Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשן בקסארה 1.9TDI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו שנת 2000 ועבר 290 אלף קילומטר.

 

האוטו עבר טסט על זיהום אוויר לאחר שנכשל אחד, והמוסך המורשה טיפלו בבעיות.

 

עכשיו הבגאז' של האוטו ( חיצונית ) מלא בשחור בגלל הפליטה של האגזוז, שלפי המוסך אין מה לעשות ככה זה סולר.

 

יש דרך לפתור את בעיית הלכלוך ? זאתאומרת להרכיב על האגזוז משהו שיפנה את העשן למקום אחר?

 

או שיש דרכים אחרות לפתור את הבעיה?

פורסם
האוטו עבר טסט על זיהום אוויר לאחר שנכשל אחד, והמוסך המורשה טיפלו בבעיות.

 

עכשיו הבגאז' של האוטו ( חיצונית ) מלא בשחור בגלל הפליטה של האגזוז, שלפי המוסך אין מה לעשות ככה זה סולר.

לא מבין, אחרי שתיקנו את בעיית הזיהום האויר והרכב עבר את מבחן רישוי התחילה התופעה של התלכלכות תא המטען?

פורסם

תמיד היית הבעיה הזאת של הלכלוך, כי אין מה לעשות האוטו פולט עשן, כל אוטו במידה כזאת או אחרת,

 

והעשן הנפלט בקסארה ''נדבק'' לתא המטען.

 

אחרי רחיצת האוטו זה לא נראה לעין, אבל כשאוטו נוסע ונקי, כעבור יום-יומיים הבגאז' כולו שחור.

 

להפנות את האגזוז הצידה יכול לפתור את הבעיה, אבל זה יראה קצת מצחיק לא?

 

אולי למטה? אבל זה לא ישנה מכיוון שעשן עולה למעלה.

 

מה כוונתך ביו - דיזל ? איפה אפשר להשיג? ומה המחיר ? ומה התועלת?

 

תודה רבה.

פורסם

אוקיי מובן. לדעתי אין הרבה מה לעשות וזה התוצר של מנוע דיזל בעל טכנולוגיה ויתיקה ובטח שלא חדש.

אני לא מאמין שלהפנות את צינור הפליטה יעזור כי בזמן נסיעה מהירה נוצר מערבולות אויר מאחורי הרכב שגורמים לחלקיקי הפיח של הדיזל להדבק לחלק האחורי.

הפתרון היחיד הוא לנסות להוריד מעט את כמות הדלק ע"י כיול של משאבת ההזרקה במכון דיזל.

פורסם

לי יש קסארה דיזל כמו שלך ואין לי שום בעיה של תא מטען שחור.

אגב, גם כשעוד תדלקתי בסולר רגיל לא הייתה בעיה של פיח בתא מטען.

 

אני מציע לבדוק מה הסיפור של האגזוז - אצלי הוא המקורי ואולי כאן טמונה הבעיה אצלך - אגזוז תחליפי שלא עושה את העבודה נאמנה.

 

אני הייתי מנסה להלחים סופית ארוכה ככל האפשר, אצל מכון אגזוזים שיודע לבצע עבודות כאלה.

אולי אם תוסיף עוד 3-4 ס"מ לאגזוז, הפליטה תהייה רחוקה יותר ותא המטען לא יתלכלך.

פורסם

גם אצלי האגזוז הוא מקורי, והאוטו נבדק במוסך ואכן עבר טסט.

 

אני ינסה לבדוק את עניין הסיומת, עוד רעיונות ( אם יש ) יתקבלו.

 

ושוב, מה הוא ביו-דיזל?

×
×
  • תוכן חדש...