Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני מעוניין להתקין ברכב שלי דיבורית קבועה.

 

כמה נקודות בעניין הרכישה:

- דיבורית קבועה.

- איכות שמיעה/דיבור טובה מאוד.

- מחיר אינו פונקציה ברכישה - מחפש דיבורית איכותית.

- יש ברשותי פלאפון התומך ב-Bluetooth, אך מכיוון שכל הזכרונות שלי לא שמורים בכרטיס ה-Usim אלא בזיכרון הפנימי של המכשיר

האם גם במקרה זה הזכרונות יעברו לדיבורית במידה אוטומאטית במידה ותהיה מסוג "דיבורית Bluetooth"?

- איני יודע עד כמה העובדה הזו חשובה, אך הרכב הינו רודסטר- כמו כן, אני יודע שאין לדיבורית תועלת שהגג פתוח (יש לי אוזניה בנסיעה שכזו).

- ברכב יש פאנל של Apline מסוג 9887, האם ניתן לחבר בין השניים בצורה מסויימת?

 

אשמח לשמוע את דעתכם וללמוד מניסיונכם.

תודה רבה, לירון.

פורסם

במידה והמחיר אינו פונקצייה, ללא ספק הדיבוריות של parrot.

יש את הדגם הטוב ביותר שלהם הכולל מקלט GPS, תמיכה בעברית, דיבורית "מטורפת", דגם: CK3400

ניתן לקרוא את הנתונים שלה פה, יש תשובות לשאלות ששאלת:

http://www.adisound.co.il/Product.asp?ProID=69

 

יש את הדגם הפשוט יותר אבל מצויין גם כן, תומכת בעברית, ללא מקלט GPS, דגם: CK3200

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=472532

 

לגבי האלפיין, ניתן לבצע חיבור למכשיר, כאשר אתה מקבל שיחה נכנסת המוזיקה שמתנגנת

במכשיר כבת והשיחה נשמעת ברמקולים של הרכב (פונקציה זאת מותנת במידה ולא מחובר/ים מגבר/ים).

 

בשני הדיבוריות הזכרונות יעבור אוטומטית וניתן לחייג דרך הדיבורית כולל זיהוי שיחה נכנסת ותמונה של האדם

במידה ועדכנת זאת.

בקיצור אחלה דיבוריות.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

הבנתי שה GPS הזה הוא גימיק בעיקר.

עדיף לקחת את הדגם הפחות יקר בלי ה GPS. חוץ מ GPS הכל אותו הדבר.

חשוב מאד לבצע התקנה מקצועית לדיבורית הזאת. (מצריך חיבורי חשמל וחיבור למערכת השמע לשם השתקה)

פורסם

הייתה לי באוטו דיבורית בולוטת' של מוטורולה, בהתחלה הכל היה בסדר, אבל אם הזמן הבלוטות' בנייד התחיל להתפגר, הדיבורית גם התחילה לעשות צרות, כמו ניתוקים, כיבוי, וכול מיני קונצים.

אני לקוח ברשת סלקום, הלכתי אליהם קצת מריבה וצעקות, לקחתי לאוטו מוטורלה סיפיריט צבעוני, ונתנו לי אותו בהחזר מלא לדיבור מעל 150 ש"ח. וביטוח תיקונים וגניבה חינם,וכרית עור כדאי לא לעשות חורים בדשבורד.תנסה את האופציה הזאת.

Peugeot Partner-II 2005 2.0HDI

פורסם

היי חבר'ה,

כהמשך לשרשור הקיים, רכשתי דיבורית מסוג Parrot CK3200 וכעת אני מעוניין לסנכרן את רשימת אנשי הקשר שבפלאפון שלי עם הדיבורית.

כיצד ניתן לעשות זאת? (דגם הפלאפון הוא HTC Touch Diamond עם Windows Mobile 6.1)

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...