Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחר שהחלפתי צימיגים אחוריים בקדמיים יצאתי לבדוק את השיפור באחיזה

משום מה כאשר האוטו נוסע ישר, כלומר הגלגלים ישרים ההגה עקום בצורה משמעותית

לצד שמאל...

 

אם מישהו יודע מה הבעיה אני הודה לו מאוד...

 

בתודה מראש,

 

צח

205

לנצח תשאגי

פורסם

הדעת נותנת שאחד או שניהם מצמיגיך מעוותים או שחוקים על צידם באופן רציני.

בדוק את העיניין בדחיפות, זה בחיינו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

1. האם שני צמיגים אחוריים שלך היו באותה מידה? (לא, אני לא צוחק!) אם כן, האם הם מאותו דגם ובעלי בלאי זהה?

 

2. בדקת לחץ אוויר?

 

P.

פורסם
1. האם שני צמיגים אחוריים שלך היו באותה מידה? (לא, אני לא צוחק!) אם כן, האם הם מאותו דגם ובעלי בלאי זהה?

 

2. בדקת לחץ אוויר?

 

P.

 

1) כן שניהם באותה מידה ואותו דגם (MABOR STREET JET ) שניהם בני חצי שנה...

2) לחץ אויר נמדד מיד לאחר ההחלפה ...

 

 

הדעת נותנת שאחד או שניהם מצמיגיך מעוותים או שחוקים על צידם באופן רציני.

בדוק את העיניין בדחיפות, זה בחיינו.

 

עמית

 

נבדוק את זה...

 

מה עוד יכול להיות?

 

אנחנו משתגעים מזה...

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

אכן סיכוי טוב שאחד מהזרועות האחוריות עקום, מה שמביא לזוית קאמבר של הגלגל האחורי (שאמור להיות עם קאמבר 0 אם אני לא טועה).

זוית קאמבר אומר שבחצי שנה, צד אחד של הצמיג יישחק יותר מהצד השני, ועם ההרכבה בציר הקדמי, זה מביא למשיכה הצידה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אולי זה בגלל הפרונט, תבדוק את הגלגלים שהיו מקדימה, אם הם שחוקים בצורה לא שווה, יכול להיות שכיוון לא נכון של הפרונט הרס אותם וזה התקזז עם הפרונט העקום (נשמע מוזר אך יכול להיות). תבדוק גם: אם כשאתה לוחץ חזק על דוושת הגז, האוטו מושך חזק ימינה או שמאלה, משמע הקוטר של הצמיגים לא שווה כפי שנאמר קודם (צמיג אחד מצב טוב השני מצב שחוק)

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם
אכן סיכוי טוב שאחד מהזרועות האחוריות עקום, מה שמביא לזוית קאמבר של הגלגל האחורי (שאמור להיות עם קאמבר 0 אם אני לא טועה).

זוית קאמבר אומר שבחצי שנה, צד אחד של הצמיג יישחק יותר מהצד השני, ועם ההרכבה בציר הקדמי, זה מביא למשיכה הצידה.

 

אין משיכה הצידה הרכב נוסע ישר גם כשאני עוזב את ההגה

אך גלגל ההגה עצמו עקום...

205

לנצח תשאגי

פורסם

אין מצב שמישהו פשוט הוציא את ההגה? כי אם כן יכול להיות שהוא פשוט לא חשב יותר מדי כשהוא החזיר אותו..

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

×
×
  • תוכן חדש...