Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שברולט אימפלה 2005 מנוע 3400 ונדלקה לי מנורה בלוח שעונים שאין לי מושג מה היא אומרת.

זה ציור של 2 חצים שהולכים אחד מול השני בתוך מסגרת של צורה כזאת כמו משושה.

מה המנורה הזאת אומרת?

פורסם

שאתה צריך להעלות תמונה כדי שנוכל "לנחש" טוב יותר.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

שלום!

 

הנורה שאתה מדבר עלייה היא:

attachment.php?attachmentid=125774&thumb=1&d=1220292364

מחשב ה-EBCM (מודול בקרת בלמים אלקטרונית) מזהה חוסר אוויר בצמיגים ע"י השוואה במהירות סיבובי הגלגלים (בדגם זה).

ברגע שיש מידע על חוסר אוויר נורת האזהרה נדלקת במרכז לוח השעונים.

בכדי לאפס את הנורה צריך לעקוב אחר ההוראות הבאות:

Using the RDS radio, if equipped

 

 

Adjust all tire pressures to the recommended kPa/psi. Refer to

Tire Inflation Pressure Specifications in Maintenance and Lubrication, or to Tire Placard in General Information.

Turn the ignition to ACC or ON, with the engine OFF.

Turn the radio OFF.

Press and hold the DISP button until SETTINGS is displayed.

Press the SEEK up or down arrows until TIRE MON is displayed.

Press the PREV or NEXT button to enter the submenu. RESET will be displayed.

Press the DISP button, A chime will sound and DONE will be displayed.

Scroll until EXIT is displayed.

Press the DISP button to exit the TPM reset mode. A chime will sound to verify exit.

Use the scan tool in order to clear the TPM DTC.

בהצלחה.

 

user_online.gifreport.gif

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

פורסם

תודה רבה אני מקווה שהבנתי מה אני צריך לעשות.

יש לי שאלה נוספת שדי מתקשרת להוראות האיפוס של המנורה הזאת-אני מתכונן להחליף את הרדיו דיסק האורגינל של הרכב ברדיו דיסק אחר ואני רואה שהרבה פעולות שקשורות למחשב הרכב מתבצעות דרך הרדיו דיסק האורגינל,ברגע שאחליף את הרדיו דיסק איך אוכל לבצע את הפעולות האלה?

פורסם

לא נראה לי שכדאי להחליף רדיו שם.

לך תדע מה עוד הוא מנהל, אתה הרי לא מתכונן לרוץ למוסך על כל מנורה שאפשר לפתור אותה על ידי הרדיו המקורי.

פורסם

לי יש שברולט אימפלה דגם LS3.8 ואני שאלתי במוסך מורשה UMI במידה ואני מחליף את הרדיו המקורי אני אצתרך להגיע למוסך והם יוכלו לאפס לי שם את התקלות האלו.

אני אישית לא כל כך רוצה להחליף רדיו כדי לא לאבד את האפשרות לשלוט עליו מכפתורי ההגה בדגם שלך נדמה לי שאין שליטה מההגה על הרדיו אז זה פחות משמעותי.

בברכה שמעון.

פורסם

כן,אין לי כפתורי הגה ככה שזה לא משמעותי אבל הרדיו הזה לא שווה אגורה ואני לא מסוגל לשמוע ככה.

אז האם אני באמת יוכל להגיע למוסך ויאפסו לי את המנורות/בעיות?

פורסם

כן לא תיהיה לך בעיה בעניין הזה המוסך יוכל לאפס לך כל תקלה ברכב.

בהצלחה בהחלפת הרדיו המקורי אשמח לדעת פרטים על ביצוע התקנה אם זה לא מסובך מדי.

בברכה שמעון.

×
×
  • תוכן חדש...