל 307 2.0 XS, שזה הדגם המפואר אני יכול להגיד לך שאין מה לבקש יותר מהאוטו הוא פשוט נוח ומרווח , וכוח ממש לא חסר. יש לי צמיגים רחבים (סטנדרט בדגם) והאוטו מזנק מהמקום כאילו הוא אופנוע.

פורסם
נסה למצוא 307 מנוע 2.0 קופה כמו שלי, הרכב בין הנוחים , יושב על הפלטפורמה של ה407
307 ו 407 לא חולקות פלטפורמה.

ה- 307 ו ה- C4 חולקות פלטפורמה שנקראת PF2. ה- 407 חולקת עם C5 פלטפורמה שנקראת PF3.

פורסם

אגב, דגם XS לא נחשב למפואר ביותר, אלה ל"חצי" ספורטיבי, צביעה מלאה של הפלסטיקה החיצונית וג'נטים גדולים - ללא קשר למנוע.

XT זה הדגם המפואר - מתבטא בבד שונה במושבים, ידיות אישיות לנהג ולנוסע, מראות איפור עם תאורה מגירות מתחת למושבים, ג'נטים מגנזיום (גודל צמיג תלוי בנפח במנוע), פלסטיקה בגימור דמוי עץ (מכוניות כהות קיבלו דשבורד בהיר - אני חושב שגם ב-XS).

 

אלעד

 

נ.ב

אם מישהו מוכן לשלם מחירון, שיבוא וייקח את שלי.

2.0 עם 55,000 ק"מ.

פרטים בפרטי.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...