Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר כאסח?

הוא דיבר איתם והם אמרו לו שיבדקו ויחזרו אליו. אם לא יהיה להם את מה שהוא רוצה אני בטוח שהם יחזירו לו את הכסף.

לא צריך ישר לתקוף.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אז כוונתכם שאם לא יהיה את המוצר שביקשתי ישלחו שליח שיאסוף את זה.?

ואז הם ישלחו לי מכתב של ביטול עיסקה

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם

חברה, אנחנו גרים במדינת ישראל.

 

איזה יחזירו את הכסף?

איזה ישלחו שליח?

 

save me save me, I'm a tree

 

ליב דה פאמילי, עאלק:lol:

 

פשוט תנסה להחליף את הסאב הזה לP2 עם תצורה של סליל אחד.

 

אם לא, תיקח סאב אחר או שתנסה להגיע איתם להוזלה במחיר על מונובלוק שיכול לעבוד ב2 אוהם, לפחות תהיה לך קניה משתלמת על מגבר, שיתנו לך במחיר קרוב לעלות - השקעה משתלמת.

 

כמובן - אם זה לא פתרון שאתה מסוגל להרשות לעצמך והחזר כספי היא הברירה היחידה - אתה צריך להתעקש מול העסק שממנו רכשת את הסאב, אבל לצערי, בארצנו - מצב כזה לא שרוי במציאות וורודה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם אין להם כרגע את הסאב שצריך אז תגיד להם שיזמינו לך אם יבקשו תוספת תשלום אתה יודע בדיוק מה להגיד להם

ואם יגידו שלא יכולים להזמין תידרוש תכסף וכמו שאמרו כבר תיתעקש על זה

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

רגע אחד, עצור סוסים!

 

צביקה - אתה תצטרך להביא את הציטוט האמיתי :lol:

 

אבל יש משפט שפחות או יותר אומר שאלוהים נתן לך שתי עיניים ופה אחד, בגלל זה אתה צריך לקרוא פעמיים לפני שאתה מדבר (כותב במקרה הזה).

 

יש את אותו המשפט גם כלפי אזניים כמובן.

 

אני קורא את הת'רד הזה ויש דבר אחד שלא נאמר כאן על ידך בכלל -

 

אני מבין שמדובר בחנות אינטרנטית - אתה טוען שהזמנת P2 עם סליל יחיד של 4 אוהם, האם כך הוצג המוצר באתר החנות?

 

או שלא שמת לב ובטעות הזמנת סאב עם שני סלילים והדגם הופיע כפי שהוא היה כתוב באתר?

 

כי אם הסאב מראש הופיע באתר כסאב עם סליל יחיד - הרי שהטעו אותך.

 

אבל אם זה לא המקרה - אין שום סיבה שעסק יפצה אותך על טעות בהזמנה חוץ מרצון טוב לרצות לקוח.

 

מהו המקרה?

 

האם אתה יכול להוכיח שהטעו אותך? (רצוי שתצלם את הדף של האתר לפני שהם משנים את הטעות).

 

אם אתה מציג טענה - תציג את העובדות, לא את מה שאתה מתלונן עליו.

 

ודרך אגב אני לא תוקף אותך - אני מנסה לעזור לך.

 

אז, תקרא פעמיים את מה שכתבתי לפני שאתה מגיב...

 

(ושמתי לב שהתצורה הרצויה היא שני סלילים של 2 אוהם - תתעלם מהנתונים הטכניים שרשמתי ותתייחס רק לגבי אם הטעות היא מפורשת של האתר או פירוש לא נכון שלך כלפי המוצר שהזמנת)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הבנתי אותך והנה ככה זה מופיע http://ninja-net.co.il/Product.aspx?ProductID=1327 .

אני הזמנתי את זה ובתקנון אתר רשום מוצר שאינו במלאי יהיה רשום עליו באתר .

משהו שלא היה .

והנציג אמר לי שמה שהזמנתי לא נימצא אצלהם במלאי אז הם שלחו לי יותר חזק ויותר טוב ללא חיוב נוסף.

 

הנה הנתונים שרשומים באתר

 

13-AugScreenHunter_000000002.jpg

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם

האם אני יכול לחבר בכל זאת את הסאב .?

מה יקרה למגבר הוא ישרף או שפשוט לא יתן לו עוצמה חזקה כמו שאמור להיות לו.?

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם

הרבה חברות אינטרנטיות עושות את זה.

 

הם יודעות שאין להם מוצר מסוים במלאי , אבל נותנים לך להזמין ואחר כך דוחפים לך מוצר אחר שיש להם במלאי שהם מנסים לחסל את המלאי שלו.

 

חמור מזה , שהמוכרים מנסים להאכיל אותך לוקשים בכך שנתנו לך סאב יותר טוב ויותר חזק - נתנו לך סאב שאין לך מה לעשות איתו.

אל תחבר אותו ותתעקש לקבל סאב שמתאים למגבר שהזמנת.

פורסם

הדגם הישן של רוקפורד הוא סאב SVC 4 אום של 200RMS וזה מה שמוצע בחנות

http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=4&series_id=31&family_id=10&item_id=91809&locale=en_US

AnswerID_273-C.jpg

 

מה ששלחו לך אני מאמין זהוא הדגם החדש של ה-P2 והוא DVC עם שני סלילים של 4 או 2 אום ואתה קיבלתה את ה-4 והוא סאב של 250RMS

http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=4&series_id=31&family_id=10&item_id=108279&locale=en_US&p_status=

 

אתה לא יכול לחבר את הסאב על המגבר כי המעגל הסופי של הסאב הוא 2 אום בחיבור מקבילי של 2 הסלילים

והמגבר לא עובד ב-2 אום בגישור.

לכן תצתרך להחליף את הסאב לדגם של שני סלילים של 2 אום או סליל יחיד של 4 אום

או לרכוש מונובלוק 3001 של רוקפורד ב-820 שקל עבור הסאב הקיים.

פורסם

לדעתי תוציא מהם את המונובלוק שאודיו קינג הציע לך במחיר עלות כפיצוי על הטעייה.

 

אמנם זה יוציא מהכיס שלך סכום נוסף אבל - אנחנו חיים פעם אחת, אם זה לא משהו ש"יהרוג" אותך - לא רק שזה יחזק אותך, זה גם יעשה אותך יותר מבסוט בסופו של דבר.

 

והטענה שהם סיפקו לך מוצר טוב יותר וחזק יותר ממש לא קבילה כי הם:

 

א. לא סיפקו לך את המוצר שביקשת.

ב. הטעו אותך.

ג. השאירו אותך במצב שאין לך יכולת להשתמש במוצר ללא הוצאת סכום נוסף אשר מהווה פגיעה בכלכלה שלך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

דיברתי איתם כרגע אין להם את הסאב לא הישן ולא בתצורה שאני רוצה .

והוא אמר לי שהם ישלחו שליח הוא יאסוף את הסאב .

ברגע שהם יקבלו ויראו שהכל בסדר הם שולחים לי מיכתב של ביטול עיסקה ולא מחייבים אותי דיי נחמדים הם .

נקווה שהם עומדים מאחורי המילים שלהם

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם

נחמדים ?

 

חבורה של חוצפנים.

 

אתר שמכבד את עצמו לא צריך לאשר עסקה במידה ואין ביכולתו לספק את הרכיב המדובר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

וואו - אני לא מאמין - גם שליח וגם ביטול עסקה?

 

זה כאן? בארץ???

 

:-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כרגע שאין לך סאב אתה בטח מחפש אלטרנטיבות

המגבר שלך מוציא 320RMS בגישור ב-4 אום

הייתי ממליץ לך להוסיף עוד 250 שקל ולרכוש את הסאב הנ"ל של סרווין ווגה 300RMS:

שם לב שגם הוא בא בצורה של 2 סלילים ואתה צריך את הדגם 12.2 משמע עם שני סלילים של 2 אום

כך הוא גם נימכר ברוב החנויות{אבל תוודא את זה מולם לפני}.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=12375

×
×
  • תוכן חדש...